Goatse Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Tjaba Jag har ett litet problem. På morgonen / förmiddagen spelar jag som bäst mitt C-game. Därför behöver jag något att göra fram till eftermiddagen! Alla kompisarna knegar ju dagtid så att umgås med dom faller bort. Jag styrketränar lite men har tyvärr en axelskada som förstör. Så nu skulle jag vilka höra lite vilka hobbies ni har. Så kanske man får lite idéer. Det får väldigt gärna vara utomhus eller åtminstone icke dator-relaterat Citera
APC Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Köpa sig en ordentligt rolig kokbok och förbereda riktigt goda middagar och liknande. Ta långpromenader/jogga Citera
Stahl Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Köp en saxofon och lär dig själv att spela. Sjukt coolt instrument, du har något att göra dygnet om och du vinner dina grannars fulla uppskattning och respekt! Citera
Goatse Postad 2 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2006 Köpa sig en ordentligt rolig kokbok och förbereda riktigt goda middagar och liknande. Ta långpromenader/jogga Bra tips. Tar redan ganska mycket promenader och det är gott. Behöver köpa fina skor så jag kan jogga. Sen kan man snart börja köra inlines med så fort all sand är borta från cykelvägarna. Laga mat är skoj, men har ingen diskmaskin (flickvän) så det brukar bli lite sporadiskt och simpelt många gånger. Köp en saxofon och lär dig själv att spela. Sjukt coolt instrument, du har något att göra dygnet om och du vinner dina grannars fulla uppskattning och respekt! Jag är minst musikalisk i stan så det kanske vore något att öva på. Synd bara att saxofon låter så jävla illa även när en duktig musiker spelar. Citera
HeadLess- Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Läsa diverse böcker. dvs inte pokerböcker. se filmer, bränna pengar o.s.v Citera
Hjort Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Böcker & OT-trollande är ju alltid ett alternativ. Citera
ladatarzan Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Köpa hem alla sköna 80-tals serier ex A-team, Airwolf, MacGyver, Knight Rider. Seinfeldt och liknande serier funkar också. Citera
Frege Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Lär dig att bowla eller spela minigolf på hög nivå, det impar på både kvinnofolk och polare - särskilt om de inte vet om att du gör det. Då kan en kväll med grabbarna bli rena rama underhållningen. "Vinnaren blir bjuden av alla" blir lika aktuell som en blixtsyn med AA. Citera
Goatse Postad 2 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2006 Var precis och lånade "Eye of the world" på biblioteket. Den första boken i serien Wheel of time av Robert Jordan. Har jag lite att läsa ett tag framåt. OT-trollande ligger alltid högt på listan förtås. 80-tals serier är inte fy skam heller men undvker gärna tvn och datorn. Bowling är jag redan pro på. Biljard skulle jag behöva lite träning kanske, men lite trist att gå och spela själv. Minigolf tiltar mig. Bränna pengar är skoj, tror jag ska beställa en digitalkamera i dag så kan jag både bränna pengar och ta foton. Tack för tipsen än så länge, keep em coming Citera
stitchio Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 jag har precis börjat gå en golfkurs, riktigt roligt och socialt. Dessutom får du motionen! rekommenderas starkt. Ett tips är att leta upp 'hobbyklubben' stan, där är det oftast mycket trevligare stämning och inte så tävlingsinriktat. Citera
Loveless Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Brukar försöka tvinga igång hjärnan med lite korsord/soduko eller dyligt. Lätt att det springer iväg några timmar på sånt. Citera
Waggho Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Köp lite dukar, färger och penslar och sätt igång och skapa pretentionslös konst. Citera
Jennez Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Köp lite dukar, färger och penslar och sätt igång och skapa pretentionslös konst. Som din avatar Waggho? Citera
loka2 Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Gå med i någon ideell förening eller angagera dig i något parti eller intresseorganisation. Citera
Cyntax Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Laga mat är skoj, men har ingen diskmaskin (flickvän) så det brukar bli lite sporadiskt och simpelt många gånger. Skaffa "diskmaskin"? Var hittar man dom bästa? Citera
Waggho Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Köp lite dukar, färger och penslar och sätt igång och skapa pretentionslös konst. Som din avatar Waggho? Jajamen! Fast den är ännu mer pretentionslös då den är ritad i Paint. Citera
Hjort Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Starta meningslösa argument och få små barn att börja gråta. Ibland så brukar jag även träffa några likasinnade och spela fotboll med kattungar. Citera
Andrew_W Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Avsluta meningslös argumentation och trösta gråtande barn. Ibland så brukar jag även träffar några likasinnade och love-bomba sådana som Hjort. Citera
dagman Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Tyvärr är det väl främst att sitta framför datorn :\ Men sen pysslar jag en hel del med att göra musik också! Citera
Supertequila Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Slå hål på Hjorts argument och jaga Staahla runt forumet med en blåslampa. Citera
Chris_ Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Laga mat är skoj, men har ingen diskmaskin (flickvän) så det brukar bli lite sporadiskt och simpelt många gånger. Skaffa "diskmaskin"? Var hittar man dom bästa? Vet inte vilka om är bäst, men i Thailand ska dom vara billiga. Citera
mooy Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Börja hoppa fallskärm. Då har du garanterat något att göra med din tid och dina pengar. www.sff.se /Robin Citera
Recommended Posts