Andersson Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Här är vad jag skulle tänka om jag såg en snubbe med pokertryck på skjortan: 1) Han är ny nog att tycka pokertryck är häftigt och har än så länge inte nött bort entusiasmen för imagen kring spelet. 2) Han tjänar inte tillräckligt för att köpa smaklösa märkeskläder. 3) Han tror antagligen att han är bra men är det inte (pga färskheten och bristen av inkomst), alltså troligen weak-tight och förutsägbar. 4) Troligen lättiltad eftersom ovanstående drag brukar korrelera starkt med att spelet bör spelas på ett visst sätt. Hjorts kommentar är klockren, tryck upp det på en tröja! Det gäller bara att någon annan vid bordet har en tröja med pokertryck. Citera
Cyntax Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Om nu inte strutter gör just den t-shirt man vill ha, var kan man designa egna t-shirts på internet då? Jag vill göra en med bilden på min dotter (avataren) + signaturen. Citera
JohnH Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 WYLSCTTW? för den som inte fattar(förklaring på ryggen kanske): Would You Like Some Cheese To That Whine starta tryckmaskinerna Killen har spelat för mycket Counter-strike haha.. nä har aldrig spelat det! Snodde den från någon annan på det här forumet. Tycker den var grym.. men om det är småglin som kör den så vill man ju inte bli associerad med det. Citera
LuckyMan Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 "This is poker, not solitare we are playing" D Brunson till P Antonius när han synade med 33 efter att Antonius ställt med A2 och Antonius utropat "How can you call with that!!?"... Citera
DanLar75 Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 ALL IN (and i do mean all in, my pants, girlfriend, the chair im sitting on, my stale beer and any organ you can harvest) Den skall jag trycka själv ! Citera
DanLar75 Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 "Wanna play Sten, Sax and Påse for the pot?" Skön t-short för svenska spelare i vegas! Citera
spyse Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 I ett övrigt konservativt texas så anses det som standard att heldre villja gå all-in med två cowboys än med två damer. Hmm för långt och för mycket politiska undertoner kanske.... Eller vad sägs om en bild på 72o resp AA där AA är sönder och texten: I can dodge bullets baby. Citera
13_Outs Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Hmmm jag tänkte mig nått i stil med: "13 outs är Respekt" eller "Din deg, mitt kneg" /A Citera
vivi Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 David Cross, heter han väl, myntade det fina uttrycket "Shuffle the fuck up" i ett avsnitt av celebrity poker showdown. Det har en bra klang. Citera
firma Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 " jag behöver ju inte spela blackjack lixom " Citera
firma Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Jag tycker seriöst att det Hjort skrev skulle passa så sjukligt bra på en tröja. Citera
heltenkelt Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 " FUCK <-- read this and U get 10 minutes " Citera
strutter Postad 6 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2006 Hmmm jag tänkte mig nått i stil med: "13 outs är Respekt" eller "Din deg, mitt kneg" /A 13 outs är Respekt Fy faan va bra Citera
minucci Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Om nu inte strutter gör just den t-shirt man vill ha, var kan man designa egna t-shirts på internet då?Jag vill göra en med bilden på min dotter (avataren) + signaturen. Bara att köpa ett specialpapper på matton eller någon annanstans. Skriv ut bilden på det och stryk på en tröja.. busenkelt! Citera
OzzzaJa Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 "13 outs ärRespekt" lol lätt bäst hittils haha Citera
Frege Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 David Cross, heter han väl, myntade det fina uttrycket "Shuffle the fuck up" i ett avsnitt av celebrity poker showdown. Det har en bra klang. ! Citera
Recommended Posts