Gå till innehåll

o_x_e_n och EPT


o_x_e_n

Recommended Posts

Tjena

Spelade live idag ....200 kr rebuy. köpte in mig 3 gånger och en rebuy=)

Men lyckades komma 2 av 25 och fick 3700 kr iallfall. Hu varade en hand efter att jag går alin med 95 off=) DOHHHHH men lika glad ändå.

 

SKa grindas mkt denna veckan är det tänkt. Eller så mkt jag kan iallfall.

 

Hej Hej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 132
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Tjena

Dagen har varit sjukt kass. Delvis att jag spelar som en sopa och att kortten inte ville vara bäst utan näst bäst eller lika bra=)

 

 

Detta fick mig att sluta

 

HU 1-2 ´nl

 

jag har 66 den andra har jag som idiot

 

synar 8 innan flopp

flopp 764 2 hj jag bettar 20 tror jag

Turn 5 vi checkar

River 7 i hj

Han bettar 100 jag ställer 200 till han skriver lol i chatten .....tänkte först gott han va på bluff'.... Sen synar han med 77 FFS

 

 

Dagen HELA 2500 $ Helt sjukt kasst på 1-2 nl men men

Tar väl denna veckan att reparera mig helt enkelt.

 

 

Spelar på prima och party lite istället=)

får se om man klonkar där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

Är en aning frustrerad....gått bra hela dagen och plus 700 . Jag måste ha fpp så jag fick tjejen att gå med på om vi hyrde film så skulle hon kolla och jag spela. Detta tyckte jag va en utmärkt plan. Vi kommer hem med filmen jag sätter mig direkt och grindar ... Märker efter 20 min att hon inte börjat kolla än. KANON kan inte bli bättrre. 20 min senare ska hon sätta på dvd, det funkar inte börjar hon gnöla. Du får fixa det gnyler hon......jaja ja ska säger jag snällt. Jag kollar alla sladdar och får för mig att skart sladden i tv:n är lös. Då drar ut tv bänken och allt är bra. När jag ska dra tillbaka den då viker sig ena benet och säger till henne att det lossnat och jag kn inte fixa det nu. då blir det liv i den pedantiska bruden. Och vi lyckas få tillbaka bänken efter lite tjabb. Jag köper en ny DVd säger jag till henne denna är sönder. Hon Muttrar och muttrar. Då ska jag kolla på datorn. Jag börjar koka inombords och sätter mig ich spelar i 20 min till tills jag tappat mina 700 plus 200 till. Okej det va nägra sjuka hönder men fan va tiltad ja va .

Vi ska kolla på den satans filmen nu...........

 

 

HEJ HOPP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När världen i övrigt ser pissig ut så är det bara att läsa lite dagböcker så blir man glad igen. :lol:

¨

Kul att kunna göra dig på bra humör =)

 

 

Är på Stcc i anderstorp idag. Men det regnar och när man stått i 3 timmar så behövde jag en pokerpaus.Så jag satte mig i bilen och väntar på att Det riktiga Racet ska dra igång. Plussade 300 $ på 40 min.

 

So long

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft 2 kassa dagar....NU skiter jag i 1-2 nu ska det skottas.=) Men Ingen inde för det sitter bara bra spelare där så kommer fortsätta på 1-2 men spela en del 2-4.

 

Tain har HH nu så här kommer en go hand

 

ms82 Fold 0.00

Benjis1234 Fold 0.00

247allin Fold 0.00

masterFJ Fold 0.00

Black_o_Yellow Raise 18.00

saoslaska Call 16.00

Card dealt to table J 3 7 Black_o_Yellow Bet 24.00

saoslaska Raise 60.00

Black_o_Yellow Call 36.00

 

Card dealt to table 6 Black_o_Yellow Check

saoslaska Bet 77.00

Black_o_Yellow Call 77.00

 

Card dealt to table 5

Black_o_Yellow Check

saoslaska All-in 714.20

Black_o_Yellow All-in 245.00

saoslaska Return uncalled portion of bet 469.20

Rake amount 3.00

 

saoslaska Showdown Show card: Pair

K K J 7 6

Black_o_Yellow Showdown Show card: Pair

9 9 J 7 6

saoslaska Hand result 801.00

 

Va krångligt som fan att fixa denna HH

 

Handen blir ju perfekt men spelar jag det? Slowwar sällan kk inna flopp men nu va det sb mot bb så kännde för att spela tricky.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol. Såg ditt nick och insåg att jag har dig på min buddylist.

 

Så jag är fisken då=) Vad nickar du ?

 

 

 

Fyllespelade inatt .........Blev 20-40 med fullt iinköp som tur är så är pokergudarna med mig och jag plussade 2k där sen speladde jag 5-10 tills jag inte kunde se lkängre......

 

Vi spelade live också på kvällen.

 

Gör kvällens syn har 65 tror jag stack på 1500 kanske flopp 1036 ....en kille bettar jag reraisar han allin med tryp samma stack tänker inte ens och blixt synar. När jag vaknar till så inser jag att jag inte är i ronneby utan i kalmar=)

Killen har 103 och alla bara skrattar....hahahha likså jag=) Ingen runner runner där inte

 

 

Blir supa ikväll också så se till att kolla efter FIsken--....Funderar stark på att frysa kontot ikväll.

 

 

 

JHa det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol. Såg ditt nick och insåg att jag har dig på min buddylist.

 

Så jag är fisken då=) Vad nickar du ?

 

 

 

Fyllespelade inatt .........Blev 20-40 med fullt iinköp som tur är så är pokergudarna med mig och jag plussade 2k där sen speladde jag 5-10 tills jag inte kunde se lkängre......

 

Vi spelade live också på kvällen.

 

Gör kvällens syn har 65 tror jag stack på 1500 kanske flopp 1036 ....en kille bettar jag reraisar han allin med tryp samma stack tänker inte ens och blixt synar. När jag vaknar till så inser jag att jag inte är i ronneby utan i kalmar=)

Killen har 103 och alla bara skrattar....hahahha likså jag=) Ingen runner runner där inte

 

 

Blir supa ikväll också så se till att kolla efter FIsken--....Funderar stark på att frysa kontot ikväll.

 

 

 

JHa det

 

LOL:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå du... sitter och railar lite nu, omg... ganska mkt otur idag verkar det som :( 99 och hans KJ... fyfan tilta inte nu!

 

Ja den handen speglar mig dag. För dem som inte såg va det något sånt här.

2-4 nl

99 ser flopp mot en kille q73 kanske det va.

Han bettar ut jag minireser. Han synar

Turn 8 säger vi jag bettar 80 in 150 pot med 150 till i stack . HAn allin jag synar för han har spelat så och varit tom mot mig innan. Han har kj

RIver JJJJJJJJJJJJJJ

JAJA

 

Spelat mer turneringar på alla olika sidor och inte lyckat med ett ända final bord.

Minus minst 2k idag. SKa ransaka mig själv på 1-2 och få lite perspektiv på pengar.Resten av veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har losat 1700 till idag på 1-2......är så sjukt tiltad=(

 

Kommer inte att spela imorgon överhuvudtaget. Inte ikväll heller för den delen :oops:

 

Känner mig jävligt nere och det känns som detta va 2 tuffaste dagarna i mitt poker liv. På 60 timmar har jag nog losat runt 6k. Det va hela minst visnt från förra veckan=( Jag är mkt besviken men har mig själv att skylla dock ....och sen skyller jag på mina kort som inte håller=)

 

Kommer även ta uppehåll/förbud från:

 

Att ens kolla på en dator.

Sex

Sprit

 

Känns redan jobbigt men men.

 

Hej då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du borde nästan lägga upp filmen från statyerna. :lol:

 

Vågar jag det? Synd att jag inte har ljud. :twisted:

 

 

Inte spelat en pokerhand sen pausen och nu cpar sig mitt 3g bredband så verkar inte som det blir av någon ikväll heller.=(

Men tiden har gått rätt snabbt ingen ångest eller vibbar på att jag måste spela.=)

 

MEn imon mpste jag spela det här går inte....ska jag gå runt hela dagarna och peta i navlen eller nejnej. GRIND ska det bli.

 

TAck och adjö

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...