Gå till innehåll

o_x_e_n och EPT


o_x_e_n

Recommended Posts

  • Svars 132
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Länge sen jag skrev.

Kort va som hänt:

Fredags fyllerspelar bort 1400

Lördags nykter tar tillbaka mina penulas och nån penulas mer.

Söndags paintball hela dagen orkade inte spela på kvällen.

 

Idag plus 200-300 $

 

Fick även 2-3k bananer skeppat till karlskrona den 1 sept alltid lika gott.

 

 

Nästa tisdag åker jag till barcelona och ska bli miljonär är det tänkt;)

 

Kommer försöka spela turns i veckan så man får lite smak för det.Spelade en lunch poker super turbo på tain nyss kom 5 av 129 va allin varje hand och inte många som kunde betala BB=) köäpte in mig säkert 10-15 gånger fick 100 $ så lite plus=)

 

Hej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja har haft flytete i veckan som va och plussade 5k $ tror jag även om lördags gick åt skogen med minus 2k=/ 5-10 inte min level än=)

 

Imon åker jag till Barca för att spela lite poker =) Ska super klonka i main event är det tänkt=) Åker med team pokerducks kl 14 från kastrup imon. Skulebo och jag skulle visst dela rum =)

 

Hoppas att det finns något internet där nere....har Laptoppen med mig redo=)

 

Ha det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

Spelade en 500 euros sit and go Christer johansson och 5 andra grymma poker spelare. Jag kom på bubblan efter en lång sittning. =( Men det va lärorikt.

 

Imon så blir det Min debut i Ept ....ska bli sjukt skoj efter att kollat på hur det såg ut och gick till där idag. Ska försöka spela en del på nätet inatt om jag orkar sitta länge. Eftersom det inte startar föräns 17 imon och kan hålla på runt 12 timmar så kan det vara smart att vända dygnet.

 

 

Köpte även in mig till 1000 euros turnen på lördag ...spelar inte den givetvis om jag är på final i ept men har den som backup=)

 

 

Ha de

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

Precis avslutat min första Ept tyvärr med blandade känslor.

Första handen träffar jag set i 4 or och känner att detta kan bli en sjuk bra turnering=) får inte

så mkt chips för det, men fick igång mitt hjärta i 160 knyck. Men efter ett tag så blir jag meroch mer

bekväm och spelar bra poker. Det är mkt bra struktur och jag läser av bordet bra och känner mig tillfreds

Har 4 svenskar på bordet en bakom mig som jag har stor respekt men dem andra 2 är bara tighta av vad jag har sett,

Speciellt ena svensken köpte jag alla blinds jag kunde och inte en gång går han in i duell.=) Andrew Black sitter och

håller låda vid bordet även om man knappt hör va han säger. Går upp mot han en del gånger och går nog even

mot han. Han flytar och slår ut en kille med AK mot AA och sen JJ mot KK båda pre flopp.

 

Nu till det sorgliga=)

 

Blinds 200-400 ante 50

 

Jag sitter på BB har typ 10 k får k9 i ruter.

Svensken Utg höjer 1100 alla foldar till Sb som går allin på 200=)

Jag synar

Flopp kkx 2 spader jag bettar ut 1100 Syn

Turn 9 i spader.

Jag kan ju inte annat än gilla läget men vill ha in lite pengar. Betar 2000 syn igen efter 30 sek tänk

River A off.

Vill ha betalt för jag känner att det är mitt så bettar 2000 då går Peter Kjellgren som jag tror han hette

allin ....frågar han har du AK eller ....Nej säger han och jag synar .... han håller sitt ord men

slår mig ändå med AA. WTF hände rivade han in en 2 outare mot mig i ept FFS inte sant. Men känndes ju bätrre än att bluffat bort sig==/

 

 

Jag har dragit handen fram och tillbaka det ända jag kan hitta är fold Preflopp.

 

Bara att ta nya tag till 1000 Euro på lördag.

 

SO LONG/// SAOSLASKA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

På tåget hem nu. Varit en sjukt lärorik vecka att träffa alla dessa höjdare ....ingen nämnd ingen glömd.

Resultat:

 

Main ute efter level 7 vet inte pos kankse runt 300

1000 euros 140 av 256

500 Euros 77 av 240

 

Jag är rätt besviken men det är ju poker så va ska man göra.

 

Detta är mit sista inlägg i dagboken. Kommer fortfarande kolla in på sidan men ska köra Prosharks istället.

 

Om nån moderator kan eller vill ta bort mion dagok så gör gärna för liskom ingen mening när jag inte kommer skriva!

 

 

Ha det gott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...