Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Blir det 5/10 grind snart eller hur mår rullen? Ska du försöka etablera dig där så snart som möjligt? Väldigt imponerande att du lyckats grinda ihop 40k på ett par, tre veckor.

Jag kan ju skvallra lite om att han gick upp på 5/10 igår när han var en hel del back. Han gjorde det med motiveringen "men egentligen så har jag ju bankrulle för 5/10" :) Ingen aning vad han menade men det lät kul. Kan kanske vara att han tycker det räcker med 3000BB helt plötsligt.. Vet inte när resultatet kommer men han fortsatte med spelet under förmiddagen idag efter att vi grindat under kvälen/natten.

Dawwe, Lite kortare sessioner kanske? :) Vill gärna läsa att du vände från - till + efter att jag avgick :) Även om det kanske inte blev så lätt så tiltad som du var ;)

Hursomhelst, Finfina resultat, Keep it up!

Kan ju skvallra lite till då.. Dawwe slog personligt rekord i minus-session, resultatet får han dock avslöja själv.

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Blir det 5/10 grind snart eller hur mår rullen? Ska du försöka etablera dig där så snart som möjligt? Väldigt imponerande att du lyckats grinda ihop 40k på ett par, tre veckor.

Jag kan ju skvallra lite om att han gick upp på 5/10 igår när han var en hel del back. Han gjorde det med motiveringen "men egentligen så har jag ju bankrulle för 5/10" :) Ingen aning vad han menade men det lät kul. Kan kanske vara att han tycker det räcker med 3000BB helt plötsligt.. Vet inte när resultatet kommer men han fortsatte med spelet under förmiddagen idag efter att vi grindat under kvälen/natten.

Dawwe, Lite kortare sessioner kanske? :) Vill gärna läsa att du vände från - till + efter att jag avgick :) Även om det kanske inte blev så lätt så tiltad som du var ;)

Kan ju skvallra lite till då.. Dawwe slog personligt rekord i minus-session, resultatet får han dock avslöja själv.

Han spräckte alltså: Dag 17 -$7705 10 h?

Postad

Han spräckte alltså: Dag 17 -$7705 10 h?

Javisst kompis, det gjorde jag. Kul att vi håller uppe kontakten iaf. ;) Lite tröst.

Postad
wow vilken utveckling, imponerande fin grind! keep up the good work

Tack! :) Du säger nog annorlunda när du ser det senatse resultatet dock hehe

Jag förökte Pm:a dig härom veckan. Det gick inte fram eller? Pm:a mig om du har lust så kanske jag lyckas att svara.

Postad

Det kändes (känns helt ok nu med) hur bra som helst innan sensaste sessoinen. Ja, det primära målet är ju att etablera mig där. Det känns verkligen som en milstolpe av nån anledning. Kanske känner mig etablerad där när jag har runt 50k.

Postad
Dag 25 +$7060 5 1/2 h

Jag lovar jag har inte varit uppe och skottat på $5/10 än :P NL400-800 inatt.

Allting har släppt och det flyter som ALDRIG förr. Tiltar knappt.

BR $37060 Snart är det dags för etablering på $5/10 på riktigt.

Imron är det turneringssöndag :D

Allt som behövdes för ett fint resultat, var lite micro mat från statoil ;) Kul att träffa dig igen! Synd bara att jag var tvungen att sticka!

Grymt fint resultat du fick!

Haha jo, staoil är fint på natten! :) Hann din tjej hem till turren sen då?

hehe ja hon missade bara en hand och det var ändå en som skulle kastas enligt hennes bror som är på besök! Var det en paus i lirandet när du var nere där eller? Du bodde i Haga området va?

Ja det var en kort paus till för förfriskningar på räddaren i nöden Statoil. Nej jag bor i Atrium just nu (bodde i Eneby för ett år sen). Kommer antagligen fixa en lägenhet i stan när jag kommer hem från Thailand.

Postad
Berätta hur det gick nu då för fasen, vi är ju alla nyfikna! :)

Jag skrev nyss mitt längsta inlägg i dagboken som tog en timme eller nåt.

Jag klickar på skicka och får upp logga in-rutan och allt har förvunnit.

Spelar och några turneringar just nu ved sidan av som inte går för bra. Risk för tilt kanske??

Postad

omg x 3.

Massivt med bananomsättning, tungt back, och den klassiska kraschen mitt i ett långt meddelande, tilten lär minst sagt vänta bakom hörnet om den inte redan gjort sig påmind...

Två dar så är du tillbaka :)

Postad

Jag låg efter ett antal timmars grind back ca $7000 och bestämde mig för att jag har rulle för 5/10. Tänkte det att jag får ju in rakebacken/jag har ju lite mer än 30 inköp till nivån. Väldigt idiotiskt då jag har bestämt något annat/var extermt tiltad och väldigt trött.

Mål: $40k innan fredag då jag åker till Las Vegas. :D

Postad
omg x 3.

Massivt med bananomsättning, tungt back, och den klassiska kraschen mitt i ett långt meddelande, tilten lär minst sagt vänta bakom hörnet om den inte redan gjort sig påmind...

Två dar så är du tillbaka :)

Hehe bra summerat!

Jag tog faktiskt en dags paus innan idag. :)

Postad

Tog en puas nu för frukost. Jag började tilta och Dustinz lyckades övertala mig bort från datorn. Jag låg ca +$3000 men slutade på +$1500. Synd att inte vara nöjd ändå. Nu är det dags igen.

Postad

Dag 27 -$665 5 1/2h

BR $28465

Satte mig trött en timme och lyckades backa ca $2000. :(

Blev översettad, utdragen och spelade dåligt. Får skylla mig själv att jag satte mig. Gäsp.

Postad

VAD GÖR DU!!!!????!!!

Du plussar hur lätt som helst tills du går upp alldeles för högt alldeles för tidigt! Sen hittar du tilten som endast team slask hittar dagligen.. VARFÖR??!

Kom igen nu dawwe! Spela inte så mycket själv utan grinda med fler då tiltar du inte, då hinner någon hejda dig! Slask 4 tha win men ingen tilt!! Okey? PUSS

Postad

$2.50/$5.00 No Limit Texas Hold'em (5 handed)

Seat 2: cptgilbert ($500.00) [small blind]

Seat 3: TH45 ($360.00) [big blind]

Seat 4: Rufus76 ($976.90)

Seat 5: mongos ($500.00) [sitting out]

Seat 6: mrdawwe ($984.91) [dealer]

Hole cards: 8 :spade: 9 :diamond:

Pre-flop:

Rufus76 raises to $20.00, mrdawwe calls $20.00, cptgilbert calls $20.00, TH45 folds

Flop: J :spade: 10 :diamond: 6 :spade: (4 players)

cptgilbert checks, Rufus76 bets $45.00, mrdawwe calls $45.00, cptgilbert raises to $135.00, Rufus76 calls $135.00, mrdawwe calls $135.00

Turn: J :heart: (4 players)

cptgilbert bets $175.00, Rufus76 folds, mrdawwe calls $175.00

River: Q :heart: (3 players)

cptgilbert goes all-in for $172.50, mrdawwe calls $172.50

cptgilbert shows: 6 :club: 6 :diamond:

cptgilbert wins $1163.00 from the main pot

Postad
VAD GÖR DU!!!!????!!!

Du plussar hur lätt som helst tills du går upp alldeles för högt alldeles för tidigt! Sen hittar du tilten som endast team slask hittar dagligen.. VARFÖR??!

Kom igen nu dawwe! Spela inte så mycket själv utan grinda med fler då tiltar du inte, då hinner någon hejda dig! Slask 4 tha win men ingen tilt!! Okey? PUSS

Jag har knappt suttit och spelat själv faktiskt.

Tiltar visst ändå.

Tack för dom uppmuntrande orden! :D PUSS

Postad
Du måste ju räkna på de inversa implicerade med, så nej.

Dvs de oddsen att du klonkar stegen o han kåken...

Då är jag med :)

Hur går det för dig i Vegas btw? Vi joinar om 2 dagar.

Postad
Vegas e dyrt, backat kanske 15k på resan... :)

Vart ska ni bo?

Aj fan, är det så? :/ Vad har du lirat då?

Jag räknar inte riktigt själv med att plussa på spelet :roll:

Vi ska bo på Goldennugget, själv?

• Skapa nytt...