Gå till innehåll

Mrdawwe lade ner dagboken


mrdawwe

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelade inte du 50-100 eller nåt för några månader sen?

 

Jag har varit där och nosat 2 gånger med $1000 och försökt dubbla utan framgång, ja. :P

Känns lite halvt onödigt såhär i efterhandkanske, med tanke på hur stor procent det var av min bankrulle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hepp!

 

Antar att du som jag kör i miniview när du grindar 8 bord. Hur ser du på primas nya, förstorade bord i minimode? Katastrof för mig som bara kör med 17"s skärmar :(

 

Tja David! :)

Nej jag kör faktiskt stora bord, har dom överlappade (17" också). Funkar ganska bra. Jag körde miniview för ett ganska bra tag sen nu och det har inte blivit av igen. Ska ta och köra det ikväll. Det måste ju fungera bättre, speciellt med 8 bord.

Jag ser ingen förändring på borden, kan det vara knapparna som bytt plats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså jag hatar överlapp eftersom man måste klicka fram bordet varje gång, man får ju mycket bättre överblick med miniview...eller rättare sagt till i förrgår då de förstorade upp miniborden. ;)

 

De jävlarna har satt chatten till höger om borden o på så sätt ökat ut ytan 10-20%, du har antagligen inte fått klienten uppdaterad ännu. Konstigt eftersom vi båda kör på purple. Många med mig har skickat klagomål till supporten (gör gärna d du oxå hehe) men tills vidare har jag höjt upplösningen på skärmarna till max för att få plats med borden. Det funkar men det är så jäkla jobbigt för ögonen när borden är så helvetes små...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag 6 +$1725 6 1/2 h Jag spelar ju bra igen! Fan så skönt det känns. Farligt nära NL400 nu igen som ju har varit min högsta stabila nivå. Fixar det ikväll på 1 högst 2 timmar.

 

BR $11415

 

Imorgon lördag är det en livefreeroll som gäller :D Kommer bli kul. Den äger rum i Motala med 100.000kr i potten som vi får dela på 100 pers. Bra värde alltså. Det är skönt att koppla av med livepoker ibland. På med solbrillorna bara. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag slutade på 2:a plats i kvällens $20k-garanti. $4000 delat på 2 eftersom jag splittade med Shermanator = +$2000 :D

Det innebär upp på NL400 inatt. Underbart att va tillbaka!

 

Tack grabbar! Vad gulliga ni är!

 

VAD dagboken ska läsas då Erik! Stort GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dawwe, snabb fråga:

 

jag spelar precis som du väldigt många bord samtidigt men har lite problem med att vissa "kalla bord" blir mindre intressanta och därmed så struntar jag i att läsa folk på de borden.. hur gör du för att hålla någorlunda bra koll på spelarna vid alla borden? eller spelar du bara abc-poker så långt d går?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dawwe, snabb fråga:

 

jag spelar precis som du väldigt många bord samtidigt men har lite problem med att vissa "kalla bord" blir mindre intressanta och därmed så struntar jag i att läsa folk på de borden.. hur gör du för att hålla någorlunda bra koll på spelarna vid alla borden? eller spelar du bara abc-poker så långt d går?

 

Jag har inte bra koll alls när jag kör 8 bord. Försöker att skriva notes. Sen om jag märker att en spelare spelar väldigt lustigt försöker jag att koncentrera mig på honom ett tag och samtidigt spelar lite färre händer på de övriga borden.

Kanske t.ex synar en höjing mot tomten med 53off medans jag foldar AJ på ett annat bord (extremfall ;)) men du fattar poängen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag 7 +$1690

Turneringsvinsten i $20k:n gjorde som sagt att jag kan börja på NL400.

Ikväll kommer det att blir turneringar först och främst, 100k på prima och Sunday million på Party och Pokerstars. Antagligen cashgame efteråt. RIKTIGT sugen på NL400!

BR $13105

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag 8 +$3415 4h 8-bordsgrind på NL400 miniview 4 timmar är visst en bra strategi :D

Det har verkligen släppt för mig. Jag har kommit ner på jorden igen kan man säga och börjat tänka efter hur jag spelar i varje pott. Jag var på min fjärde healing-behandling (Reiki) vilket jag är ganska säker på att det påverkat mitt tänk när jag spelar poker, jag mår hur bra som helst av det. (Vet att VÄLDIGT många är skeptiska mot "sånt", tro vad ni vill helt enkelt gott folk ) MEN för att nå stor framgång måste man hela tiden vara öppen för nya ideer ;):D Nog om det.

Hoppas på minst lika bra resultat inatt, man kanske t.o.m går upp lite på NL600 om jag hinner få rulle för det ($18000), så dålig action på primas bord bara tyvärr. Kanske får bli att flytta över till Party tills jag når NL1000 vilket det iaf. är ganska bra action på på prima.

 

BR $16520

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och inte fick man se den berömda "Dawwe" som alla pratade om på frirullen heller :D

INTE? :D Jag hade blå mössa, blå jeans och vit t-shirt på mig. Använde mina solbrillor ganska mkt vid borden.

Hur gick det för dig? Jag hamnade på ca 20:e plats tror jag, Spelade bra först tyckte jag men gjorde ett misstag sen som avgjorde känns det som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...