JMEno1 Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 ingenting går snabbt tycker jag...just när man hade möjlighet att spela då det är röd dag imorn...cashborden går ju ner lite hur som helst.... Citera
Swalling Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Hallå Lither , kul konversation va hade gullet , hur gick det sen? Citera
Frege Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Hallå Lither , kul konversation va hade gullet , hur gick det sen? Jag byggde så sakterliga min stack uppåt, men tiltade en all-in som jag var hundra på att jag inte skulle gjort. Var både hungrig och trött då dock. Gick bättre för polaren som kom tvåa. Citera
dinkamrat Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Lite underlig turnering idag med en minuts väntetid mellan varje hand Citera
Frege Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Ja, detta är verkligen jätteenerverande. Vad händer egentligen? Citera
Swalling Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 Går typ inte att lira den seriöst nu när det är VM samtidigt Citera
SouthEast Postad 17 Juni , 2006 Rapport Postad 17 Juni , 2006 Äntligen..... Kom 2a igår, är nöjd med det, men hade ju hoppats på att vinna Citera
Swalling Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Äuhm.. Kom 5a och har inte fått mina pengar? Vad beror detta på? Citera
Swalling Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Glöm det, gick när jag loggade in igen. Citera
frirullare Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Måste man gjort någon deposit? Jag reggade via affe och fick 15$. Är de fortfarande, vilken tid/dag? Citera
Swalling Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Den är varje dag kl 20 månaden ut, vet inte om den går nästa månad. Citera
deadfish Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Måste man gjort någon deposit? Jag reggade via affe och fick 15$. Är de fortfarande, vilken tid/dag? Tror att den bara är för svenska kunder, såna som har registrerat sig på deras svenska sida. Citera
frirullare Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Den är varje dag kl 20 månaden ut, vet inte om den går nästa månad. Reggad och färdig, inga stora priser men prestige till max! Citera
Swalling Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Japp håller med, hur går det? Själv är man chipleader Citera
frirullare Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Japp håller med, hur går det? Själv är man chipleader Jag gick bara all in hela tiden! jag är larric swalling, satt vid ditt bord ett tag slutade ändå 53 genom att bara gå all in och inte vara där ens hälften av tiden Men fick ju 15$ av affe Satte 10$ på att schweiz vinner mot ukraina och 5$ på att det blir 1-0 till schweiz:) 55$ tror jag att jag får om det stämmer Följde kennet anderssons råd hehe Citera
Swalling Postad 26 Juni , 2006 Rapport Postad 26 Juni , 2006 Okej Tror också Schwiez vinner, har dock inte spelat. Citera
frirullare Postad 27 Juni , 2006 Rapport Postad 27 Juni , 2006 Okej Tror också Schwiez vinner, har dock inte spelat. 0-0 efter fulltid å ukraina vann på straffar. Det var ju ändp bara affepengar så. Citera
mikaela Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Hur kollas detta upp med "svenskreggade"? Vill ju inte verka "gôbbgrinig", men det börjar bli en del turkiska i chatten... Iofs kan de ha reggat via svenska hemsidan. Citera
ParadiseEric Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Hur kollas detta upp med "svenskreggade"? Vill ju inte verka "gôbbgrinig", men det börjar bli en del turkiska i chatten...Iofs kan de ha reggat via svenska hemsidan. Hej, "Bara för svenska spelare" är tyvärr en sanning med viss modifikation. Som du säger så kan man ju registrera sig på den svenska hemsidan oavsett nationalitet och därmed delta i den svenska freerollen. Tyvärr inget vi kan göra något åt - det enda ni kan göra är att visa dem vid bordet vilka som regerar Mvh SportingbetEric Citera
SouthEast Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Kryllar av icke-svenskar i vår freeroll... ruskigt trist. Citera
Axlsson Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Har ni lagt ner hela sveriges freeroll? hittar den inte turneringslistan. Citera
ParadiseEric Postad 1 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Har ni lagt ner hela sveriges freeroll? hittar den inte turneringslistan. Hej, Nej, den är inte nedlagd. Pga av liten miss i den interna kommunikationen så blev inte den svenska Freerollen registrerad för oktober. Vi räknar med att den är igång igen imorgon och sen som vanligt varje dag hela månaden. Vi beklagar den uteblivna turneringen ikväll. Mvh SportingbetEric Citera
Recommended Posts