Gå till innehåll

Poker770.co.uk - Ändrad Till Points?


Uppenberg

Recommended Posts

Det går väldigt långsamt att få poäng. Detta beror på att du frivilligt måste skicka in pengar i potten och du får inte lägga dig förrän på turn. Det räcker alltså inte att se floppen. Jag har fått detta 100% konfirmerat av supporten och det stämmer med mina noteringar.

 

Kanske gäller FL, för jag får "rejkad" hand om jag bidragit till potten. Jag behöver inte själv vara med på floppen.

 

P.S Det är inte poängen du ska ha 3000 av, det är 3000 rejkadse händer...

 

Då gäller olika regler för dig och mig. Jag satt ock räknade en halvtimme hur många poäng jag skulle få och när jag sedan jämförde med supporten stämde siffran överrens med de gånger jag följde med till turn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 556
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det går väldigt långsamt att få poäng. Detta beror på att du frivilligt måste skicka in pengar i potten och du får inte lägga dig förrän på turn. Det räcker alltså inte att se floppen. Jag har fått detta 100% konfirmerat av supporten och det stämmer med mina noteringar.

 

Kanske gäller FL, för jag får "rejkad" hand om jag bidragit till potten. Jag behöver inte själv vara med på floppen.

 

P.S Det är inte poängen du ska ha 3000 av, det är 3000 rejkadse händer...

 

Då gäller olika regler för dig och mig. Jag satt ock räknade en halvtimme hur många poäng jag skulle få och när jag sedan jämförde med supporten stämde siffran överrens med de gånger jag följde med till turn.

 

Ja tydligen har du fått egna regler...

 

När jag hade spelat mellan 3-4000 händer hade jag fått ihop 1295 rejkade händer. Knappast att jag hade vart med själv ända till turn på 30% av händerna jag vart delad. Speciellt på ett nätverk där man höjer PF och CB post flop för att se alla andra lägga sig...

 

Men åter igen, du kanske spelar Fixed Limit...? Det kan vara andra regler för FL.

 

Och det är inte poängen du ska räkna, det är annorlunda regler för poängen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken nivå är det minsta för fixed respektive NL för att få raked hands? Och man behövde väl inte skriva in någon kod eller maila supporten för att få ta del av bonusen va? är väl bara att sätta in?

 

Ja det är bara att sätta in... Enligt supporten kan man spela micro limits. Enligt den här tråden är 0.25/0.50 NL minimum. Men jag har även spelat 0.10/0.20 och fått raked hands.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken nivå är det minsta för fixed respektive NL för att få raked hands? Och man behövde väl inte skriva in någon kod eller maila supporten för att få ta del av bonusen va? är väl bara att sätta in?

 

Ja det är bara att sätta in... Enligt supporten kan man spela micro limits. Enligt den här tråden är 0.25/0.50 NL minimum. Men jag har även spelat 0.10/0.20 och fått raked hands.

 

Nice :) Kan man se antalet raked nånstans eller måste man kontakta supporten? och hur snabbt/segt brukar den svara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice :) Kan man se antalet raked nånstans eller måste man kontakta supporten? och hur snabbt/segt brukar den svara?

 

Jag prövade maila men har ännu inte fått svar. Däremot så går det bra att prata med live supporten när den är uppe, vilket den har varit rätt så ofta då jag spelat.

 

Jag har nu också fått min bonus, en dag efter att den blev klar. Jag har begärt utbetalning idag, så vi får se hur fort det går.

 

Men med tanke på det som skrivits här så har man inget att oroa sig över när det gäller den här bonusen. Sätt in med NETeller och kör. Se till att passa på innan den tas bort, för bättre bonus än så här går det inte att hitta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...