Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 556
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag ställer mig frågande till om vi skickar till rätt mailadress överhuvudtaget. Jag har mailat dit men inte fått svar på över en vecka. Däremot har jag fått kontakt med livesupporten och där fått svar på de frågor jag haft. Pröva den vägen.

Postad

wtf ... är jag blind eller vad var fan finns det ngn "promotional code" ?

(för övrigt så fick jag svar från mitt mail till supporten snabbt skickade igår kväll fick svar nu ...)

Hi there,

In reply to your message we inform you that in order to beneficiate with a bonus, you have to send us the promotional code.

Waiting for your message.

Best regards,

Alizee

Service Promotions Poker770

E-mail:promotions@poker770.com

Fax number : 01.53.01.47.02

( from abroad: +331.53.01.47.02 )

Free fax number::08-0074-2000

( from abroad:+338-0074-2000

Postad

hmmm ... finns det ngt sätt att kopiera texten från live chatten ?

anyway pratade med live support nu och denna personen sa sig personen att ta och kontakta ansvarig avdelning med en gng för att kolla problemet ... fem minuter senare ploppar bonusen upp bra jobbat LIVE support ... allt som heter mail suger apa ... lycka till

edit: dock så skrämde de mjig lite först med att pop-up fönster som säger att 300 $ blivit creds till kontot ... men det var pund och en minut senare kommer resterande 200 £ . Som sagt live supporten är bra mail illa illa

Postad

Gjorde misstaget att slänga in pengar på sidan med VISA kort.

Slängde in 300 pund i söndags. Lirade en timme så stängde plötsligt sidan ned och mitt konto var stängt.

- Fick ett obegripligt mail på franska

- Mailade deras support o fråga va fan det var frågan om, :evil:

- Fick svar inom en timme , som sa att betalningen inte gått igenom deras "electronic payment agent" pga säkerhetsskäl och mitt konto (VISA) skulle inte ens vara debiterad en enda krona, då transaktionen inte blev godkänd. Detta stämde inte då över 4000kr fanns under reserverat belopp

- Skickade ett nytt mail och skrev att det faktiskt hade dragits pengar från kontot, och frågade hur de skulle lösa problemet.

- Fick svar ca 1 timme senare, samma svar som tidigare ,t.om samma text + att insättningarna skulle ske med antingen click2pay, moneybookers eller Neteller.

- Skickar ett nytt mail, i argare toner :twisted:

- Får svar 2 tim senare att de informerar att 300 pound är dragits från mitt konto (VISA) och jag skulle få tillbaka dessa inom 24 timmar

- Nu låser de mitt konto, då jag hade hunnit vinna lite och spelat för vinstpengarna

- Skickar ett nytt mail o frågar vad det är nu då... Inget svar

- 24 timmar har gått, inga pengar tillbaka, men kontot är öppnat på sidan,

mailar o frågar vart pengarna håller hus... inget svar

- 48 timmar har gått, inga pengar... mailar och frågar vad som händer då jag inte får några svar

- får svar 4-5tim senare som skriver samma text som de två första mailen, att inga pengar dragits från mitt konto ! Att deras "electronic agent" inte godkände överföringen..samma person som dagen innan skrivit att de dragit pengar från mitt konto och jag skulle få tillbaka dem inom 24tim.. Fattar noll? Inkompetenta idioter!

-Deras livesupport hänvisar hela tiden till deras mailsupport.

Ni som fick era konton spärrade och fick pengarna återskickade (VISA betalningar) , hur många bankdagar tog det? Behöver man vara orolig?

/Hans

Postad
Gjorde misstaget att slänga in pengar på sidan med VISA kort.

Slängde in 300 pund i söndags. Lirade en timme så stängde plötsligt sidan ned och mitt konto var stängt.

- Fick ett obegripligt mail på franska

- Mailade deras support o fråga va fan det var frågan om, :evil:

- Fick svar inom en timme , som sa att betalningen inte gått igenom deras "electronic payment agent" pga säkerhetsskäl och mitt konto (VISA) skulle inte ens vara debiterad en enda krona, då transaktionen inte blev godkänd. Detta stämde inte då över 4000kr fanns under reserverat belopp

- Skickade ett nytt mail och skrev att det faktiskt hade dragits pengar från kontot, och frågade hur de skulle lösa problemet.

- Fick svar ca 1 timme senare, samma svar som tidigare ,t.om samma text + att insättningarna skulle ske med antingen click2pay, moneybookers eller Neteller.

- Skickar ett nytt mail, i argare toner :twisted:

- Får svar 2 tim senare att de informerar att 300 pound är dragits från mitt konto (VISA) och jag skulle få tillbaka dessa inom 24 timmar

- Nu låser de mitt konto, då jag hade hunnit vinna lite och spelat för vinstpengarna

- Skickar ett nytt mail o frågar vad det är nu då... Inget svar

- 24 timmar har gått, inga pengar tillbaka, men kontot är öppnat på sidan,

mailar o frågar vart pengarna håller hus... inget svar

- 48 timmar har gått, inga pengar... mailar och frågar vad som händer då jag inte får några svar

- får svar 4-5tim senare som skriver samma text som de två första mailen, att inga pengar dragits från mitt konto ! Att deras "electronic agent" inte godkände överföringen..samma person som dagen innan skrivit att de dragit pengar från mitt konto och jag skulle få tillbaka dem inom 24tim.. Fattar noll? Inkompetenta idioter!

-Deras livesupport hänvisar hela tiden till deras mailsupport.

Ni som fick era konton spärrade och fick pengarna återskickade (VISA betalningar) , hur många bankdagar tog det? Behöver man vara orolig?

/Hans

råkade ut för exakt samma grej. tog 8 dagar sen var pengarna tillbaka på kontot (det originella insatta beloppet dvs).. i mitt fall hade jag gått back 150£ när dom låste kontot, och dem fick jag tillbaka =) i ditt fall blir du dessvärre förmodligen av med dina vinster. Den dagen det går från preliminärt kortköp till dragen summa får du tillbaka dom.

Postad

Ringde banken och bad de avbryta överföringen, stod som skyddat belopp, fick dom instruktionerna av poker770 supporten då dom inte ska dra ngt. Banken gjorde detta så jag fick mina pengar redan idag. Det är kontrollen från banken och transaktionsbolaget som gör att detta tar så långt tid förmodar jag. Det lilla överskott jag hann vinna tog inte Poker770 omhand om utan de finns på mitt pokerkonto.

Blir och sätta in med Neteller och ta deras bonus :-)

Bonusen är för bra för att undvikas.

Använd INTE VISA el andra kort på denna sida.

Postad
Ni som har satt in med NETeller nu på sistone har inte haft några problem med låsta konton och behövt skicka in ID-papper och dylikt?
nepp, är strax klar med bonusen också :D

Låter kanon!

Om jag nu kollat igenom tråden rätt så behöver man alltså bara bidra till potten och att den rakeas för att man ska få 1 rake hand?

Efter 3000 hands mailar man support?

Postad
Låter kanon!

Om jag nu kollat igenom tråden rätt så behöver man alltså bara bidra till potten och att den rakeas för att man ska få 1 rake hand?

correct!
Postad
Ni som har satt in med NETeller nu på sistone har inte haft några problem med låsta konton och behövt skicka in ID-papper och dylikt?
nepp, är strax klar med bonusen också :D

Låter kanon!

Det går väldigt långsamt att få poäng. Detta beror på att du frivilligt måste skicka in pengar i potten och du får inte lägga dig förrän på turn. Det räcker alltså inte att se floppen. Jag har fått detta 100% konfirmerat av supporten och det stämmer med mina noteringar.

Postad
Det går väldigt långsamt att få poäng. Detta beror på att du frivilligt måste skicka in pengar i potten och du får inte lägga dig förrän på turn. Det räcker alltså inte att se floppen. Jag har fått detta 100% konfirmerat av supporten och det stämmer med mina noteringar.

Kanske gäller FL, för jag får "rejkad" hand om jag bidragit till potten. Jag behöver inte själv vara med på floppen.

P.S Det är inte poängen du ska ha 3000 av, det är 3000 rejkadse händer...

Postad

Kanske gäller FL, för jag får "rejkad" hand om jag bidragit till potten. Jag behöver inte själv vara med på floppen.

Den där infon ger mig lite hopp :)