Gå till innehåll

Poker770.co.uk - Ändrad Till Points?


Uppenberg

Recommended Posts

  • Svars 556
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltså kan man verkligen lita på denna sidan? Bonusen verkar ju för bra för att vara sann (typ 100% upp till ~$950 3k raked hands?) och alla verkar ju ha haft mycket strul. Återkom gärna om/när ni får pengarna...

 

är väl bara de med svenskt VISA som haft problem?Eller?

 

har iaf inte märkt av några probs och satte in med neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså kan man verkligen lita på denna sidan? Bonusen verkar ju för bra för att vara sann (typ 100% upp till ~$950 3k raked hands?) och alla verkar ju ha haft mycket strul. Återkom gärna om/när ni får pengarna...

 

är väl bara de med svenskt VISA som haft problem?Eller?

 

har iaf inte märkt av några probs och satte in med neteller.

 

Har du fått bonusen än då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså kan man verkligen lita på denna sidan? Bonusen verkar ju för bra för att vara sann (typ 100% upp till ~$950 3k raked hands?) och alla verkar ju ha haft mycket strul. Återkom gärna om/när ni får pengarna...

 

bara dom som satt in pengar me Visa har haft problem..

 

en fråga bara.. är det verkligen en contributed bonus? kan inte hitta något om det i vilkoren..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som spelat bonusen och isåfall hur lätt clearad är den på low limit, dvs 0.15/0.3 och 0.25/0.5?

Svaret finns i tråden.

Pot >$1 som du deltar i ger dig en contributed raked hand... så ja det är lätt.

0.15/0.30 finns ej utan det är 0.10/0.20 --> 0.25/0.50 på iPoker (0.25/0.50 är lägsta nivå du får spela då ska cleara bonunsen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in pengar med Neteller utan problem, inga problem under spelets gång. Mycket hjälpsam live support. Tog knappt ett dygn att få min bonus till kontot efter att jag mailat dom att jag e klar med mina 3000 raked hands. Väntar nu på att de ska trilla in på Neteller kontot.

 

Som nämnts innan är kravet att spela på minst NL50 borden.

 

Mycket tomtar på NL50 borden som gör att ni borde tjäna fina extra pengar när ni kör denna bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har fortfarande 0 på pokerkontot och dom jävlarna säger att dom INTE har dragit 500£ från mitt konto men 7000 kr drogs.. har mailat i arga toner och frågat vad FAN som har hänt med mina pengar?

jävla jubelidioter på den här sidan, fy fan..

 

Samma här också. Dom vägrar svara på mejl, så jag börjar bli lite förbannad, rent ut sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in pengar med Neteller utan problem, inga problem under spelets gång. Mycket hjälpsam live support. Tog knappt ett dygn att få min bonus till kontot efter att jag mailat dom att jag e klar med mina 3000 raked hands. Väntar nu på att de ska trilla in på Neteller kontot.

 

Som nämnts innan är kravet att spela på minst NL50 borden.

 

Mycket tomtar på NL50 borden som gör att ni borde tjäna fina extra pengar när ni kör denna bonusen.

 

Dom har slutat låsa kontona alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL, Vilket strul det verkar vara. Verkar som det sitter ett gäng med muppar och försöker tjäna stålar. Kanske ny öppnad sajt eller?

 

 

3000 contributed hands (hmmmm)

Ser floppen ca 30% , blir alltså ca 10.000 händer. :shock:

 

jaa, men du kan alltid spela HU

 

 

kan nån verkligen bekräfta att det är en contributed bonus, för jag hittar iaf inget som tyder på det i villkoren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL, Vilket strul det verkar vara. Verkar som det sitter ett gäng med muppar och försöker tjäna stålar. Kanske ny öppnad sajt eller?

 

 

3000 contributed hands (hmmmm)

Ser floppen ca 30% , blir alltså ca 10.000 händer. :shock:

 

jaa, men du kan alltid spela HU

 

 

kan nån verkligen bekräfta att det är en contributed bonus, för jag hittar iaf inget som tyder på det i villkoren?

Men om du har ditt konto i £ så blir de 10x raked :P
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ca $950 för 3000 contributed raked hands är ju en 3,1x bonus typ om du sen ser det som han ovan gjorde att du ser ca 30% av flopparna så blir det ju knappt en 10x bonus. Sen att det räcker att det utgår rake=pott $1 eller mer gör det ju busenkelt.

 

Den tog mig ca 30-35 timmar att spela in på NL50 och spelade 4-6 bord mixat FR & SH vilket ger en bonus timpenning på $27 eller ca 190kr.

 

Sen att det är mycket tomtar och lätt att plussa på spelet gör det ju till en liten guldgruva.

 

I mina ögon är denna bonusen MYCKET enklare att cleara än B2B 5x bonusarna och jag kan inte förstå hur man kan hoppa över denna sålänge inte $950 är lite pengar i dina ögon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ca $950 för 3000 contributed raked hands är ju en 3,1x bonus typ om du sen ser det som han ovan gjorde att du ser ca 30% av flopparna så blir det ju knappt en 10x bonus. Sen att det räcker att det utgår rake=pott $1 eller mer gör det ju busenkelt.

 

Den tog mig ca 30-35 timmar att spela in på NL50 och spelade 4-6 bord mixat FR & SH vilket ger en bonus timpenning på $27 eller ca 190kr.

 

Sen att det är mycket tomtar och lätt att plussa på spelet gör det ju till en liten guldgruva.

 

I mina ögon är denna bonusen MYCKET enklare att cleara än B2B 5x bonusarna och jag kan inte förstå hur man kan hoppa över denna sålänge inte $950 är lite pengar i dina ögon.

Många har ju haft sånna jäkla problem så jag avvaktar ett tag till
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ca $950 för 3000 contributed raked hands är ju en 3,1x bonus typ om du sen ser det som han ovan gjorde att du ser ca 30% av flopparna så blir det ju knappt en 10x bonus. Sen att det räcker att det utgår rake=pott $1 eller mer gör det ju busenkelt.

 

Den tog mig ca 30-35 timmar att spela in på NL50 och spelade 4-6 bord mixat FR & SH vilket ger en bonus timpenning på $27 eller ca 190kr.

 

Sen att det är mycket tomtar och lätt att plussa på spelet gör det ju till en liten guldgruva.

 

I mina ögon är denna bonusen MYCKET enklare att cleara än B2B 5x bonusarna och jag kan inte förstå hur man kan hoppa över denna sålänge inte $950 är lite pengar i dina ögon.

 

Fick du 500£ för 3000 rakade?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...