DaPine87 Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 självklart går de små bonusarna snabbast, detta är en bonus på 950$ och inte på 100$ som du har i exemplet, går inte att jämföra! Jo så klart men vilken trillar poängen per pott in snabbast eller är det samma poängen har INGET med rakade händer att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffe Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Nu kommer jag inte in på mitt konto trots att jag gjorde min deposit med neteller. Så det verkar ju kunna bli problem även om man använder neteller. Går inte heller att få tag på supporten via telefon, mail eller live chatten. Stabil sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Men visst är det ok att sätta in tex bara 400 dollar och det är ändå en 6x bonus? Välj GBP konto och sätt in £200, d.v.s ca $400. Då blir det en 3x contributed bonus. Hela värdet i denna bonus ligger i att välja £-konto, men det finns bara $-bord. Så genom att välja £ (pund) så spelar du egentligen nästan hälften så många händer. Om du sätter in £200 eller $200 så måste du spela lika många händer för att bonusen skall lösa ut. Men £200 motsvarar ju nästan $400... Uppenbarligen kan du förlora lite i växlings avgift hos t.ex Neteller när du för tillbaka dom från pokersiten. Men avgiften känns minimal jämfört med det extra värde (nästan 100%) du får genom att välja GBP som valuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stugan Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Ok tack, kanon. Men om vi säger att jag vill sätta in £280 räknas det som £200 då. På sidan är ju bonus gränserna £100, £200, £300 osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Ok tack, kanon. Men om vi säger att jag vill sätta in £280 räknas det som £200 då. På sidan är ju bonus gränserna £100, £200, £300 osv... Kan jag inte svara på, men se till att få ihop dom sista £20 för säkerhets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Ok tack, kanon. Men om vi säger att jag vill sätta in £280 räknas det som £200 då. På sidan är ju bonus gränserna £100, £200, £300 osv... spelar ingen roll hur mycket, bonus är max 500$/£.. allt under den summan x med 6 I ditt fall; 280 x 6 = 1680rh Edit: din fråga angående snabbheten, du jämför med bet365 där en hand blir raked när potten går upp 5$, denna bonus räcker med att potten blir 1$.. så händer trillar in snabbare med denna bonus men tar längre tid att klara av! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snetreff Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Ok tack, kanon. Men om vi säger att jag vill sätta in £280 räknas det som £200 då. På sidan är ju bonus gränserna £100, £200, £300 osv... spelar ingen roll hur mycket, bonus är max 500$/£.. allt under den summan x med 6 I ditt fall; 280 x 6 = 1680rh Edit: din fråga angående snabbheten, du jämför med bet365 där en hand blir raked när potten går upp 5$, denna bonus räcker med att potten blir 1$.. så händer trillar in snabbare med denna bonus men tar längre tid att klara av! Det går väl långsammare att få raked hands på Poker770 i och med att det är contributed raked hands där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vicious Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Jag öppnade precis ett konto men kom på att jag kanske har ett annat konto inom ipoker nätverket måste man då ha samma nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Jag öppnade precis ett konto men kom på att jag kanske har ett annat konto inom ipoker nätverket måste man då ha samma nick? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MachoMan Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Vilken härlig bonus! Cashade in förra veckan via Neteller och cashade ut idag utan några som helst problem. Nu väntar jag bara på att pengarna ska ramla in på kontot! Skitbra bonus verkligen! (£500 kom ca 15h efter jag var klar med 3000). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
staz Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 neteller tar 1.9% på valutaväxling, dvs cashar ni ut t.ex. 1000£ från denna site till neteller (förutsatt att ni har $ eller nånting annat än £ som neteller valuta) så kniper neteller 19£, drygt 250 kr. Därför undrar jag om man inte tjänar på att köra en bankwire direkt från poker770 , dom tar tydligen ingen avgift för wire. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 neteller tar 1.9% på valutaväxling, dvs cashar ni ut t.ex. 1000£ från denna site till neteller (förutsatt att ni har $ eller nånting annat än £ som neteller valuta) så kniper neteller 19£, drygt 250 kr. Därför undrar jag om man inte tjänar på att köra en bankwire direkt från poker770 , dom tar tydligen ingen avgift för wire. Dom tar väll heller ingen avgift för uttag till neteller? Utan det är neteller som tar 1.9%, då du tar bankwire lär väll banken ta en liknande avgift? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 28 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 neteller tar 1.9% på valutaväxling, dvs cashar ni ut t.ex. 1000£ från denna site till neteller (förutsatt att ni har $ eller nånting annat än £ som neteller valuta) så kniper neteller 19£, drygt 250 kr. Därför undrar jag om man inte tjänar på att köra en bankwire direkt från poker770 , dom tar tydligen ingen avgift för wire. jag gjorde de, men de var för att jag ändå skulle casha ut. De kan dock ta 2 verckor innan pengarna landar på ditt bank konto Edit: tittade nu, och mitt bankwire uttag var fortfarande waiting och jag gjorde uttaget den 22:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giZZe Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Gäller denna Bonus fortfarande? Står ju inget om den på deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sztompka1 Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Härlig sida (inte).. Sätter in 500£ och sätter mig vid tre bord, efter en halvtimme kastas jag ut och uppmanas maila supporten då mitt konto stängts pga "security reasons" Jag mailar och de svarar att jag måste skicka in kopior på kortet jag använde vid insättning. När jag gjort detta får jag info om att jag inte är godkänd och att pengarna betalats tillbaks till mitt kort vilket inte har gjorts än (30 minuter sedan) Nån annan som haft liknande problem, det verkade seriöst när man läste tråden här.. Nån som vet vad det kan vara för anledning till att jag inte får spela? Har inte spelat på nätverket tidigare men aldrig haft problem med de andra sidor jag spelat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 28 Juni , 2006 Rapport Share Postad 28 Juni , 2006 Härlig sida (inte).. Sätter in 500£ och sätter mig vid tre bord, efter en halvtimme kastas jag ut och uppmanas maila supporten då mitt konto stängts pga "security reasons" Jag mailar och de svarar att jag måste skicka in kopior på kortet jag använde vid insättning. När jag gjort detta får jag info om att jag inte är godkänd och att pengarna betalats tillbaks till mitt kort vilket inte har gjorts än (30 minuter sedan) Nån annan som haft liknande problem, det verkade seriöst när man läste tråden här.. Nån som vet vad det kan vara för anledning till att jag inte får spela? Har inte spelat på nätverket tidigare men aldrig haft problem med de andra sidor jag spelat på. Typ alla som andvänt VISA har haft detta problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Share Postad 29 Juni , 2006 2 dagar irad nu när jag vaknat har jag 3$ mindre på kontot än jag hade innan jag sov kan det va så att $ kursen har försämrats och då får man mindre $? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 29 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2006 2 dagar irad nu när jag vaknat har jag 3$ mindre på kontot än jag hade innan jag sov kan det va så att $ kursen har försämrats och då får man mindre $?om du menar att du måste ta fler/mindre £ till bordet så jaa. sen dina £ som du har på kontot ska inte ändras över natten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Share Postad 29 Juni , 2006 2 dagar irad nu när jag vaknat har jag 3$ mindre på kontot än jag hade innan jag sov kan det va så att $ kursen har försämrats och då får man mindre $?om du menar att du måste ta fler/mindre £ till bordet så jaa. sen dina £ som du har på kontot ska inte ändras över natten bra, då var det inge fiffel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snetreff Postad 29 Juni , 2006 Rapport Share Postad 29 Juni , 2006 Jag mejlade dom igår morse om bonusen, men har inte fått något svar än. Livespuuorten kan inte göra något åt det. Hur lång dit tar det innan man får den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Share Postad 29 Juni , 2006 Jag mejlade dom igår morse om bonusen, men har inte fått något svar än. Livespuuorten kan inte göra något åt det. Hur lång dit tar det innan man får den? Är precis klar med bonusen. Vart ska man skicka email till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Share Postad 29 Juni , 2006 Jag mejlade dom igår morse om bonusen, men har inte fått något svar än. Livespuuorten kan inte göra något åt det. Hur lång dit tar det innan man får den? Enligt livesupporten ska det ta 24/48h och emailet ska skickas till promotions@poker770.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Share Postad 29 Juni , 2006 Sådärja, nu är bonusen inne, ca 4 timmar efter jag skickat emailet. Tack och hej kuk poker770. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snetreff Postad 29 Juni , 2006 Rapport Share Postad 29 Juni , 2006 Och jag skickade för två dagar sen utan att ha fått varken bonus eller svar. Bra jobbat eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 29 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2006 Sådärja, nu är bonusen inne, ca 4 timmar efter jag skickat emailet. Tack och hej kuk poker770.har de strulat för dig lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts