Gå till innehåll

Poker770.co.uk - Ändrad Till Points?

Uppenberg

Recommended Posts

självklart går de små bonusarna snabbast, detta är en bonus på 950$ och inte på 100$ som du har i exemplet, går inte att jämföra!

Jo så klart men vilken trillar poängen per pott in snabbast eller är det samma

poängen har INGET med rakade händer att göra..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 556
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men visst är det ok att sätta in tex bara 400 dollar och det är ändå en 6x bonus?

Välj GBP konto och sätt in £200, d.v.s ca $400. Då blir det en 3x contributed bonus.

Hela värdet i denna bonus ligger i att välja £-konto, men det finns bara $-bord. Så genom att välja £ (pund) så spelar du egentligen nästan hälften så många händer. Om du sätter in £200 eller $200 så måste du spela lika många händer för att bonusen skall lösa ut. Men £200 motsvarar ju nästan $400...

Uppenbarligen kan du förlora lite i växlings avgift hos t.ex Neteller när du för tillbaka dom från pokersiten. Men avgiften känns minimal jämfört med det extra värde (nästan 100%) du får genom att välja GBP som valuta.

Länk till kommentar

Ok tack, kanon. Men om vi säger att jag vill sätta in £280 räknas det som £200 då. På sidan är ju bonus gränserna £100, £200, £300 osv...

spelar ingen roll hur mycket, bonus är max 500$/£.. allt under den summan x med 6

I ditt fall; 280 x 6 = 1680rh

Edit: din fråga angående snabbheten, du jämför med bet365 där en hand blir raked när potten går upp 5$, denna bonus räcker med att potten blir 1$.. så händer trillar in snabbare med denna bonus men tar längre tid att klara av!

Länk till kommentar

Ok tack, kanon. Men om vi säger att jag vill sätta in £280 räknas det som £200 då. På sidan är ju bonus gränserna £100, £200, £300 osv...

spelar ingen roll hur mycket, bonus är max 500$/£.. allt under den summan x med 6

I ditt fall; 280 x 6 = 1680rh

Edit: din fråga angående snabbheten, du jämför med bet365 där en hand blir raked när potten går upp 5$, denna bonus räcker med att potten blir 1$.. så händer trillar in snabbare med denna bonus men tar längre tid att klara av!

Det går väl långsammare att få raked hands på Poker770 i och med att det är contributed raked hands där.

Länk till kommentar

neteller tar 1.9% på valutaväxling, dvs cashar ni ut t.ex. 1000£ från denna site till neteller (förutsatt att ni har $ eller nånting annat än £ som neteller valuta) så kniper neteller 19£, drygt 250 kr.

Därför undrar jag om man inte tjänar på att köra en bankwire direkt från poker770 , dom tar tydligen ingen avgift för wire.

Länk till kommentar

neteller tar 1.9% på valutaväxling, dvs cashar ni ut t.ex. 1000£ från denna site till neteller (förutsatt att ni har $ eller nånting annat än £ som neteller valuta) så kniper neteller 19£, drygt 250 kr.

Därför undrar jag om man inte tjänar på att köra en bankwire direkt från poker770 , dom tar tydligen ingen avgift för wire.

Dom tar väll heller ingen avgift för uttag till neteller? Utan det är neteller som tar 1.9%, då du tar bankwire lär väll banken ta en liknande avgift?

Länk till kommentar

jag gjorde de, men de var för att jag ändå skulle casha ut. De kan dock ta 2 verckor innan pengarna landar på ditt bank konto

Edit: tittade nu, och mitt bankwire uttag var fortfarande waiting och jag gjorde uttaget den 22:a

Länk till kommentar

Härlig sida (inte)..

Sätter in 500£ och sätter mig vid tre bord, efter en halvtimme kastas jag ut och uppmanas maila supporten då mitt konto stängts pga "security reasons" Jag mailar och de svarar att jag måste skicka in kopior på kortet jag använde vid insättning. När jag gjort detta får jag info om att jag inte är godkänd och att pengarna betalats tillbaks till mitt kort vilket inte har gjorts än (30 minuter sedan)

Nån annan som haft liknande problem, det verkade seriöst när man läste tråden här.. Nån som vet vad det kan vara för anledning till att jag inte får spela? Har inte spelat på nätverket tidigare men aldrig haft problem med de andra sidor jag spelat på. :shock:

Länk till kommentar

Härlig sida (inte)..

Sätter in 500£ och sätter mig vid tre bord, efter en halvtimme kastas jag ut och uppmanas maila supporten då mitt konto stängts pga "security reasons" Jag mailar och de svarar att jag måste skicka in kopior på kortet jag använde vid insättning. När jag gjort detta får jag info om att jag inte är godkänd och att pengarna betalats tillbaks till mitt kort vilket inte har gjorts än (30 minuter sedan)

Nån annan som haft liknande problem, det verkade seriöst när man läste tråden här.. Nån som vet vad det kan vara för anledning till att jag inte får spela? Har inte spelat på nätverket tidigare men aldrig haft problem med de andra sidor jag spelat på. :shock:

Typ alla som andvänt VISA har haft detta problem.

Länk till kommentar

2 dagar irad nu när jag vaknat har jag 3$ mindre på kontot än jag hade innan jag sov :? kan det va så att $ kursen har försämrats och då får man mindre $?
om du menar att du måste ta fler/mindre £ till bordet så jaa. sen dina £ som du har på kontot ska inte ändras över natten
Länk till kommentar

2 dagar irad nu när jag vaknat har jag 3$ mindre på kontot än jag hade innan jag sov :? kan det va så att $ kursen har försämrats och då får man mindre $?
om du menar att du måste ta fler/mindre £ till bordet så jaa. sen dina £ som du har på kontot ska inte ändras över natten

bra, då var det inge fiffel :P

Länk till kommentar