Gå till innehåll

Avstängd från Pokersite?


Poppe27

Recommended Posts

Jo jag känner två som blivit avstängda från Prima, anklagade för chipdumpning. Vilket dom inte gjorde. Men dom spelade från samma .ip då dom är tusentals studenter som delar på samma.

Prima konfiskerade typ $3.000 för en och $5.000 för den andra. De avstängda klagade och klagade. Prima hänvisade envist till deras rättighter att stänga av folk utan förklaring och ta alla pengar.

Efter tre månader och många mail + telefonsamtal lyckades man övertyga och bevisa för Prima att man var tusentals studenter som delade på samma ip. Man fick sina pengar åter.

Bara några veckor senare var det samma visa igen. Prima hade inte lärt sig. Men då Prima insett att grabbarna betalade 500-2000$ i rake varje månad bestämde man sig för att öppna fallet. Igen blev man rentvådd.

Prima är dryga och vägrar lyssna på sina kunder. Det enda som tycks fungera är tjat och åter tjat. Hot funkar inte...

De två spelarna har nu lämnat Prima och därmed har Prima tappat intäkter på i runda slängar kanske $30.000/år. Så går det då man är bångstyrig och inkompetent.

Ska man spela på Prima bör man inte ha mer än några hundra där. Just my advice. Stay out of Prima!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag blev avstängd från vegas007.com när jag skickade ett mail t dem och frågade varför det tog så lång tid för min utbetalning. De påstår att jag reggat 170st användare på deras sida :roll:

 

Vilka rättigheter har man som kund mot dem?

beror på vilket land deras server står i och det som står i deras användarvillkor är ofta kryptiskt så de har rätt till att banna vem de känner för och behöver nog ingen större anledning eg. tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berätta för mig vad som är så fel med att chipdumpa till någon annan. Jag hade aldrig satt in pengar på sajten och därmed kunde det inte varit någon fall av att jag använda någon annans kontokort eller så. Fattar ju efterhand hur dumt och korkat det var menmen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berätta för mig vad som är så fel med att chipdumpa till någon annan. Jag hade aldrig satt in pengar på sajten och därmed kunde det inte varit någon fall av att jag använda någon annans kontokort eller så. Fattar ju efterhand hur dumt och korkat det var menmen....

 

Finns ju flera sajter där man kan skicka pengar mellan användare vilken är helt ok. Chipdumpa, de gör man ifall man är under 18 eller har precis hittat ett kreditkort på gatan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berätta för mig vad som är så fel med att chipdumpa till någon annan. Jag hade aldrig satt in pengar på sajten och därmed kunde det inte varit någon fall av att jag använda någon annans kontokort eller så. Fattar ju efterhand hur dumt och korkat det var menmen....

 

Finns ju flera sajter där man kan skicka pengar mellan användare vilken är helt ok. Chipdumpa, de gör man ifall man är under 18 eller har precis hittat ett kreditkort på gatan ;)

 

Hehe, antar att du uteslutar ett av dem två alternativen utifrån vad jag säger :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prima ar ju en av de storsta operatorerna sa det ar kanske inte sa konstigt att det forekommer (i antal raknat) fler fall av chipdumpning och andra oegentligeheter just dar?

 

Trakigt som fanken nar folk blir avstangda pga felaktigheter (som t.ex de tva studenterna) men ar man sa dum att man chipdumpar och till pa kopet sa naiv att man inte tror att man ska bli pakommen forr eller senare, sa far man faktiskt skylla sig sjalv. Man ska till och med kanna att det ar ratt at en! "Omoral ar att lata en idiot behalla sina pengar" ar ett uttryck som galler chipdumpare och andra som medvetet brutit mot reglerna i allra hogsta grad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...