Takigawa Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Vad för sorts garanti har man på grejerna man tar ut i shoppen? Min mobil dog igårkväll.... Citera
HeyJohan Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Man har samma garanti som alla andra konsumenter. Vad du nu gör är att du skickar ett PM till mig med lite info om det inträffade. Vi kommer därefter att skicka ut en ny telefon till dig tillsammans med en returpacksedel som du fyller i och returnerar telefonen till oss kostnadsfritt. Sen löser vi garantifrågan direkt med vår leverantör utan att du behöver vänta på reparation etc. Hur låter det? Mvh Johan Citera
Bestrafe Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Jag tycker det låter strålande! Har dock inget som är trasigt Hälsningar Bestrafe Citera
Takigawa Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Postad 26 April , 2006 Tack för hjälpen Johan! Skickar dig ett PM. Citera
Recommended Posts