jackbalsam Postad 26 November , 2004 Rapport Share Postad 26 November , 2004 Om man spelar loose aggressiv som jon2 skrev att han gör så får man MYCKET större svängningar i spelet. Om man dessutom är mycket bättre än sitt motstånd kan man få dom svängningarna att peka åt rätt håll och tjäna mycket pengar snabbt. Nackdelen är såklart att man också förlorar snabbt när man väl förlorar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon2 Postad 26 November , 2004 Rapport Share Postad 26 November , 2004 Det jag tjänar mkt på är att syna upphöjning med många sorters händer. Fiskarna spelar ännu sämre i stora potter kan inte släppa högsta paret osv och bettar även väldigt svagt med en bra hand. limpar alla sutid AKQ Alla connectors kaske inte 23-67. Och när jag träffar nått hårt i en raisad pott slowplayar jag väldigt sällan. Sätter jag en färg/stege drar jag nära potten även om potten ligger på tex 150. Ett ex var när alla hade limpat satt med J5 i lilla mörken nån höjer 1 tryck alla synar jag med. Floppen 2J5 vinnner en pott på 600 på 1-2 mot en kille med AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eroz Postad 26 November , 2004 Rapport Share Postad 26 November , 2004 Det jag menade med mitt förra inlägg där jag sa att du hade hyffsad BigBets/100 var att hinta lite att vi snackade FL i denna tråd. Sorry om jag var lite oklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts