Gå till innehåll

Söndertiltad - behöver avreagera mig!


Cleburne

Recommended Posts

  • Svars 73
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vill bara skriva av mig lite igen, så använder samma tråd som sist. Grattis till alla som orkar läsa den. Jag har knappt spelat alls den senaste månaden, men efter att ha jobbat stenhårt på sistone så tog jag ledigt i går och kände faktiskt lite pokersug igen. Unibet hade kommit med en reloadbonus på 50 E (så fort man inte har spelat där på några veckor kommer de som ett brev på posten) så jag satte in 500 spänn, greppade en flaska rom och satte mig ner för att ha lite kul. Hoppla, det blev en tio timmar lång sittning som slutade med plus tjugo inköp på NL20. Nu förstår man varför poker kan vara så kul ibland. :D

 

Faktiskt så plussar också jag bättre med ett helrör som bisittare. Sprit och poker hör definitivt ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2. Hälften till henne var dealen som vi kom överens om (läs: som hon dikterade) för att jag skulle få börja spela.

 

Vilken brud... :D

 

allvarligt talat vad f-n är det, hälften till henne? hon bestämmer väl inte över dig och det är väl dina pengar. vill hon ha hälften så antar jag att hon stakear dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara skriva av mig lite igen, så använder samma tråd som sist. Grattis till alla som orkar läsa den. Jag har knappt spelat alls den senaste månaden, men efter att ha jobbat stenhårt på sistone så tog jag ledigt i går och kände faktiskt lite pokersug igen. Unibet hade kommit med en reloadbonus på 50 E (så fort man inte har spelat där på några veckor kommer de som ett brev på posten) så jag satte in 500 spänn, greppade en flaska rom och satte mig ner för att ha lite kul. Hoppla, det blev en tio timmar lång sittning som slutade med plus tjugo inköp på NL20. Nu förstår man varför poker kan vara så kul ibland. :D

 

Faktiskt så plussar också jag bättre med ett helrör som bisittare. Sprit och poker hör definitivt ihop.

 

Jag vill ju inte låta alkad, men faktum är att jag ofta spelar lite halvlullig (det är en fördel om man fortfarande ser skärmen) och det är ofta då som jag går mest plus. Man måste släppa lite på hämningarna. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2. Hälften till henne var dealen som vi kom överens om (läs: som hon dikterade) för att jag skulle få börja spela.

 

Vilken brud... :D

 

allvarligt talat vad f-n är det, hälften till henne? hon bestämmer väl inte över dig och det är väl dina pengar. vill hon ha hälften så antar jag att hon stakear dig?

 

Nja, snarare tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp i nivå förfan. Orka slösa bort sin tid på NL20 med en rulle för NL400!

 

Alla är olika. Jag var uppe på NL50 ett tag och klarade mig bra, men valde att kliva ned ändå och blir nog kvar där ett bra tag. Det är rätt kul när man läser om alla som kliver upp på NL1000 med två inköp i rullen, bara för att gula och undra varför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter skriva lite här. Hoppas ingen tar illa upp. Gårdagen var rätt dryg, mycket spel gav sammanlagt minus ett halvt inköp på NL20. Så jag var lite tveksam i dag, men det är ju så kul. Klonkade hålstegar och färger och efter 2,5 h blev det plus fem inköp. Det verkar ha vänt nu. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gah låg hyfsat till i turneringen, 15/23 och vi är på bublan, går allin med KK efter att en raisat hårt.

 

får syn av AJ(idiot) och han klonkar 2-paret. så jävla riggat asså!

 

jag är ju 7 mot 3 favorit och borde således vinna varje gång!

 

nämen allvarligt. ville bara dela din frustration. suger att bli utdragen på bubblan, hade haft fint läge för nr1 här annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är väl klart det är riggat, ingen ska kunna vinna så mycket pengar på nl20 =)

 

känner dock igen mig från den tid då jag faktiskt spelade CG på B2B, vissa månader kunde jag öka rullen med 20 inköp utan att spela speciellt mycket men sen rasade allt nästa månad igen, fanns inte en hand som är tillräckligt bra. Antingen går ALLT rätt eller så går precis ALLT fel är min känsla, sen om det är selektivt minne eller inte lämnar jag osagt...

poängen är att om man spelar någorlunda likadant från månad till månad så ska det självklart finnas en viss varians men den som jag personligen upplevt på just B2B nätverkets CG är långt värre än MTT på prima.

 

primas CG känns mer normala för mig, man kan tappa ett par inköp där man varit favorit men det vänder iaf och man ser en stadig ökning av rullen utan att man ökar 40 inköp ena månaden och rasar 39 nästa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det slut för den här gången - tröttnade på b2b igen efter att det haglat sjuka utdragningar och man sprungit in i set 8 000 gånger. Jag har cashat ut allt utom 500 SEK, som jag förhoppningsvis cashar ut i morgon (måste vänta ett dygn). Rullen ligger nu på 35 500 + 35 000 till frugan. Är dock ledig helgen ut och ska nog prova på svenska spels poker i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det slut för den här gången - tröttnade på b2b igen efter att det haglat sjuka utdragningar och man sprungit in i set 8 000 gånger. Jag har cashat ut allt utom 500 SEK, som jag förhoppningsvis cashar ut i morgon (måste vänta ett dygn). Rullen ligger nu på 35 500 + 35 000 till frugan. Är dock ledig helgen ut och ska nog prova på svenska spels poker i morgon.

 

Du tycker inte själv att det är lite löjeväckande när du skyller dina downswings på rigg, men gillar nätverket när du plussar?

 

Varians kallas det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det slut för den här gången - tröttnade på b2b igen efter att det haglat sjuka utdragningar och man sprungit in i set 8 000 gånger. Jag har cashat ut allt utom 500 SEK, som jag förhoppningsvis cashar ut i morgon (måste vänta ett dygn).

 

Ser att du är tillbaka på b2b igen ... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...