Cleburne Postad 31 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 he must be a lier, this cant be true Jaha... Du får tro vad du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 vad är du arg på då? gick du från 100 000+ ner till 60 000+? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 31 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 Just nu är jag inte alls arg. Ville bara skriva av mig efter en bra dag, och hade ju min gamla tråd här... Och efter gårdagen är rullen i nivå med min toppnotering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 Vill bara skriva av mig lite igen, så använder samma tråd som sist. Grattis till alla som orkar läsa den. Jag har knappt spelat alls den senaste månaden, men efter att ha jobbat stenhårt på sistone så tog jag ledigt i går och kände faktiskt lite pokersug igen. Unibet hade kommit med en reloadbonus på 50 E (så fort man inte har spelat där på några veckor kommer de som ett brev på posten) så jag satte in 500 spänn, greppade en flaska rom och satte mig ner för att ha lite kul. Hoppla, det blev en tio timmar lång sittning som slutade med plus tjugo inköp på NL20. Nu förstår man varför poker kan vara så kul ibland. Faktiskt så plussar också jag bättre med ett helrör som bisittare. Sprit och poker hör definitivt ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 2. Hälften till henne var dealen som vi kom överens om (läs: som hon dikterade) för att jag skulle få börja spela. Vilken brud... allvarligt talat vad f-n är det, hälften till henne? hon bestämmer väl inte över dig och det är väl dina pengar. vill hon ha hälften så antar jag att hon stakear dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 31 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 Vill bara skriva av mig lite igen, så använder samma tråd som sist. Grattis till alla som orkar läsa den. Jag har knappt spelat alls den senaste månaden, men efter att ha jobbat stenhårt på sistone så tog jag ledigt i går och kände faktiskt lite pokersug igen. Unibet hade kommit med en reloadbonus på 50 E (så fort man inte har spelat där på några veckor kommer de som ett brev på posten) så jag satte in 500 spänn, greppade en flaska rom och satte mig ner för att ha lite kul. Hoppla, det blev en tio timmar lång sittning som slutade med plus tjugo inköp på NL20. Nu förstår man varför poker kan vara så kul ibland. Faktiskt så plussar också jag bättre med ett helrör som bisittare. Sprit och poker hör definitivt ihop. Jag vill ju inte låta alkad, men faktum är att jag ofta spelar lite halvlullig (det är en fördel om man fortfarande ser skärmen) och det är ofta då som jag går mest plus. Man måste släppa lite på hämningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 31 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 2. Hälften till henne var dealen som vi kom överens om (läs: som hon dikterade) för att jag skulle få börja spela. Vilken brud... allvarligt talat vad f-n är det, hälften till henne? hon bestämmer väl inte över dig och det är väl dina pengar. vill hon ha hälften så antar jag att hon stakear dig? Nja, snarare tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Björn85 Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Upp i nivå förfan. Orka slösa bort sin tid på NL20 med en rulle för NL400! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 1 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Upp i nivå förfan. Orka slösa bort sin tid på NL20 med en rulle för NL400! Alla är olika. Jag var uppe på NL50 ett tag och klarade mig bra, men valde att kliva ned ändå och blir nog kvar där ett bra tag. Det är rätt kul när man läser om alla som kliver upp på NL1000 med två inköp i rullen, bara för att gula och undra varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 1 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Fortsätter skriva lite här. Hoppas ingen tar illa upp. Gårdagen var rätt dryg, mycket spel gav sammanlagt minus ett halvt inköp på NL20. Så jag var lite tveksam i dag, men det är ju så kul. Klonkade hålstegar och färger och efter 2,5 h blev det plus fem inköp. Det verkar ha vänt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 4 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Just nu undrar jag varför jag någonsin skällde på b2b. Hittils den här veckan har jag plussat 45 inköp och ligger på 0,6 E per inspelad VIP. Poker är kul när det går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Ett tips är att starta en pokerdagbok här på pokerforum. Det är nog många (i alla fall jag) som är intresserade av att se hur det utvecklar sig för dig med tanke på hur mycket du har vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 gah låg hyfsat till i turneringen, 15/23 och vi är på bublan, går allin med KK efter att en raisat hårt. får syn av AJ(idiot) och han klonkar 2-paret. så jävla riggat asså! jag är ju 7 mot 3 favorit och borde således vinna varje gång! nämen allvarligt. ville bara dela din frustration. suger att bli utdragen på bubblan, hade haft fint läge för nr1 här annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pedro Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 det är väl klart det är riggat, ingen ska kunna vinna så mycket pengar på nl20 =) känner dock igen mig från den tid då jag faktiskt spelade CG på B2B, vissa månader kunde jag öka rullen med 20 inköp utan att spela speciellt mycket men sen rasade allt nästa månad igen, fanns inte en hand som är tillräckligt bra. Antingen går ALLT rätt eller så går precis ALLT fel är min känsla, sen om det är selektivt minne eller inte lämnar jag osagt... poängen är att om man spelar någorlunda likadant från månad till månad så ska det självklart finnas en viss varians men den som jag personligen upplevt på just B2B nätverkets CG är långt värre än MTT på prima. primas CG känns mer normala för mig, man kan tappa ett par inköp där man varit favorit men det vänder iaf och man ser en stadig ökning av rullen utan att man ökar 40 inköp ena månaden och rasar 39 nästa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 4 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Börjar få såna där hemska riggvibbar igen. Torskar med två set inom en minut, har AK på brädan AKx och torskar mot set, qq mot set osv... Dags att sluta kasta bort pengar. Lyckades ändå plussa 2,5 inköp så veckan slutar på plus 9 000 SEK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Har du plussat så mycket på NL20 på en vecka? Spelar du 8-16 h per dag eller`?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 4 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Nja, jag har spelat rätt mycket den här veckan eftersom jag drog ned lite på jobbet efter en superstressig period. Så det har väl blivit ca 50 h sen i tisdags. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 10 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Då var det slut för den här gången - tröttnade på b2b igen efter att det haglat sjuka utdragningar och man sprungit in i set 8 000 gånger. Jag har cashat ut allt utom 500 SEK, som jag förhoppningsvis cashar ut i morgon (måste vänta ett dygn). Rullen ligger nu på 35 500 + 35 000 till frugan. Är dock ledig helgen ut och ska nog prova på svenska spels poker i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 "Up's and down's". Lär dig att leva med det. "Riggat" måste ändå placera sig topp-tre på listan över "Overkliga slutsatser jag måste dra - 2006". Kom den inte tvåa 2005? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Då var det slut för den här gången - tröttnade på b2b igen efter att det haglat sjuka utdragningar och man sprungit in i set 8 000 gånger. Jag har cashat ut allt utom 500 SEK, som jag förhoppningsvis cashar ut i morgon (måste vänta ett dygn). Rullen ligger nu på 35 500 + 35 000 till frugan. Är dock ledig helgen ut och ska nog prova på svenska spels poker i morgon. Du tycker inte själv att det är lite löjeväckande när du skyller dina downswings på rigg, men gillar nätverket när du plussar? Varians kallas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 Då var det slut för den här gången - tröttnade på b2b igen efter att det haglat sjuka utdragningar och man sprungit in i set 8 000 gånger. Jag har cashat ut allt utom 500 SEK, som jag förhoppningsvis cashar ut i morgon (måste vänta ett dygn). Ser att du är tillbaka på b2b igen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 jag är också sjukt tiltad. 0-0 är ett jävla skämt mot en bananstat SKITFOTBOLL. TILT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icahero Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 chilla med rassekommentarerna nu va. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 10 Juni , 2006 Rapport Share Postad 10 Juni , 2006 chilla med rassekommentarerna nu va. Det är inte en rasistisk kommentar, det refererar bara till storlek och ekonomisk utveckling. Och nu låser vi den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts