Gå till innehåll

SAJT: BetFair.com


keste

Recommended Posts

  • Svars 274
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måste säga att jag inte alls förstår vad ni menar. Den är minst lika stabil som någon annan klient.

 

Så den funkar bra för dig nu?

Vilken ISP har du?

 

Begäran gjorde timeout.

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=332ms TTL=238

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=330ms TTL=238

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=334ms TTL=238

Begäran gjorde timeout.

Begäran gjorde timeout.

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=329ms TTL=238

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=329ms TTL=238

Begäran gjorde timeout.

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=332ms TTL=238

Begäran gjorde timeout.

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=337ms TTL=238

Begäran gjorde timeout.

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=330ms TTL=238

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=328ms TTL=238

Begäran gjorde timeout.

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=328ms TTL=238

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=325ms TTL=238

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=332ms TTL=238

Begäran gjorde timeout.

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=327ms TTL=238

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=328ms TTL=238

Begäran gjorde timeout.

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=327ms TTL=238

Begäran gjorde timeout.

Begäran gjorde timeout.

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=328ms TTL=238

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=334ms TTL=238

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=330ms TTL=238

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=326ms TTL=238

Svar från 217.168.166.36: byte=32 tid=331ms TTL=238

Begäran gjorde timeout.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betfair flyter på betydligt bättre nu även fast den inte kommer upp i ub hastigheter precis.

 

Älskar multibords visningen och att spela på andra sider känns hel stressigt nu. Finns det några fler pokerklienter med samma sköna upplägg när man kan spela 4 eller 6 bord samtidigt och slippa köra miniview eller hatta som en galningen mellan överlappande fönster??

 

Mvh Glennmpa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag är mitt inne i den sämsta upplevelsen jag någonsin varit med om på en pokersajt. Har spelat på Betfair till och från i ungefär ett år. Inte särskilt mycket och heller inte så ofta.

För en månad sen skulle jag spela en sit-n-go och bänkade mig framför datorn. 7 anmälda och jag köpte in. En minut senare skulle spelet dra igång men jag fick aldrig något meddelande om att ta min plats... Spelet startar och där sitter mitt nick och börjar blindas bort. Jag försökte med ett antal åtgärder. Stänga fönstret och öppnade igen, loggade ut och in tre gånger, stängde hela programmet och startade om m.m.. Sen börjar jag ringa deras support. Två gånger sätts jag på vänt i ca. 5 minuter för att sedan kopplas bort. Den tredje gången kommer jag fram efter tio minuter och då finns ingen poker support tillgänglig. Jag frågar vad jag ska göra. De säger att de kommer kontakta mig, att de gjort en notering i deras datasystem och att jag ev. kan prova att ladda ner programvaran igen. Jag ska inte oroa mig, allt kommer att lösa sig och jag ska få pengarna tillbaka.

 

Sagt och gjort. Avinstallerar programvaran och laddar ner den igen. Ingen skillnad. Jag kommer inte in på mitt bord. Nu har jag hållt på i trettio minuter och lagt säkert hundra spänn på telefonen (deras support nummer är engelskt). Jag blir bortblindad.

Ingen hör av sig från Betfair och jag ringer igen på eftermiddagen nästa dag.

Jag förklarar vad som hänt och får typ 30 frågor. 20 minuter senare (en hundring till i telefonkostnad) får jag reda på att allt verkar i sin ordning, personen skall gå till sin chef och se till att jag får pengarna tillbaka...

 

Några dagar senare får jag ett mejl som säger att de inte kan ersätta mig. Nu har vi skickat kanske 20 mejls fram och tillbaka. Betfair säger att deras system är felfritt, de kan se att jag inte spelat, loggat in och ut flera gånger och t.o.m. laddat ner mjukvaran igen. De har även verifierat att jag ringde flera gånger till supporten och inte fick hjälp.

 

Ändå vägrar de att betala tillbaka. Det känns djäkligt oseriöst!

 

Så när jag bestämmer mig för att lämna Betfair lyckas jag inte ta ut mina pengar. Det är den ena regulationen efter den andra och jag har reggat ett nytt kort och måste först deponera från det innan jag kan komma åt mina pengar. Patetiskt! Sen när jag försöker med banköverföring så informeras jag att jag måste ta ut via kort. Oseriöst!

 

Jag ska alltså deponera pengar och betala 1,5 pund (deras avgift) för att få ut mina pengar. ALDRIG!

 

Det här är så dåligt och har blivit en princip fråga för mig. Bara detta tjafs och alla telefonsamtal och den tid som ligger i all denna mejl korrenspondans överstiger ju det belopp jag vill ha tillbaka!

 

Spela på andra sajter!

 

/Swartling

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

spelar lite på pokerchamps nu, det funkar ju jättebra, snabb och smidig klient.

 

inget krångel alls som man hört så mycket om innan, har dte lösts nu eller?

 

 

varför finns dte inga stud, stud8 och omaha8-bord? det finns ju flikar men de går ej att trycka på...har def unnits tidigare!? håller på att implementeras?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelar lite på pokerchamps nu, det funkar ju jättebra, snabb och smidig klient.

 

inget krångel alls som man hört så mycket om innan, har dte lösts nu eller?

 

 

varför finns dte inga stud, stud8 och omaha8-bord? det finns ju flikar men de går ej att trycka på...har def unnits tidigare!? håller på att implementeras?

 

japp, klienten har funkat bättre o bättre under månaden..

 

<3 engelsmännen, sjukt kassa är dem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelar lite på pokerchamps nu, det funkar ju jättebra, snabb och smidig klient.

 

inget krångel alls som man hört så mycket om innan, har dte lösts nu eller?

 

 

varför finns dte inga stud, stud8 och omaha8-bord? det finns ju flikar men de går ej att trycka på...har def unnits tidigare!? håller på att implementeras?

 

betfair bättre eller sämre än pokerchamps när det gäller bonusar och bananer?

 

mvh

 

daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
betfair bättre eller sämre än pokerchamps när det gäller bonusar och bananer?

 

mvh

 

daniel

 

Det beror på vilken nivå och hur mycket man spelar. För de flesta är betfair bättre. Småspelare får 5-30% (oftast det lägre alternativet) bananer inne på pc och 30% inne på betfair medan highrollers kan komma upp i 50% inne på pokerchamps, så det brukar finnas en del action på 100/200NL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte ens välja screenname.

 

Nån som har en lösning på Betfairs connection-problem? Direkt efter att jag har loggat in krymper den gröna anslutningsindikatorn ner till rött och några sekunder senare blir jag nedkopplad. Jag har testat att byta portar i Betfairs klient och det funkade inte. Omstart av dator/router hjälper inte heller. Provade också att köra med Zone Alarm avstängt men utan framgång.

 

Såg att Betfair hade en representant här på forumet så jag hoppas att han noterar att många har det här problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*bump*

 

(Se problembeskrivning ovan.)

 

Är det verkligen ingen som vet hur man får Betfairs klient att funka? Jag kan tillägga att Betfair funkar problemfritt på en gammal burk som jag hade liggande men inte på datorn jag huvudsakligen använder. Båda datorerna kör updaterat XP. Jag har kört registerrengöring, testat med brandvägg och AV-program avstängda, ominstallerat klienten tusen gånger, testat alla portar i klienten, ominstallerat Flash och Java, rensat ut alla slask-/tempfiler etc etc. Det enda jag inte har provat är en ominstallation av XP.

 

Ja, jag har snackat med supporten men de har gett upp eftersom de menar att problemet inte ligger hos dem (eftersom klienten funkar på en av mina datorer). Om det är en vettig slutsats kan man förstås diskutera men de har på det hela taget varit hjälpsamma och lättkommunicerade.

 

Så... nån som har en lösning på problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*bump*

 

(Se problembeskrivning ovan.)

 

Är det verkligen ingen som vet hur man får Betfairs klient att funka? Jag kan tillägga att Betfair funkar problemfritt på en gammal burk som jag hade liggande men inte på datorn jag huvudsakligen använder. Båda datorerna kör updaterat XP. Jag har kört registerrengöring, testat med brandvägg och AV-program avstängda, ominstallerat klienten tusen gånger, testat alla portar i klienten, ominstallerat Flash och Java, rensat ut alla slask-/tempfiler etc etc. Det enda jag inte har provat är en ominstallation av XP.

 

Ja, jag har snackat med supporten men de har gett upp eftersom de menar att problemet inte ligger hos dem (eftersom klienten funkar på en av mina datorer). Om det är en vettig slutsats kan man förstås diskutera men de har på det hela taget varit hjälpsamma och lättkommunicerade.

 

Så... nån som har en lösning på problemet?

 

Har du testat att köra helt utan router och brandväggar( även XPs inbyggda ) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...