Gå till innehåll

Mmmilkman

Members
  • Innehåll Antal

    4
  • Gick med

  • Besökte senast

Mmmilkman's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. Efter att jag fått kontakt med Betfairs svenska avdelning funkade kommunikationen väldigt bra och allt löste sig otroligt smidigt! Jag vet dock att de tidigare problemen inte hade med språkförbistring att göra. Jag visste faktiskt inte ens att de hade svensk support! Borde kanske anges tydligt på poker delen av deras klient. Småaktigt? Rätt ska vara rätt! Jag ska faktiskt ge dem en chans till! Vi ses vid borden! /Swartling
  2. Ja, nu har man kontaktat mig från Betfair och vi får se hur detta slutar. Det har inte handlat så mycket om pengarna utan om principer. Jag kan inte annat än undra hur det blivit om jag inte varit så pass känd och pokerprofil? Om jag inte orkat bråka? Hade jag inte skrivit inläggen på forumen hade saken varit utagerad från Betfairs sida. Efter ca. 20 mejl var läget minst sagt låst...
  3. Jag är mitt inne i den sämsta upplevelsen jag någonsin varit med om på en pokersajt. Har spelat på Betfair till och från i ungefär ett år. Inte särskilt mycket och heller inte så ofta. För en månad sen skulle jag spela en sit-n-go och bänkade mig framför datorn. 7 anmälda och jag köpte in. En minut senare skulle spelet dra igång men jag fick aldrig något meddelande om att ta min plats... Spelet startar och där sitter mitt nick och börjar blindas bort. Jag försökte med ett antal åtgärder. Stänga fönstret och öppnade igen, loggade ut och in tre gånger, stängde hela programmet och startade om m.m.. Sen börjar jag ringa deras support. Två gånger sätts jag på vänt i ca. 5 minuter för att sedan kopplas bort. Den tredje gången kommer jag fram efter tio minuter och då finns ingen poker support tillgänglig. Jag frågar vad jag ska göra. De säger att de kommer kontakta mig, att de gjort en notering i deras datasystem och att jag ev. kan prova att ladda ner programvaran igen. Jag ska inte oroa mig, allt kommer att lösa sig och jag ska få pengarna tillbaka. Sagt och gjort. Avinstallerar programvaran och laddar ner den igen. Ingen skillnad. Jag kommer inte in på mitt bord. Nu har jag hållt på i trettio minuter och lagt säkert hundra spänn på telefonen (deras support nummer är engelskt). Jag blir bortblindad. Ingen hör av sig från Betfair och jag ringer igen på eftermiddagen nästa dag. Jag förklarar vad som hänt och får typ 30 frågor. 20 minuter senare (en hundring till i telefonkostnad) får jag reda på att allt verkar i sin ordning, personen skall gå till sin chef och se till att jag får pengarna tillbaka... Några dagar senare får jag ett mejl som säger att de inte kan ersätta mig. Nu har vi skickat kanske 20 mejls fram och tillbaka. Betfair säger att deras system är felfritt, de kan se att jag inte spelat, loggat in och ut flera gånger och t.o.m. laddat ner mjukvaran igen. De har även verifierat att jag ringde flera gånger till supporten och inte fick hjälp. Ändå vägrar de att betala tillbaka. Det känns djäkligt oseriöst! Så när jag bestämmer mig för att lämna Betfair lyckas jag inte ta ut mina pengar. Det är den ena regulationen efter den andra och jag har reggat ett nytt kort och måste först deponera från det innan jag kan komma åt mina pengar. Patetiskt! Sen när jag försöker med banköverföring så informeras jag att jag måste ta ut via kort. Oseriöst! Jag ska alltså deponera pengar och betala 1,5 pund (deras avgift) för att få ut mina pengar. ALDRIG! Det här är så dåligt och har blivit en princip fråga för mig. Bara detta tjafs och alla telefonsamtal och den tid som ligger i all denna mejl korrenspondans överstiger ju det belopp jag vill ha tillbaka! Spela på andra sajter! /Swartling
  4. Jag är mitt inne i den sämsta upplevelsen jag någonsin varit med om på en pokersajt. Har spelat på Betfair till och från i ungefär ett år. Inte särskilt mycket och heller inte så ofta. För en månad sen skulle jag spela en sit-n-go och bänkade mig framför datorn. 7 anmälda och jag köpte in. En minut senare skulle spelet dra igång men jag fick aldrig något meddelande om att ta min plats... Spelet startar och där sitter mitt nick och börjar blindas bort. Jag försökte med ett antal åtgärder. Stänga fönstret och öppnade igen, loggade ut och in tre gånger, stängde hela programmet och startade om m.m.. Sen börjar jag ringa deras support. Två gånger sätts jag på vänt i ca. 5 minuter för att sedan kopplas bort. Den tredje gången kommer jag fram efter tio minuter och då finns ingen poker support tillgänglig. Jag frågar vad jag ska göra. De säger att de kommer kontakta mig, att de gjort en notering i deras datasystem och att jag ev. kan prova att ladda ner programvaran igen. Jag ska inte oroa mig, allt kommer att lösa sig och jag ska få pengarna tillbaka. Sagt och gjort. Avinstallerar programvaran och laddar ner den igen. Ingen skillnad. Jag kommer inte in på mitt bord. Nu har jag hållt på i trettio minuter och lagt säkert hundra spänn på telefonen (deras support nummer är engelskt). Jag blir bortblindad. Ingen hör av sig från Betfair och jag ringer igen på eftermiddagen nästa dag. Jag förklarar vad som hänt och får typ 30 frågor. 20 minuter senare (en hundring till i telefonkostnad) får jag reda på att allt verkar i sin ordning, personen skall gå till sin chef och se till att jag får pengarna tillbaka... Några dagar senare får jag ett mejl som säger att de inte kan ersätta mig. Nu har vi skickat kanske 20 mejls fram och tillbaka. Betfair säger att deras system är felfritt, de kan se att jag inte spelat, loggat in och ut flera gånger och t.o.m. laddat ner mjukvaran igen. De har även verifierat att jag ringde flera gånger till supporten och inte fick hjälp. Ändå vägrar de att betala tillbaka. Det känns djäkligt oseriöst! Så när jag bestämmer mig för att lämna Betfair lyckas jag inte ta ut mina pengar. Det är den ena regulationen efter den andra och jag har reggat ett nytt kort och måste först deponera från det innan jag kan komma åt mina pengar. Patetiskt! Sen när jag försöker med banköverföring så informeras jag att jag måste ta ut via kort. Oseriöst! Jag ska alltså deponera pengar och betala 1,5 pund (deras avgift) för att få ut mina pengar. ALDRIG! Det här är så dåligt och har blivit en princip fråga för mig. Bara detta tjafs och alla telefonsamtal och den tid som ligger i all denna mejl korrenspondans överstiger ju det belopp jag vill ha tillbaka! Spela på andra sajter! /Swartling
×
×
  • Skapa nytt...