Mjukis Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 Lägger upp en tråd här om vi kommer på att vi kanske vill spela nån dag förutom Tisdag och Söndag. Några (läs en, förutom mig) vill spela lite imorgon, måndag, Cashgames och nån SnG/MTT blir det om vi blir folk. Jag är där kl 17 och låser upp. Skriv gärna här om ni tänkt dyka upp? Inställt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katsouranis Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 hhehe eftersom den där andre e jag så dyker jag upp imorn iallafall jag gört Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2006 Torsdagen den 27/4 kör vi lite spel på Klubben. SnG/MTT och Cashgames Alla välkomna, även Campino & Kejan (samlar er under samma kategori) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Jag kan tänka mig o spela på torsdag (gärna cashgame) men inte för sent börjar skolan kl 8 fredag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2006 Bara att kamma till sig kl 0730 och ta en taxi till skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2006 Spel på klubben idag (Tisdag). Jag är där kl 2040 cirkus. Vi är för tillfället ca 14 pers som ska spela. SnG och cash är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 och det skriver du nu TOMTE...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2006 Du klarar inte av det här pokermaraton´et vi kör ändå Kejan, 2 timmar sömn på 48 timmar kan inte vara bra varker för kroppen eller plånboken! Kom ut på Torsdag då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 instämmer med kroppen.... $ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 instämmer nog med plånboken också förresten.... tjänar mer på att vara hemma och sitta framför datorn .... även att det är lätta pengar på wbp... kan berätta om en riktig fisk om du vill mjuukiz, tror han hette Per nånting ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2006 Ähh... Kom med dina pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 27 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2006 Tänkte bara påminna att det är spel på klubben idag Torsdag! Jag och Benza är där ca kl 1800. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katsouranis Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 jag kommer döö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 27 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2006 vet ´et. Ja kommer oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 28 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2006 CASHGAME på klubben kl 1800, Lördag 29/4 Blinds 2/4 Min: 100 Max: 500 ---------------------- 5/10 Min: 200 Max: 1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 aight jag kommer förbi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 29 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2006 Mkt bra... vi kan bli lite sena ut om du ska komma, vi måste förbi Willys och köpa lördags godis först men vi kommer så fort vi kan. Slit med dig nån polare oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 2 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Jaha, så va det spel idag igen. Kl 1800 är vi där för er som är sugna. ' Nu ska jag sova. Godnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Vad gäller ikväll?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 2 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Dealers Choise, sedan cashgame.... vi bestämmer lite på plats vad som sker. Du ringde förut va?.... Wätt trött så ja kommer inte ihåg et Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 mkt bra.. jo jag ringde förut men du va rätt lost måste jag säga.. se till o inte va lika sömnig ikväll... I´ll be there... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 2 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Alltid lika lost... slask slask.... bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 bling bling... satt o hjælpte andreas till en fin vinst igår:) 4800d bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 gay-marco hælsar osså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 3 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Hälsa torskarna... och jag tror Andreas behärskar sitt turneringspel, om nu inte Marco sitter brevid och hoppar och säger att han måste syn en raise med K7 off för att det kan komma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts