hf89fc Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Det räcker med att du får kort. Sen är vi nöjda Mvh Johan så det är "bara" att spela 12 k händer så är det fixat ?? Förmodligen så ska det även genereras en VIP också vilket sker när potten är på $7 eller mer har jag för mig. Mjo det lät troligare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 men på 2/4€ fixed där potten nästan alltid är över 7€ så är det ca 12000 händer = 1000€? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalfir Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 men på 2/4€ fixed där potten nästan alltid är över 7€ så är det ca 12000 händer = 1000€? Raken dras annorlunda i FL än NL/PL har jag för mig... vet itne riktigt vad potten ska upp i där då jag nästan aldrig spelar FL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Tror det är €10 för att få en VIP på FL högre än 1/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lottie Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Tror det är €10 för att få en VIP på FL högre än 1/2 Inklusive 1/2, d vs högre än 0.25/0.5 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Hur kan ni ha en elak max-gräns på 200€ från kontokortet när man måste stoppa in 1000€? Nu blir jag tvungen att hitta på nåt annat sätt att föra över pengarna. Det finns ingen maxgräns för att ta ut till kortet va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalfir Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Testat att maila och be dem höja max gränsen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 3.9% !!!! ska neteller ha för att föra över pengar, helt sjukt ju :@ nästan 400 i sjön för att heypoker måste ha en underlig gräns, maxgränsen för en månad är ju 1500, varfrör kan man inte få sätta in allt samma dag? *edit: förde över via fsb:s internet-bank. endast 10kr i avgift och fsb:s lägsta kurs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Bein: -Är det jobbigt att äta mycket tårta? Ja, men det är ju så gott hela vägen. -Är det jobbigt att cleara en bonus? Ja, men det är ju så kul att spela poker. Mvh Johan haha nöjd jag blir när jag får sådana svar <3 Heyjohan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 17 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Jo, skicka mig ett PM om ni vill sätta in mer än det standardiserade €200 som är max i vanliga fall. Jag löser det kvickt. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sevenfeet Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Nån som börjat jobba på denna bonus och har en susning om hur lång tid det kan tänkas ta om man lirar 4xNL100 SH? Snackar om att cleara 1000E, max-insättning alltså. Tackar. /7ft. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sevenfeet Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Nån som börjat jobba på denna bonus och har en susning om hur lång tid det kan tänkas ta om man lirar 4xNL100 SH? Snackar om att cleara 1000E, max-insättning alltså. Tackar. /7ft. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 25 Maj , 2006 Rapport Share Postad 25 Maj , 2006 "This deposit code is invalid!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokeribobi Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 HeyJohan: Kommer ni att fixa någon liknande bonus över sommarn? Är ju nu som the real grind börjar! /bob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poperick Postad 28 Maj , 2006 Rapport Share Postad 28 Maj , 2006 ebisumaru: Man får ut bonusen i steg om €100. För varje 1200 VIP som man har spelat ihop så får man €100. Så om du sätter in maxbeloppet, men av någon anledning bara spelar ihop 6001 VIP så får du ut €500. och om man inte får ihop 1200 VIP? Blir man utan bonus då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Oskarsson: Ska kolla upp det. Ledsen att du fått vänta på svar, men jag ha varit borta sen i onsdags och missade självklart att meddela det här på forumet. Ber om ursäkt för det. Bonusen SKA gälla fortfarande men man vet ju hur det är med tekniken ibland pokeribobi: Så var i alla fall tanken Poperick: Ja, det blir man. Man måste få ihop minst 1.200 VIP. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tamdam Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Om vi säger att jag satte in pengar den 27:e April, när borde då bonusen trilla in? Idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 hajen04: Man måste göra sin deposit senast 31 maj. Därefter har man 30 dagar på sig att cleara bonusen. Mvh Johan *suck* Varje gång ni har smaskiga bonusar så är dom så korta (i tid för mig alltså att signa-upp) att jag inte hinner vara med.När kör ni nästa smaskiga sign-up? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 29 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Cyntax: Jag måste bara få ett OK från QoS & Co så siktar vi på att köra den i juni också. Är det bättre för dig? Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Cyntax: Jag måste bara få ett OK från QoS & Co så siktar vi på att köra den i juni också. Är det bättre för dig? Mvh Johan Mycket bättre! Jag tänkte casha ut från Xxx-sajten snart när sista tentan är spikad 8'e juni. Då kör jag! (Annars blire BestPoker *hota* *harkel* )Men, vad har QoS med att göra vilka bonusar ni kör? QoS kan knappast ha något med saken att göra då Sverige är ett fritt land? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokeribobi Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 En snabb fråga till; Efter man clearat de VIPs som krävs för den aktuella bonusen, kan man använda de VIPsen i VIP-shopen? Står säkert något svar någonstans, men orkar itne leta för tillfället. /bob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 29 Maj , 2006 Rapport Share Postad 29 Maj , 2006 Ja, det kan man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medaljören Postad 30 Maj , 2006 Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 dra igång en 1000e bonus i Juni också så kommer jag snabbare än blixten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 30 Maj , 2006 Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 dra igång en 1000e bonus i Juni också så kommer jag snabbare än blixten Aye. Måste bara köpa en hängmatta och "låna" farsans lap så är man good-to-go för sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappmail Postad 30 Maj , 2006 Rapport Share Postad 30 Maj , 2006 Behöver jag göra något för att få ut € vid varje 1200 streck? Eller ska pengarna dimpa in på pokerkontot ajtomatiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts