Gå till innehåll

Frågor och svar kring PFNU1000 - nya erbjudandet!

Recommended Posts

Postad
Det räcker med att du får kort. Sen är vi nöjda :D

Mvh Johan

så det är "bara" att spela 12 k händer så är det fixat ?? :-o

Förmodligen så ska det även genereras en VIP också vilket sker när potten är på $7 eller mer har jag för mig.

Mjo det lät troligare :(

• Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
men på 2/4€ fixed där potten nästan alltid är över 7€ så är det ca 12000 händer = 1000€?

Raken dras annorlunda i FL än NL/PL har jag för mig... vet itne riktigt vad potten ska upp i där då jag nästan aldrig spelar FL.

Postad

Hur kan ni ha en elak max-gräns på 200€ från kontokortet när man måste stoppa in 1000€?

Nu blir jag tvungen att hitta på nåt annat sätt att föra över pengarna. Det finns ingen maxgräns för att ta ut till kortet va?

Postad

3.9% !!!! ska neteller ha för att föra över pengar, helt sjukt ju :@

nästan 400 i sjön för att heypoker måste ha en underlig gräns, maxgränsen för en månad är ju 1500, varfrör kan man inte få sätta in allt samma dag?

*edit: förde över via fsb:s internet-bank.

endast 10kr i avgift och fsb:s lägsta kurs :)

• 2 weeks later...
Postad
Bein:

-Är det jobbigt att äta mycket tårta? Ja, men det är ju så gott hela vägen.

-Är det jobbigt att cleara en bonus? Ja, men det är ju så kul att spela poker. :)

Mvh Johan

haha nöjd jag blir när jag får sådana svar :) <3 Heyjohan

Postad

ebisumaru: Man får ut bonusen i steg om €100. För varje 1200 VIP som man har spelat ihop så får man €100. Så om du sätter in maxbeloppet, men av någon anledning bara spelar ihop 6001 VIP så får du ut €500.

och om man inte får ihop 1200 VIP? Blir man utan bonus då?

Postad

Oskarsson: Ska kolla upp det. Ledsen att du fått vänta på svar, men jag ha varit borta sen i onsdags och missade självklart att meddela det här på forumet. Ber om ursäkt för det.

Bonusen SKA gälla fortfarande men man vet ju hur det är med tekniken ibland ;)

pokeribobi: Så var i alla fall tanken :)

Poperick: Ja, det blir man. Man måste få ihop minst 1.200 VIP.

Mvh Johan

Postad
hajen04: Man måste göra sin deposit senast 31 maj. Därefter har man 30 dagar på sig att cleara bonusen.

Mvh Johan

*suck* Varje gång ni har smaskiga bonusar så är dom så korta (i tid för mig alltså att signa-upp) att jag inte hinner vara med.

När kör ni nästa smaskiga sign-up?

Postad
Cyntax: Jag måste bara få ett OK från QoS & Co så siktar vi på att köra den i juni också. Är det bättre för dig? :)

Mvh Johan

Mycket bättre! Jag tänkte casha ut från Xxx-sajten snart när sista tentan är spikad 8'e juni. Då kör jag! (Annars blire BestPoker *hota* *harkel* ;) )

Men, vad har QoS med att göra vilka bonusar ni kör? QoS kan knappast ha något med saken att göra då Sverige är ett fritt land?

Postad

En snabb fråga till;

Efter man clearat de VIPs som krävs för den aktuella bonusen, kan man använda de VIPsen i VIP-shopen?

Står säkert något svar någonstans, men orkar itne leta för tillfället.

/bob

Postad
dra igång en 1000e bonus i Juni också så kommer jag snabbare än blixten :)

Aye. Måste bara köpa en hängmatta och "låna" farsans lap så är man good-to-go för sommaren. :)