Surfludde Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 sida: Bet365 Spel: NL HE turnering: 100 000$ guarantee deltagare: 767 Priser: 130 Inköp: 50+5$+rebuys (2st) Placering: 3:a Vinst: 8700$ besvikelse att komma 3:a i en turnering med sååå stora hopp upp till 2.a och 1:a pris, men man kan ju inte vara ledsen över vinsten. Spelade dessutom million guarantee på både Party och Stars som jag kvalat till och hamnade ITM i båda. totalt 1800$ i dem. Vilken kväll!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 sida: Bet365Spel: NL HE turnering: 100 000$ guarantee deltagare: 767 Priser: 130 Inköp: 50+5$+rebuys (2st) Placering: 3:a Vinst: 8700$ besvikelse att komma 3:a i en turnering med sååå stora hopp upp till 2.a och 1:a pris, men man kan ju inte vara ledsen över vinsten. Spelade dessutom million guarantee på både Party och Stars som jag kvalat till och hamnade ITM i båda. totalt 1800$ i dem. Vilken kväll!! Grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 TACK!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Hur mke fick ettan och tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 ettan 23 500$ tvåan 13 500$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Ja, Grattis Surfludde, Railade lite när jag vart badbeatad och åkte ut, fint spelat av dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 segt bara för jag tyckte jag gjorde ett riktigt fint finalbord ända tills vi var 3 kvar och killen bakom mig tryckte all in i varje hand. Blindsen var ju sjukt höga också. Jag tror chipleadern hade som mest 15 bb i stacken på finalbordet . Gjorde en dålig syn till sist med KJ, alldeles för sent också. Nej, sluta vara besviken nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Grattis! Lundapagarna skordar nya framgangar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Synd bara att inte LPC finns kvar så man får slipa på sina liveskills, De är under all kritik..... Tur den här flugan de kallar internet slagit igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GioVanni Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Sida: Expekt Spel: NLT Typ: $500 Guaranteed Antal Spelare: 75 Prispott: $500 Antal betalda: 17 Inköp: $5+0,5 Placering: 1 Pris: $150 Kanske inte så mycket som ni rävar vinner men alltid nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 En seger är alltid en seger, den visar att man har vad som krävs. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 20 Juni , 2006 Rapport Share Postad 20 Juni , 2006 Vilket Spel : NLHE Antal Spelare : 54 Antal Platser Betalda : 20 Inköp : Freeroll 25$ Placering : 1 Pris : 10$ Site: Tropicalpoker.com Jag var sitting out hela fösta timmen. Kom ihåg att jag reggat mig för denna och startade klienten, hade ca 2,5bbs när jag kom. Lyckades trippla upp på handra handen med Aks (fick kåk). På finalbordet hade jag mer än hälften av markerna när vi var 5 kvar å när vi va 4 hade jag 5/7. Hu var 3 givar lång AJ vann jag med mot DJ efter att båda träffat topparet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Sida: Partypoker Spel: NLHE Turnering: 35000$ guarantee deltagare: 414 Prisplatser: 50 inköp: 35$ + rebuys (2st) Placering: 2:a Vinst: 6777$ Förlorade K10 mot KJ i HU när vi floppade kungen. Det här var en turnering som passade mig med stor vana från Primas turbo sitngos för blindsen var helt sjuka mot slutet, gällde att köpa från tidigare och tidigare position och jag bestämde mig för att köra stenhårt när vi var 30 kvar så jag gick all in 7 ggr på 2 varv och det lyckades. Men lite lotteri blir det allt när chipleader som mest har 12-13 bb i stacken från det att 50 var kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Sida: Svenska Spel Spel: NLHE deltagare: 162 Prisplatser: 20 inköp: 100+10sek (snabbis) Placering: 1:a Vinst: 4455sek första första, och det var på tiden.. avgjorde med 97 mot KK flop A95, jag check, han raise, jag tripplar han syn turn 9, trycker såklart ingen K river, insåg senare att han försökte trappa mig genom limp pre och därmed var att han höll A mer sannolikt, tur man har fisk-skills (läs;klonk) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stj Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 sida: Bet365Spel: NL HE turnering: 100 000$ guarantee deltagare: 767 Priser: 130 Inköp: 50+5$+rebuys (2st) Placering: 3:a Vinst: 8700$ besvikelse att komma 3:a i en turnering med sååå stora hopp upp till 2.a och 1:a pris, men man kan ju inte vara ledsen över vinsten. Spelade dessutom million guarantee på både Party och Stars som jag kvalat till och hamnade ITM i båda. totalt 1800$ i dem. Vilken kväll!! surfludde, du kitear inte möjligtvis? det finns en kille på steffo.nu som heter ludde som verkar bo i lund. är du han möjligtvis? isåfall syns vi i habo i sommar... grattis till vinsterna btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 ledsen ,men det är inte jag. Surfar dock lite vanlig surfing ute i klagshamn i malmö, men inte på den tiden nicket kom till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henli251 Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Sida: Betson Spel: NL HE Freezeout Inköp: $5 + $0.5 Antal spelare: 220 Placering: 1a Vinst: $320 Spelade lugn och säker poker hela vägen. Bluffade i rätt lägen och mot rätt motståndare. Bästa handen på finalbordet var då jag hade 9Js på hand och floppade fyrtal i 9:or. Fi går all-in med KK på hand och efter detta har jag 3 ggr så mycker mer chip som någon annan och kunde spela hem det hela ganska enkelt. Har vunnit några turneringar innan med 70-90 deltagare, men detta var den bästa hittills. Dock inte så mycket pengar att snacka om, men jag spelar mest för skojs skull så jag trivs bäst på dessa låga nivåer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Inget superstort men skönt att ha sitt nick på toppen Sida: Svenska Spel Spel: NL HE Freezeout Snabbis Inköp: 50+5 SEK Antal spelare: 64 Placering: 1a Vinst: 1152 SEK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Inte för att tipsa någon om nåt eller så, men jag hade hört mycket gott om Stars $4 SnG med 180 deltagare. Så jag startade upp 4 stycken. Och kom till finalbord på alla 4. Det var väldigt trevligt. Att jag sedan spelade som en tomte på finalbordet och åkte ut på 7, 7, 5 och 2, med en vinst av $224,60 när det kunde varit cirka $800 istället är ju lite tråkigt, men nog var det ganska trevligt ändå. Småpengar, men alltid nåt. Sen måste jag ju förstås tala om att de här turneringarna är jättesopiga och ingen duktig spelare borde nånsin spela dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fiddy Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 $3.5k Late Night Crapshot Sida: Ladbrokes Spel: NLHE deltagare: 378 Prisplatser: 40 inköp: 10+1 Placering: 1:a Vinst: 945$ Första lite större vinsten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Juni , 2006 Rapport Share Postad 23 Juni , 2006 Inte för att tipsa någon om nåt eller så, men jag hade hört mycket gott om Stars $4 SnG med 180 deltagare.Så jag startade upp 4 stycken. Och kom till finalbord på alla 4. Det var väldigt trevligt. Att jag sedan spelade som en tomte på finalbordet och åkte ut på 7, 7, 5 och 2, med en vinst av $224,60 när det kunde varit cirka $800 istället är ju lite tråkigt, men nog var det ganska trevligt ändå. Småpengar, men alltid nåt. Sen måste jag ju förstås tala om att de här turneringarna är jättesopiga och ingen duktig spelare borde nånsin spela dem omg, sjukt att komma till FT i ALLA. Riktigt bra spelat!! (Och troligen en del bra kort ) Synd att det inte blev så mke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 24 Juni , 2006 Rapport Share Postad 24 Juni , 2006 Vilket Spel: LQQ Satelite Antal Spelare: 16 Antal Platser Betalda: 3 Inköp: 750$ Placering: 1 Pris: 5640$ Site: Crypto Andra raka segern i LQQ, synd bara att det inte fanns något paket i potten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fetcharn Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Vilket Spel: Texas NL holdem Turbo Antal Spelare: 215 Antal Platser Betalda: 36 Inköp: 15€ Placering: 1 Pris: 603€ Site: B2B En efterlängtad seger, efter en lång svacka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvisero Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Vilket Spel: Texas NL holdem snabbis Antal Spelare: 202 Antal Platser Betalda: 30 Inköp: 50+5 SEK Placering: 1 Pris: 2777.50 SEK Site: Svenska Spel Äntligen en seger, iofs i en ganska billig turre. Satt och läste i tråden om bash.org och så vipps var det finalbord ganska mycket flax med i spelet då blindarna ju är otroligt höga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 25 Juni , 2006 Rapport Share Postad 25 Juni , 2006 Vilket Spel: 2$ Sit N Go Antal Spelare: 5 Antal Platser Betalda: 2 Inköp: 2$ Placering: 2 Pris: 3$ Site: Prima Spelade stabilt rakt igenom, losade allin där jag synade med JT och han hade AA, lite tur men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts