Gå till innehåll

Allt om Turneringsresultat ITM!


Papa Kubo

Recommended Posts

sida: Bet365

Spel: NL HE

turnering: 100 000$ guarantee

deltagare: 767

Priser: 130

Inköp: 50+5$+rebuys (2st)

Placering: 3:a

Vinst: 8700$

 

besvikelse att komma 3:a i en turnering med sååå stora hopp upp till 2.a och 1:a pris, men man kan ju inte vara ledsen över vinsten. Spelade dessutom million guarantee på både Party och Stars som jag kvalat till och hamnade ITM i båda. totalt 1800$ i dem. Vilken kväll!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sida: Bet365

Spel: NL HE

turnering: 100 000$ guarantee

deltagare: 767

Priser: 130

Inköp: 50+5$+rebuys (2st)

Placering: 3:a

Vinst: 8700$

 

besvikelse att komma 3:a i en turnering med sååå stora hopp upp till 2.a och 1:a pris, men man kan ju inte vara ledsen över vinsten. Spelade dessutom million guarantee på både Party och Stars som jag kvalat till och hamnade ITM i båda. totalt 1800$ i dem. Vilken kväll!!

 

Grattis!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

segt bara för jag tyckte jag gjorde ett riktigt fint finalbord ända tills vi var 3 kvar och killen bakom mig tryckte all in i varje hand. Blindsen var ju sjukt höga också. Jag tror chipleadern hade som mest 15 bb i stacken på finalbordet :). Gjorde en dålig syn till sist med KJ, alldeles för sent också.

 

Nej, sluta vara besviken nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket Spel : NLHE

Antal Spelare : 54

Antal Platser Betalda : 20

Inköp : Freeroll 25$

Placering : 1

Pris : 10$

Site: Tropicalpoker.com

 

Jag var sitting out hela fösta timmen. Kom ihåg att jag reggat mig för denna och startade klienten, hade ca 2,5bbs när jag kom. Lyckades trippla upp på handra handen med Aks (fick kåk). På finalbordet hade jag mer än hälften av markerna när vi var 5 kvar å när vi va 4 hade jag 5/7. Hu var 3 givar lång :) AJ vann jag med mot DJ efter att båda träffat topparet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sida: Partypoker

Spel: NLHE

Turnering: 35000$ guarantee

deltagare: 414

Prisplatser: 50

inköp: 35$ + rebuys (2st)

Placering: 2:a

Vinst: 6777$

 

Förlorade K10 mot KJ i HU när vi floppade kungen. Det här var en turnering som passade mig med stor vana från Primas turbo sitngos för blindsen var helt sjuka mot slutet, gällde att köpa från tidigare och tidigare position och jag bestämde mig för att köra stenhårt när vi var 30 kvar så jag gick all in 7 ggr på 2 varv och det lyckades. Men lite lotteri blir det allt när chipleader som mest har 12-13 bb i stacken från det att 50 var kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sida: Svenska Spel

Spel: NLHE

deltagare: 162

Prisplatser: 20

inköp: 100+10sek (snabbis)

Placering: 1:a

Vinst: 4455sek

 

första första, och det var på tiden.. avgjorde med 97 mot KK

 

flop A95, jag check, han raise, jag tripplar han syn

turn 9, trycker såklart ingen K river, insåg senare att han försökte trappa mig genom limp pre och därmed var att han höll A mer sannolikt, tur man har fisk-skills (läs;klonk)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sida: Bet365

Spel: NL HE

turnering: 100 000$ guarantee

deltagare: 767

Priser: 130

Inköp: 50+5$+rebuys (2st)

Placering: 3:a

Vinst: 8700$

 

besvikelse att komma 3:a i en turnering med sååå stora hopp upp till 2.a och 1:a pris, men man kan ju inte vara ledsen över vinsten. Spelade dessutom million guarantee på både Party och Stars som jag kvalat till och hamnade ITM i båda. totalt 1800$ i dem. Vilken kväll!!

 

 

surfludde, du kitear inte möjligtvis? det finns en kille på steffo.nu som heter ludde som verkar bo i lund. är du han möjligtvis?

isåfall syns vi i habo i sommar...

 

grattis till vinsterna btw...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sida: Betson

Spel: NL HE Freezeout

Inköp: $5 + $0.5

Antal spelare: 220

Placering: 1a

Vinst: $320

 

Spelade lugn och säker poker hela vägen. Bluffade i rätt lägen och mot rätt motståndare. Bästa handen på finalbordet var då jag hade 9Js på hand och floppade fyrtal i 9:or. :shock: Fi går all-in med KK på hand och efter detta har jag 3 ggr så mycker mer chip som någon annan och kunde spela hem det hela ganska enkelt.

 

Har vunnit några turneringar innan med 70-90 deltagare, men detta var den bästa hittills. Dock inte så mycket pengar att snacka om, men jag spelar mest för skojs skull så jag trivs bäst på dessa låga nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att tipsa någon om nåt eller så, men jag hade hört mycket gott om Stars $4 SnG med 180 deltagare.

Så jag startade upp 4 stycken. Och kom till finalbord på alla 4. Det var väldigt trevligt.

 

Att jag sedan spelade som en tomte på finalbordet och åkte ut på 7, 7, 5 och 2, med en vinst av $224,60 när det kunde varit cirka $800 istället är ju lite tråkigt, men nog var det ganska trevligt ändå. Småpengar, men alltid nåt.

 

Sen måste jag ju förstås tala om att de här turneringarna är jättesopiga och ingen duktig spelare borde nånsin spela dem ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att tipsa någon om nåt eller så, men jag hade hört mycket gott om Stars $4 SnG med 180 deltagare.

Så jag startade upp 4 stycken. Och kom till finalbord på alla 4. Det var väldigt trevligt.

 

Att jag sedan spelade som en tomte på finalbordet och åkte ut på 7, 7, 5 och 2, med en vinst av $224,60 när det kunde varit cirka $800 istället är ju lite tråkigt, men nog var det ganska trevligt ändå. Småpengar, men alltid nåt.

 

Sen måste jag ju förstås tala om att de här turneringarna är jättesopiga och ingen duktig spelare borde nånsin spela dem ;)

 

omg, sjukt att komma till FT i ALLA.

 

Riktigt bra spelat!! (Och troligen en del bra kort ;) )

 

Synd att det inte blev så mke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket Spel: Texas NL holdem snabbis

Antal Spelare: 202

Antal Platser Betalda: 30

Inköp: 50+5 SEK

Placering: 1

Pris: 2777.50 SEK

Site: Svenska Spel

 

Äntligen en seger, iofs i en ganska billig turre. Satt och läste i tråden om bash.org och så vipps var det finalbord :) ganska mycket flax med i spelet då blindarna ju är otroligt höga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...