Henkeman Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Översätta till bok, rött omslag och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Vår moderator Devalantiel håller just nu på att översätat Sklanskys/Millers no-limitbok. Det blr en riktigt bra översättnming kan jag lova. Jag Devalantriel När kan man köpa den i bokhandeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poperick Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Om ett par veckor kommer No Limit Hold'em - Harringtons expertstrategier för turneringar ut, vilket är en översättning av en av många uppskattad bok. Vet inget om huruvida översättningen kommer vara bra eller dålig, men originalet är kanon. Jag har förstått att Harringtons böcker ska vara riktigt bra. Hur många delar av denna bok finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Om ett par veckor kommer No Limit Hold'em - Harringtons expertstrategier för turneringar ut, vilket är en översättning av en av många uppskattad bok. Vet inget om huruvida översättningen kommer vara bra eller dålig, men originalet är kanon. Jag har förstått att Harringtons böcker ska vara riktigt bra. Hur många delar av denna bok finns det? 3 st. Första boken är översatt och andra tror jag dom håller på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Om ett par veckor kommer No Limit Hold'em - Harringtons expertstrategier för turneringar ut, vilket är en översättning av en av många uppskattad bok. Vet inget om huruvida översättningen kommer vara bra eller dålig, men originalet är kanon. Jag har förstått att Harringtons böcker ska vara riktigt bra. Hur många delar av denna bok finns det? Har börjat läsa den första och den verkar vara jävligt bra faktiskt! Se länken i min tidigare post för pris och info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 "Boken har blivit bättre på svenska" skriver Ola Brandborn på Poker.se och ger "Hold'em poker för avancerade spelare" väldigt högt betyg i sin recension. Detta hittar jag på pagina.se Hittar inte resensionen på poker.se. Kan du verkligen ha skrivit så Ola? För när jag försökte läsa boken på svenska så gav jag up efter ca 50 sidor då översättningen var så fullständigt usel att jag fattade mindre ju mer jag läste... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts