Gå till innehåll

Svenska Spels underlättar för spelmissbrukare!


parvus finans

Recommended Posts

Nu vet jag inte säkert hur det fungerar eftersom jag inte har tagit ut några pengar än.

 

Men jag har läst några inlägg som säger att man måste skicka brev till SS för att regga bankkonto innan man kan ta ut sin vinst.

 

Om det stämmer så håller man ju kvar spelarna som tycker det blir besvärligt att skicka brev med sina bankuppgifter.

 

Om jag för över pengar till SS med visakortet så bör de väl ha mina visauppgifter redan, måste väl vara en skitsak att föra över vinsten på samma sätt som jag satte in pengarna utan att behöva skicka brev.

 

Nu kan jag ha fattat fel på inläggen jag läst tidigare. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ställa in hur mycket tid man får sitta och spela per dag/månad och hur mycket man får spela för, (buy ins)

 

Vad tycker ni?

 

Personligen anser jag det vara ungefär samma sak som att sätta upp hur mycket en alkoholist får dricka / dag och per månad, då spelberoendet snarare är symptom än det egentligen problemet.

 

Men visst, det är väl bättre än inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så är det totalt värdelöst för en som mej som slafsade igenom det där, satte mej vid ett bord skulle slänga in 4000 och fick till svar att det var 3990 kr mer än jag fick spela för... :D

 

Hade råkat ställa daglig limit till 10 kr hahaha Ringde dom o då kan dom inte fixa det på supporten utan jag måste vänta 48h tills uppdatering sker... :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte säkert hur det fungerar eftersom jag inte har tagit ut några pengar än.

 

Men jag har läst några inlägg som säger att man måste skicka brev till SS för att regga bankkonto innan man kan ta ut sin vinst.

 

Om det stämmer så håller man ju kvar spelarna som tycker det blir besvärligt att skicka brev med sina bankuppgifter.

 

Om jag för över pengar till SS med visakortet så bör de väl ha mina visauppgifter redan, måste väl vara en skitsak att föra över vinsten på samma sätt som jag satte in pengarna utan att behöva skicka brev.

 

Nu kan jag ha fattat fel på inläggen jag läst tidigare. :roll:

 

När du registrerar ditt spelkonto har du möjlighet att ange bankkonto dit pengarna ska skickas. Vill du däremot ange ett bankkonto eller ändra ditt bankkonto i efterhand måste du fylla i en blankett och skicka in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...