Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

det värsta är ändå när man blir utdragen i en stor pott med en bra hand, handen efter får man nån ok hand, typ AK eller AJ i klöver, man går all in direkt för att verka tiltad och samma snubbe synar med K9 i ruter för att springa in den tredje rutern på rivern...

speciellt när det sker i en turnering på crypto och man hade 30bb innan det händer och den andra täcker en...

• Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

1. Folk som limpar med helt knasiga händer som 23s utg osv, sen synar dom höjning såklart och floppar stege. När man själv försöker spela låga suited connectors eller 1-gaps floppar det nästan aldrig ens ett färgdrag/stegdrag/par/en i rätt suite.

2. Fiskar som inducerar bluffar utan att veta om det själv.

Postad
Idioter som synar pottbett för att få in hålstegen eller något annat idiotiskt på rivern. :evil:

Du måste skämta? Hur ska du överhuvudtaget vinna pengar annars? Du får gärna spela med alla hajar så kan du skicka över fiskarna till mitt bord 8-)

Postad

Att behöva stå ut med nervsjuka underutveckade fjuppon dag och natt som är överlägsna till på köpet.

Att sedan då vara utsatt för detta och sedan då spela poker onödigt obalanserad och förlora , tilten ökar tills allting blir absurt.

Postad

Du måste skämta? Hur ska du överhuvudtaget vinna pengar annars? Du får gärna spela med alla hajar så kan du skicka över fiskarna till mitt bord 8-)

Hehe, nej tack. Jag skrev att jag tiltar när de väl träffar sin j-a hålstege, då känns det rätt surt och det är svårt att tänka rationellt precis efter en sån bad beat. Jag måste lära mig att kontrollera mina aggressioner. ;)

Postad

När man floppar nötstegen + nötfärgdraget på floppen och får in sådär 120inköp och dom köper ut en med r-r färgen. Och såklart 1outarn ! :heart:

Men speciellt när man inte får nå action med AAxx på flopp AAx. TILTA MIG INTE!