Skumdum Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Hur klarar ni att förlora 10 inköp? Har ni en mega rulle eller är det på nano limits? Det där var väl inget smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Hur klarar ni att förlora 10 inköp? Har ni en mega rulle eller är det på nano limits? Det där var väl inget smart. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Det är därför det krävs en rulle på minst 30 inköp.Joo, men de spelar väl ingen roll hur många iköp man har i rullen och att förlora 1/3 av rullen på en dag är mycket, jag slutar efter jag har förlorat högst 1/10 om man spelar sitt a-game mot sämre motstånd finns det ingen anledning till att sluta Som nämnts ovan så är det jäkligt få spelare som inte kommer ifrån sitt spel när de har förlorat en hel del. Särskilt när man kommer ner över 5-6 inköp back. Jag tror att det är mer regel än undantag att rullen mår bättre av att ta en paus då än att fortsätta. Sen är det självklart högst personligt! Men jag tror fler skulle må bra av att sluta vid en viss gräns än att bara tuta o köra på trots att de (tror att) de spelar ett bra spel. Ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Hur klarar ni att förlora 10 inköp? Har ni en mega rulle eller är det på nano limits? Det där var väl inget smart. Vad menar du? Det spelar väl ingen roll vilken nivå du spelar när du snackar om inköp. Då handlar det ju ändå bara om % av rullen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juzzam Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 15 st ungefär Hände här om dagen på SS, Dom tio första inköpen blev jag hejdlöst utdragen som storfavorit. Dom sista 5 skulle jag tro berodde på dåligt spel och mindre tilt. Efter att ha plussat ungefär 1000 om dagen på SS så lyckades jag få detta sjuka loosingstreak. Men som sagt det är poker och downperioderna måste man räkna med. Skulle igentligen stannat efter 10 inköp men edtersom det var bra spel fram tills dess så fanns det ingen anledning men dom sista 5 inköpen var som sagt tilten som åt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeb Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 6st. Det sved en del men jag brukar normala fall lägga ner efter 3-4 inköp då jag känner att jag inte spelar mitt a-game. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 4-5 skulle jag tippa på. Brukar lägga ner efter 4 inköp trotts bra spel från min sida. Tilten brukar slås på vid 5 förlorade inköp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Live har jag aldrig förlorat mer än ett inköp... De flesta förstår säkert varför Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2006 Jag kan förlora 2 inköp på ren otur, resterande inköp som förloras är på halvtilt och ilska skulle jag kunna tro, går inte o stoppa detta för allt i världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Live har jag aldrig förlorat mer än ett inköp... De flesta förstår säkert varför Hur många bb har du backat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Aldrig mer än 15 på raken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 ca. 800bb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 17 April , 2006 Rapport Share Postad 17 April , 2006 Cirka 6 inköp. För övrigt mer än vad jag någonsin plussat på en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 13 st på crypto, 10 på prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garden_state Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 24 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 troligen ett tusental under åren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 7 inköp på två dagar, men det var igår och i förrgår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 200BB på limit - vilket motsvarar $6000. -$3000 är rekordet på en dag. Jag är ingen NL-spelare så där har det nog inte blivit mer än 3 rebuys eller nåt och inte på högre än $100-borden. Jag har fö inte gått plus sedan 1 jan så självförtroendet är kanske inte det bästa längre men man biter sig kvar som en grävling. Jag trodde 2006 var året som jag skulle bli miljonär, men det verkar inte som pokergudarna delar den uppfattningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 5-6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Som mest 7 inköp back under en session. Jag låg på 12 back men lyckades skönt nog repa mig. Tur var det då jag dagen efter skulle casha ut halva rullen till en resa Det var by the way den sjukaste pokerdagen i mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vitae Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 15 inköp på SnG är mitt nya rekord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts