Gå till innehåll

Vilken sajt för satelliter till liveturneringar?


Vitae

Recommended Posts

Hej alla,

 

spelar till dags dato främst på OnGame-nätverket och är mycket nöjd med det. Min sajt erbjuder dock få satelliter till större liveturneringar och jag skulle vilja ge det ett skott.

 

Undrar därför vilken sajt/nätverk jag bör satsa på. Spelar nästan uteslutande turneringar.

 

Krav:

 

- Enligt ovanstående önskemål

- Rakeback

- Bra med trafik på SnG

- Hyfsad struktur i turneringarna

- Säkert/tryggt

 

Pokerstars hade fungerat utmärkt ifall det låg inom EU - även utan RB.

 

Prima är uteslutet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Partypoker har ej rakeback på stabila grunder. Har för övrigt aldrig varit särskilt förtjust i den sajten.

 

Fortsätt att spela S&G där du spelar idag och sen hoppar du in på andra ställen när dom erbjuder några attraktiva satelliter eller turneringar. Varför hålla sig till en sajt ?

Tycker annars att Crypto med sina LOQ-turneringar är intressanta. Vinnaren får $15500 att spendera på valfria live-turneringspaket. Satelliter finns med varierande inköp. Sen har dom även (som dom flesta nätverken) satelliter till WSOP med intjänade "VIP-poäng" som inköp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar rätt bra, men villkoren var kanske lite sisådär.

 

6) In the event of event cancellation or unavailability for whatever reason, a cash equivalent may be awarded to the Winner.

7) WagerLogic Limited and Betfair Poker reserves the right to refuse this offer to any person or to withdraw this / or part of this offer / promotion at any time.

8) Any Winner has the right not to participate. In this case, there is no cash alternative and WagerLogic Limited and Betfair Poker may pick the runner-up as the replacement.

 

Att de använder ordet "may" i 6) och 8) känns ju lite ruttet. 7) är väl standard i onlinepoker, men känns ändå fel. Klart som korvspad de inte skall kunna annulera vinsten hur som helst.

 

Någon som vunnit en plats genom LOQ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Price: Vad står LOQ för? Crypto (Betfair?) använder pund, euro och dollar, va? Spelar man bara mot spelare som använder samma valuta, eller räknas det om?

 

[ EDIT: Hittade info om LOQ ]

 

Man har sitt konto i en valuta (vet inte om man kan välja själv, jag har £ på Littlewoods och $ på ett par andra siter). Kan du välja själv så är väl $ att föredra om du kör med det på Neteller.

Sen kan man sätta sig vid vilket bord som helst och valutan räknas då om så till just det bordets valuta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...