Gäst Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Har börjat att bygga rulle från början med hjälp av att klippa lite enkla bonusar. Problemet är att jag inte kan komma fram till vilken bonus jag ska köra nu. Så om någon skulle vilja ge mig lite inspiration så vore det grymt tacksamt. Rullen ligger i dagsläget på mellan 180-190 dollar. Jag spelar enbart FL 0,5/1. De bonusar jag kört är: Wild Jack Poker Crazy Poker Bet 365 (för länge sen utan utnyttja till fullo ) Royal Vegas Poker (för länge sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 grinda ihop 250 $ och ta betfreds bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wizzo Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Kan verkligen rekommendera Betfred...se tråd om den bonusen här på forumet http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=23429 Lite synd att du inte har $250 iofs så du kan utnyttja den till max Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Kan verkligen rekommendera Betfred...se tråd om den bonusen här på forumet http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=23429 Lite synd att du inte har $250 iofs så du kan utnyttja den till max Precis så jag känner, skulle helst vilja vänta med den tills jag har $250 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Nordicbet. Du verkar ju van vid prima så varför inte köra en till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Nordicbet. Du verkar ju van vid prima så varför inte köra en till Så sant. Det jobbiga är att dom inte tar Neteller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Ny spelare hos på Sportingbet (Boss nätverket= Fiskdamm ) en 100% max $200 i sign-up bonus, det krävs minst 2500 raked hands inom 30 dagar från insättningen för att den ska utbetalas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Ny spelare hos på Sportingbet (Boss nätverket= Fiskdamm ) en 100% max $200 i sign-up bonus, det krävs minst 2500 raked hands inom 30 dagar från insättningen för att den ska utbetalas. Man måste inte bidra till potten för att handen ska räknas? Funkar det att cleare den på FL 0,5/1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Ny spelare hos på Sportingbet (Boss nätverket= Fiskdamm ) en 100% max $200 i sign-up bonus, det krävs minst 2500 raked hands inom 30 dagar från insättningen för att den ska utbetalas. Man måste inte bidra till potten för att handen ska räknas? Funkar det att cleare den på FL 0,5/1? Vart inspirerad av din Dagbok conspiracy, ska med börja bonushora nu Undrar också om den går cleara på 0.5/1 fixed... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theraven Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 snabb fråga. när man bonushorar, kan man då bara göra en gång per nätverk? tex om jag spelat unibet kan jag då inte skaffa konto på bestpoker? klickade på länken här via pokerforum och 'error occurred' eftersom jag redan har konto på B2B. var också strul när jag gick från multipoker till party poker då de samarbetade på den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arooon Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 du kan signa på hur många sidor som helst, me nmax en användare per hushåll/person. Det finns en tråd om hur man bonushorar b2b... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Ny spelare hos på Sportingbet (Boss nätverket= Fiskdamm ) en 100% max $200 i sign-up bonus, det krävs minst 2500 raked hands inom 30 dagar från insättningen för att den ska utbetalas. Man måste inte bidra till potten för att handen ska räknas? Funkar det att cleare den på FL 0,5/1? Vart inspirerad av din Dagbok conspiracy, ska med börja bonushora nu Undrar också om den går cleara på 0.5/1 fixed... Vad kul! Just nu kör jag Paradise Poker men spelet där har gått fruktansvärt dåligt. Spelet är mkt lösare än på exempelvis Prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 Har kört färdigt Paradise bonus nu... Men nu är frågan återigen vilken man ska köra. Har inte en rulle på $250 så än vill jag inte köra Betfred. Hade tänkt köra River Belle men där står att man inte kan få deras bonus om man har fått någon annan bonus inom Prima, vilket jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundaliraren Postad 16 April , 2006 Rapport Share Postad 16 April , 2006 Hej Jag mailade River Belle av samma anledning, nämligen att det står att man inte får ha haft ett konto på en anna Prima-sida. Till svar fick jag att jag visst kunde ta del av deras bonus, jag skulle bara skicka mitt alias så skulle de checka det en extra gång. Verkar lite förvirrande eftersom det inte står så på deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts