Gäst Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 joeki och Slim Tack för svaren! You guys have made my day! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 Har ju fixat ett konto men när jag ska ange mitt kontonummer får jag hela tiden invalid details. Alla siffror får ju inte plats helt enkelt. Läste på förstasidan i tråden att Zyr (tror jag de va) haft samma problem och aatt de bad om en massa andra uppgifter då för att lägga in det manuellt. Finns det inget sett att lösa detta smidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder.A Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Ska i dagarna gøra en insættning på mitt moneybookers konto via internetbanken. Ska man skriva sitt "reference number" som OCR-nummer eller som meddelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Ska i dagarna gøra en insættning på mitt moneybookers konto via internetbanken. Ska man skriva sitt "reference number" som OCR-nummer eller som meddelande? Jag trodde det var OCR men när jag testade det genom FSB så gick jag upp en ruta som sa att att mottagaren inte accepterade OCR-nummer, eller liknande. Därför bör det vara så att referensnumret ska skrivas som meddelande. En fråga till dig oxå: Har du reggat ditt bankkonto under "My profile"? Eller kan man sätta in pengar utan att ha gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackrabbit Slim Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Reference number ska anges som meddelande ja. Har satt in pengar vid två tillfällen och detta funkar fint. Tyvärr fixade jag alla limits först, så jag kan inte svara på den andra frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 varför moneybookers istället för neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder.A Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Moneybookers tar inte lika høga avgifter som Neteller. Conspiracy: Jag har inte reggat något bankkonto under profile. Gjorde dock en øverføring till MB alldeles nyss. Tror inte det ska vara några problem. Dock vet jag att man inte kan føra øver pengar till Moneybookers från ett konto som INTE ær reggat i ditt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Lät värt ett försök att prova moneybookers. Såg även att man kan få % på att värva personer till moneybookers, kan ju vara att tänka på för er som tänker prova att kontakta någon så ni kan ta del av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 16 September , 2006 Rapport Share Postad 16 September , 2006 Jackrabbit Slim, bra post, men 21k på 90 dagar, det räcker ju verkligen inte någnstans... någon som har högre limit och som har tips om hur de har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 23 September , 2006 Rapport Share Postad 23 September , 2006 kan man överföra pengar från neteller till moneybookers? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 23 September , 2006 Rapport Share Postad 23 September , 2006 kan man överföra pengar från neteller till moneybookers? Inte direkt, kanske via någon pokersida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vulcanoboy Postad 30 September , 2006 Rapport Share Postad 30 September , 2006 Tjejen hade inga problem att sätta in pengar på poker sajten (Bet365). Men att ta ut pengar till Moneybookers gick ej ? Med vänliga hälsningar Magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 har moneybookers massa avgifter vid cashouts som neteller har? EDIT: nån skillnad på cashouts till bankkonto eller visa kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Tjejen hade inga problem att sätta in pengar på poker sajten (Bet365). Men att ta ut pengar till Moneybookers gick ej ? Med vänliga hälsningar Magnus Hade samma problem, uttaget måste göras manuellt via livechat support, email eller telefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KniveN Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Fick ett mail från en poker sida. Thank you for your email. Unfortunately moneybookers closed business with gambling sites, we can't send your money to them at all, please understand that it wasn't our decision, it was from them to stop business. Please try to use a other method if you don't want to use neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 9 December , 2006 Rapport Share Postad 9 December , 2006 Fick ett mail från en poker sida. Thank you for your email. Unfortunately moneybookers closed business with gambling sites, we can't send your money to them at all, please understand that it wasn't our decision, it was from them to stop business. Please try to use a other method if you don't want to use neteller. Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickardx Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Jag mailade om det och då sa dom att dom fortfarande körde med gambling sites för non-US. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steffow Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 WPX och Everest e non-us va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Nån som vet hur lång cashout tiden är till visa kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 måste man ringa dom och aktivera, lr ringer dom när man har cashat ut en liten summa till ditt konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 måste man ringa dom och aktivera, lr ringer dom när man har cashat ut en liten summa till ditt konto? När jag satte upp mitt moneybookers-konto behövde jag inte ringa. Det var 6-12 månader sedan. Hur det är nu vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jean_b Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 hej ! jag satte in ca 2500 kr på moneybookers för ett par månader sedan med morsans mastercard kort. hade tänkt att spela poker men sedan när jag skulle föra över till pokersidorna står det att man inte kan sätta in pengar på sidan om man satte in pengar med mastercard på moneybookers. jag blev lite arg och nu har pengarna legat där ett tag. jag var själv och fixade ett Visa kort häromdagen och jag undrar.: kan jag skapa ett konto på money bookers med mitt Visa och sedan skicka över pengarna från morsans konto till mitt och sedan casha ut med mitt visa kort? isådana fall är det någon avgift och hur lång tid tar det? sedan undrar jag om det fungerar likadant med Viska korten som med mastercard. att man inte kan spela poker om man satt in med bankort. nån som satte in med Visa och spelar? vore tacksam för svar:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerador Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 Moneybookers funkar alldeles utmärkt. De flesta pokeroperatörerna använder det, exempelvis tidigare nämnda, och även flera på Prima som exempelvis Bet365, Nordic Bet och TellPoker. Moneybookers har inget kort att ta ut pengar via bank och det verkar inte heller som att de har sådana planer. De är däremot billigare än Neteller. Onlineplånböckerna som exempelvis Neteller har något sämre kurs när man omvandlar dollar till SEK. Däremot är det så att när man tar ut via Visakort, så skickas dessa Dollar till den svenska banken, och därefter så är det banken som tjänar på växelkursen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jean_b Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Moneybookers funkar alldeles utmärkt. De flesta pokeroperatörerna använder det, exempelvis tidigare nämnda, och även flera på Prima som exempelvis Bet365, Nordic Bet och TellPoker. Moneybookers har inget kort att ta ut pengar via bank och det verkar inte heller som att de har sådana planer. De är däremot billigare än Neteller. Onlineplånböckerna som exempelvis Neteller har något sämre kurs när man omvandlar dollar till SEK. Däremot är det så att när man tar ut via Visakort, så skickas dessa Dollar till den svenska banken, och därefter så är det banken som tjänar på växelkursen. okej men ska jag ha kontot i SEK eller dollar? hur mycket tar banken på växelkuren då? det funkar alltså att sätta in med Visa och sedan spela poker? ledsen att jag e tjatig men vill bara ha allt klart för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 går det att höja transaction limit till mer än 5K? det är ju skit lite på 90 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts