PowerPoker Postad 11 April , 2006 Rapport Share Postad 11 April , 2006 Har läst den klistrade tråden, men något jag inte vet än är hur man skall kunna jämföra VIPs med rakeback. Ex. så är jag sugen att åka på EPT, på en viss sida krävs ex. 65 000 VIP. Hur många "raked hands" motsvarar detta på ett ca? För om jag spelar en raked hand på min "nivå" så betalar jag ca $0,5-0,75 för den. Om jag kan få tillbaka 30% av det jag betalar i rakeback, och ett EPT kostar ca $5000 så hur lönsamt är rakeback? Ex. om jag betalar $0,625 i rake, får tilbaka 30% så krävs det ca. 26 000 raked hands för att jag skall få $5000 i rakeback. Frågan är, hur nära är 26 000 raked hands till 65 000 VIP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 11 April , 2006 Rapport Share Postad 11 April , 2006 Det beror på hur man räknar ut VIP Som på b2b eller ongame ? Dvs alla siter har olika definitioner av detta så du får helt enkelt läsa det fintstilta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 11 April , 2006 Rapport Share Postad 11 April , 2006 VIPs på B2B är ju generellt sätt ganska mkt svårare än en rejkad hand där det tas pengar ur potten. Så på så sätt är RB mkt bättre, men tänk på att du kanske får VIP cashback oxå, då blir det lite annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PowerPoker Postad 12 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2006 Jo, det är klart man måste räkna med det. Nu har jag dock ett erbjudande med 50% rakeback, och det måste väl ändå vara bättre? Men som sagt, det är VIPs enligt B2Bs nätverk. Dessutom går ju rakeback pengarna att använda till annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts