Blado Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Pokerstars testar ett liknande system som partypoker använder så man kan resiza borden. Borde komma inom en inte för lång framtid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J0urneyMan Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Pokerstars testar ett liknande system som partypoker använder så man kan resiza borden. Borde komma inom en inte för lång framtid Guld värt! Det kan vara det som väger över för mig att spela här istället för rakeback på någon annan sida. Jag tänker då framförallt på deras turbo sngs som från börjarn har lägre rake än många andra ställen (15/1 och även 25/2). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Jag förstår inte varför så många tycker att Stars har det bästa turneringsutbudet. Om man kollar under "Tourney" fliken så är mer än hälften av alla turneringar sateliter till 1 million guarantee och WSOP/WPT. Party har ett minst lika bra turneringsutbud enligt mig. nej? de har ju alla typer av utrneringar. deepstacks(grymt kul) med 250bb i stacken till rn början och 30min blidnnivåer, finns för texas och omaha. shorthanded, 6 spelare per bord, finns för texas och omaha, både i tpolitmit limit och no-limit. kanske finns för stud också ej säker. shootouts, SNG med 180 deltagare. ja de erbjuder alla spel i alla former i alla varianter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 vad är mraken hos resp site dock? läste att den är 10% på Party, låter ju helt absurt, kan väl inte stämma? han måste pratat om turneringar right? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 10% rake är det på turneringar och SnG (generellt sett, Pokerstars har en del turbo SnG med lite lägre rake). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Rakeback, partypoker, hur??? För övrigt måste jag rekommendera partypoker då allt funkar jättebra, fulla bord och spelarna är i allafall klart sämre än mig. Har dock ingen erfarenhet av pokerstars... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts