MalinSwe Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Jag har sedan några månader spelat på Noble Poker. Efter några spel på cashgames tyckte jag mig se att saldot på Current Balance inte stämde, att det var för lite. Även när min kille spelade på mitt konto en gång, då var vi oense om hur stort saldot var. Han var säker på att det var 42 dollar när han lämnade spelet, och jag menade att det var 38 dollar. Plötsligt en dag kom det in 8 dollar på mitt konto. Då trodde jag att jag fått tillbaks pengarna av nån konstig anledning. (Fick svar att jag fått bonus??!) Häromdagen gick jag in på ett cashgame. Jag spelade upp mig till 37 dollar. När jag sedan lämnat bordet, ligger Current Balance på 30,73. Då mailar jag supporten och undrar varför det fattas 7 dollar. Svaret blev: Here is how we calculate the same: €20.00 (your total Deposits) + €8.17 (total bonus received from us) + €2.56 (your game transaction winnings) ====================== €30.73 your poker balance Vad är detta för svar?! Jag mailade tillbaks och skrev att det inte var svaret på min fråga, utan jag vill veta vart mina 7 dollar tagit vägen. Har efter det inte fått något svar. Är det någon som vart med om liknande? Citera
hbgelvis Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Om det är MALIN SWEdberg som skriver detta så tror jag att Hasse nog ersätta dina förlorade dollar... Om det inte är MALIN SWEdberg så vet jag inte... Citera
Monkey Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Om det är MALIN SWEdberg som skriver detta så tror jag att Hasse nog ersätta dina förlorade dollar... Om det inte är MALIN SWEdberg så vet jag inte... Citera
Ving Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Om det är MALIN SWEdberg som skriver detta så tror jag att Hasse nog ersätta dina förlorade dollar... Om det inte är MALIN SWEdberg så vet jag inte... Rätt ska vara rätt oavsett vem som spelar. Jag har inte spelat på Noble Poker men du (MalinSwe) kanske kan ladda ner HandHistories som bekräftar din misstanke? Citera
MalinSwe Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 Jag har inte spelat på Noble Poker men du (MalinSwe) kanske kan ladda ner HandHistories som bekräftar din misstanke? Det sparas inte på hårddisken. Att be de skicka känns svårt av två anledningar. Jag minns inte exakt tid och dessutom verkar inte supporten allt för benägen att svara mig... Citera
gnuffe Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Jag har inte spelat på Noble Poker men du (MalinSwe) kanske kan ladda ner HandHistories som bekräftar din misstanke? Det sparas inte på hårddisken. Att be de skicka känns svårt av två anledningar. Jag minns inte exakt tid och dessutom verkar inte supporten allt för benägen att svara mig... Du behöver inte ange tid, ange bara dag/dagar så skickar de allt. Tror inte de vägrar att ge dig HH:s Citera
QoS Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Please http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=8921&highlight=noblepoker Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts