dlinder Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Nån mer än jag här på forumet som gjort switchen? Jag vet ett gäng sjukt duktiga svenska pokerspelare som förut var Magic-spelare (ett "samlarkortspel": http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/tournamentcenter). Har fått för mej att släktskapet är rätt utbrett, ungefär som Backgammon-Poker. David Williams (och John Murphy) var Magicspelare. Svensken som kom nia i WSOP var Magicspelare också tex, men knappast på proffsnivå. Nån som vågar ge sej till känna här? Själv erkänner jag villigt att jag spelat till och från i ca tio år... knappast samma pengar som i poker, men men Citera
Bjorn_ Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Magic borde i alla fall ha gett bra träning i den viktigaste egenskapen i poker enligt Johan Hjort - Att inte äta upp hålkorten. Kan bli väldigt dyrt om man lirar magic... /Bjorn Citera
eroz Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 *Drömmer tillbaka till mellan/lågstadiet då det enda man gjorde på fritiden var att lira magic och bygga lekar* Ja, jag brukade spela. Citera
Hjort Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Jag lirade väldigt kort i samband med rollspelande, jag sög antagligen något oerhört. Citera
Henkeman Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Jag lirade väldigt kort i samband med rollspelande, jag sög antagligen något oerhört. ditto Citera
QoS Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Jag lirade väldigt kort i samband med rollspelande, jag sög antagligen något oerhört. Ungefär som jag spelar poker då? - QoS Citera
Papa Kubo Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Jag var KNUGEN på magic, era bitches. Citera
QoS Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 KNUUUGEN! Tror jag ska köra pokerknugen som nick! - QoS Citera
baller Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 en gång i tiden lirade även jag... fast d e klart ja har väl lirat både rollspel ch figurspel i min uppväxt... Citera
devalanteriel Postad 16 November , 2004 Rapport Postad 16 November , 2004 Jodå... vi finns. Vi sitter i #svmpoker på efnet och är ett gäng faktiskt. Du lär känna till de flesta. Citera
Jay Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Hade precis en diskussion om det här med en amerikansk vän , faktum var att han och tre av hans kompisar spelade det där Magic spelet stenhårt på turneringar mm, och all de tre är online poker pros nu. Kanske ligger det något I det Jag spelade aldrig Magic, vet knappt vad det är, men o andra sidan så suger jag på online poker så Magic kanske vart smart att spela! Citera
MorganSthlm Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Jag har oxå spelat Magic.... hellre än bra kanske ska tilläggas... Citera
Lomin Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 klart man har spelat mtg. har att kvar mina typ1 lekar .. en blåvithora lek. och en rödgrönröra //Lomin. Citera
Trolldeg Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Hade en riktig mördarlek... Horshoe crab Citera
Micke_E Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Jag spelade också mtg för några år sedan, men aldrig sådär jätteseriöst, var väll med på någon större turnering men vann aldrig något. Citera
zang Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 och vissa av oss är fortfarande fast i båda träsken.... Citera
dropbass Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 ...och då var det fastställt att vi pokerspelare verkligen är NERDS Citera
Recommended Posts