Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Jag spelar inte så mycket, och inte med så höga insatser. Jag undrar vilken bonus som ger mig bäst och lättast/snabbast utdelning för mina 2000kr som jag tänkte sätta in? Vilken sajt ger bäst erbjudande?

Postad

PowerPoker:

Jegor sa BetFred och det är en riktigt fin Bonus. Lätt att cleara (ett par timmar bara på ett par NL50-bord).

Riktigt slampiga bord (lösaktiga = lösa) så det finns mycket pengar att tjäna om du klarar många utdragningar.

Kommer inte ihåg vad potten skulel vara minst på men jag har för miga tt det bara var typ 1$ så om du lirar NL10 eller NL20 är inte det heller långt ifrån möjligt!

Lycka Till!

MVH

//KF

Postad

Kommer inte ihåg vad potten skulel vara minst på men jag har för miga tt det bara var typ 1$ så om du lirar NL10 eller NL20 är inte det heller långt ifrån möjligt!

Minst NL50 för att händerna ska räknas.

Postad

Okej.

Tack grabbar. Skall testa BETFRED och förska spela upp mig till 6000kr och sedan använda Martins Poker eller Wasa.

Räcker det att raken blir på 0,05 för att jag skall få en raked hand?

2500 raked hands tar, om jag spelar två bord/3-4h om dagen, ca en 5 dagar och cleara?

Postad

Kör betfred först. efter den kommer du ha 500 dollar. Kör sedan Party Poker, Empire Poker och Multi Poker och alla de sajterna. Se till att skaffa Poker Office genom Party Poker om du inte redan har det. Man får 100 dollars bonus + poker office. Sen bore du köra martins. Party poker bonusarna e bättre än Martins enligt mig.

Okej.

Räcker det att raken blir på 0,05 för att jag skall få en raked hand?

2500 raked hands tar, om jag spelar två bord/3-4h om dagen, ca en 5 dagar och cleara?

Jupp det räcker med 5 cents rake.

Jo ca 5 dagar i sånt fall. Du kan fråga supporten när som helst hur du lgger till. De e snabba.

Kom ihåg att de har en 2000$ freeroll varje lördag för folk som fått över 750 raked senaste veckan. Det är ca 200 pers som brukar lira den vilket e ca 10 dollar per skalle. Så dela upp det på tre veckor så "får du ytterligare 30$".

• 3 weeks later...
Postad

Kom ihåg att de har en 2000$ freeroll varje lördag för folk som fått över 750 raked senaste veckan. Det är ca 200 pers som brukar lira den vilket e ca 10 dollar per skalle. Så dela upp det på tre veckor så "får du ytterligare 30$".

hur menar du där????

Postad
PowerPoker:

Jegor sa BetFred och det är en riktigt fin Bonus. Lätt att cleara (ett par timmar bara på ett par NL50-bord).

Åja, vi ska kanske inte överdriva. Det tar mer än ett par timmar på ett par NL50-bord. En mycket bra bonus är det hur som helst.