AnnaDea Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Goobi Det kommer fungera när de lanserar hela klienten. Och vad jag har hört så ska de göra det i Maj månad. Mcdaddy Jag vet inte. Pröva och signa upp, och börja spela. Hur mycket vet jag inte. Men när jag frågade så hade jag signat när denna tråd skapades och spelat typ 12 timmar i klienten. Citera
AnnaDea Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Alltså. Denna sida är så oseriös som den kan bli. Svarar inte på mail. Kan inte casha ut sina vinster. MEN man KAN casha in hur lätt som helst. Detta har gett mig huvudvärk. Har en del pengar sittandes på det kontot som jag vill ha ut. Citera
skogstokig Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 AnnaDea säger: Alltså. Denna sida är så oseriös som den kan bli. Svarar inte på mail. Kan inte casha ut sina vinster. MEN man KAN casha in hur lätt som helst. Detta har gett mig huvudvärk. Har en del pengar sittandes på det kontot som jag vill ha ut. Har du satt IN pengar eller har du som ensam lycklig fått din bonus Citera
AnnaDea Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 skogstokig säger: AnnaDea säger: Alltså. Denna sida är så oseriös som den kan bli. Svarar inte på mail. Kan inte casha ut sina vinster. MEN man KAN casha in hur lätt som helst. Detta har gett mig huvudvärk. Har en del pengar sittandes på det kontot som jag vill ha ut. Har du satt IN pengar eller har du som ensam lycklig fått din bonus Vann en freeroll och har jobbat upp rullen till X $ som jag tycker är lite för mycket för att INTE bry sig om. Bonusen väntar jag också på. Skulle de inte starta klienten i Maj? I want my money! Citera
AnnaDea Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Fortfarande ingen uppdatering. Grymt besviken. Citera
Frege Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Det står fortfarande på deras hemsida att det är en betatest. Citera
AnnaDea Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Sant. Men en av grunderna har ju sagt att de skulle öppna i Maj. Sen om man skriver till dem så får man inget svar alls. Har skickat ca: 15 mail till dem. 1 svar att man får sin bonus när dem öppnar och inget annat ;( Citera
AnnaDea Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 Sant. Men en av grunderna har ju sagt att de skulle öppna i Maj. Sen om man skriver till dem så får man inget svar alls. Har skickat ca: 15 mail till dem. 1 svar att man får sin bonus när dem öppnar och inget annat ;( Citera
skogstokig Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Axlsson säger: Äh, det är bara allt lämna sidan. Det känner man sig väl inte så asmotiverad till om man sitter i Annadea`s sits och har pengar inspelade Citera
AnnaDea Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 Aldrig att jag slänger bort 130$, men finns inte så mycket att göra ;( Citera
AnnaDea Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Nu fungerar inte hemsidan eller spelklienten. Ändra kommer de lansera *host* eller så har de lagt ner den. Gissa vilken och vinn en kaka. Citera
skogstokig Postad 10 Juni , 2006 Rapport Postad 10 Juni , 2006 AnnaDea säger: Nu fungerar inte hemsidan eller spelklienten. Ändra kommer de lansera *host* eller så har de lagt ner den. Gissa vilken och vinn en kaka. Hemsidan verkar ännu inte ha vaknat till liv så jag gissar på att dom "lanserat färdigt".. Btw vill jag gärna ha en tigerkaka för det var länge sedan jag åt det Citera
Bein Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 Roligt att man betatestar åt dem och förvätnar sig att få 200kronor för besvärret sen läggs det ner Citera
AnnaDea Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Bein säger: Roligt att man betatestar åt dem och förvätnar sig att få 200kronor för besvärret sen läggs det ner Jag hade 1100:- där. Lite förbannad bara. Citera
Bein Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 AnnaDea säger: Bein säger: Roligt att man betatestar åt dem och förvätnar sig att få 200kronor för besvärret sen läggs det ner Jag hade 1100:- där. Lite förbannad bara. Förstår jag, riktigt lamt när de gör sådär. Citera
Recommended Posts