cheunce Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 Hmmm Johan du kan kanske svara på detta. För att få VIP cash back så måste man ha skrivit in sitt telefonnummer. Kollar man på sign up på alla B2B siter (som jag orkat kolla på) så är telefonnummer obligatoriskt (en röd *) men ändå kan man skapa ett konto utan att fylla i telefonnummert. Detta känns som en bugg i B2Bs mjukvara och det kan drabba användare så att de inte får VIP cash back. Är detta ett fel eller ska det vara så? Citera
cheunce Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 punkis: Beklagar att du har fått vänta. Tillbaka efter 2 1/2 veckas semester idag och ligger fortfarande gravt efter med PM-skörden. För er som får vänta på cashbacken så kolla så att ni har ert telefonnummer ifyllt. Då kommer pengarna den 1:a varje månad. Annars kan det ta runt 12 dagar extra. Vad som fördröjde pengarna den här månaden vet jag tyvärr inte, men ska försöka ta reda på. Mvh Johan På dig låter det som om man inte måste ha telefonnummert i fyllt stämmer det? Citera
HeyJohan Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 Har hunnit ner en bit till i min mailskörd som låg efter semestern och mitt tidigare inlägg var inte helt korrekt. Man MÅSTE ha fyllt i sitt telefonnummer för att få cashbacken. Vi kommer att skicka ut ett mail om det inom kort. Beklagar den något förvirrade informationen. Och jag håller med om att det verkar lite konstigt att det ska vara en obligatorisk uppgift, men att man samtidigt kan skippa att skriva i den. Jag ska prata med B2B och se om de kan åtgärda det. Mvh Johan Citera
cheunce Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 Som exemple på hur felet syns. Går man in och vill ändra sina uppgifter så är telefonnumert märt som obligatoriskt men man behöver inte ändra det fast man måste fylla i password som också är obligatoriskt. Mitt problem var fö på en annan site och de hade tydligen skickat ut mail om telefonnummer men det hade jag inte läst Citera
Recommended Posts