Constantinos Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Pokerväg: - Spela minst 15 000 händer - Vinna minst 1 500$ - Känna lite på 1/2 NL SH I verkligheten: - Förbättra konditionen Hur ser era mål ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjorich Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 - Rensa kopiösa mängder fisk. - Av hänsyn till nationens välfärd, försöka rensa mer jänkarfisk. - Bränna åtta-nio lök på krogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sortguld Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Pokerväg: Spela in 8003 vip på b2b för 1730€ i bonus. Försöka gå + på spelet i ovan nämda nätverk. Lära mig mera om Omaha. I verkligheten:hmm blir nog inte mycket gjort denna månad om 8003vips ska spelas in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 $30k igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Inte gula. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frade Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Hålla mig till NL$100 och plussa $2K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 * Plussa 10 inköp på cash game * Sluta syna i onödan * Spela färre sc, men i bättre lägen * Inte reraisebluffa weaktighta fjantar * Hålla utkik efter riverbluffar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norrman82 Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Att fåihop rullen igen... Efter att ha gulat på 2/4FL...så fick ja börja om med att låna 20 dollar av en polare... Spelar på pokertime så får bonus 20 dollar per 500 rh bara jag får rulle för minst .25/.50... Började lira i torsdags.. o spelar numera bara NL..för jag överlever inte på FL... Lirar .10/.20... Och har spelat upp mig så att min rulle nu är 270 dollar.. vann också 75 dollar i en turnerning... Så mitt mål är att nå 1K innan slutet av april... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 - Ta klivet upp till NL100 med ca 20 inköp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
reach Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 - Spela 30k händer - Gå $6k igen - Ha kul i Grekland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 - Plussa 3k$. - Komma igång med bonusar på B2B. - Ha minst 20ksek på svenska spel innan månaden är slut. - Väggmontera min nya tv. - Fortsätta att motionera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 + >$2000 genom att: * Inte bränna all vinst under ett våldsamt fylleslaskande en blöt fredagnatt. (Tips på självbestraffning emottages tacksamt.) * Bli bättre på att läsa borden, inte tappa koncentrationen. * Spela mer. (Fylleslaskande fredagnätter förstör inte bara lördagen för en, man får avsmak för poker minst 4-5 dagar framåt då man torskat mycket.) Sekundärt mål: * Vinna en WSOP-satellit. (Hmmm, tar jag inte ens på allvar själv, men jag ska åtminstone försöka några gånger till. Motståndet på PS är jag inte särskilt imponerad av, men många myror kan fälla en elefant...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Plussa minst $4k och hålla en timlön på minst $50. Dvs speltid ca. 80h. Ej spela för mkt på NL400 för det brukar bara sluta illa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Poker Plussa 10 inköp på NL$200. IRL Anmäla mig till Midnattsloppet (1 mils löpning i Stockholm 19 augusti) samt börja träna inför loppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Ta mig till NL100 och stanna där. Inte gula. Inte gula. Inte gula. Inte gula. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 1. plussa 2.000$. 2. deltaga i 10 mtt turneringar och komma itm i minst 3 av dessa. 3. bli antagen på HPU i Honolulu Hawaii. 4. lära mig att sluta i tid. 5. Ingen skottning denna månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Fortsätta dra in 10lax i veckan INTE GUUUULA!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 # Cleara martinspoker 100% up to €600 # Cleara betfred 100% up to $250 # Etablera mig på NL50 # Kanske försökta ta HeyPokers signup, men jag hatar B2B så vi får se... # Casha ut minst 5000 SEK i slutet av månden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klabbe99 Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Att inte bli blind när jag får AA eller KK som förut ofta ledde till att man var en stor fet fisk för andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Tjäna 1k$ på pokern. Tjäna 500$ på bonusar. Sluta spela när jag är 4 inköp back. Inte spela på på party på lördagskvällar (tokriggat då). Spela max 3 bord NL. Spela lite 0,5/1 NL SH med framgång. Spela MINDRE än förra månaden. Komma ITM i en turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 * Plussa $15-20k * Spela mer HU, SnG´s/MTT, Omaha och live-CG * Spela +15k händer på THNL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 *Lära mig att ta en paus efter rusher istället för att fortsätta och grinda ett par dagar till fast att jag är less och kanske torskar 70% av vad jag rushat under någon vecka. *Fortsätta lira, acceptera förluster, krama förluster, penetrera förluster, hångla med förlusterna, omfamna förlusterna, kela med förlusterna.. Allt för att jag ska lära mig kunna ta förluster. *Hålla ihop mitt spel, går det segt så får man se det som att man spelar för att bara nöta och struntsamma om man vinner eller inte. *Överlämnar resultatmässiga mål i pengar till andra, det är inte riktigt min grej. Jag lirar hur som helst och försöker bara optimera och vinna så mycket som möjligt istället för att sätta gränser. Börjar komma närmare och närmare mina mål ju längre tiden går, jobbar stenhårt och är fokuserad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 1 fixa VATrefund på laptop genom att åka till singapore 2 fira Songkran-festivalen i Khon Khaen, Phon och kanske Chiang Mai 3 åka till Japan och INTE SPELA POKER DÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 1. Fortsätta spela på NL100 2. Plussa minst $1k 3. Ta ut (för en gångs skull) allt extra jag plussar över $1k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
whosyourdaddy Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Pokermål: - Plussa €100 / dag på mitt SnG spel (1-2 timmar speltid varje dag) - Stanna kvar på samma nivå även fast jag vinner, och inte gå upp i nivå under en rush (vilket jag allt för ofta gör, vilket ger mig dessa swings) Andra mål: - Ta tag i min träning och träna på gymet minst 4 dagar i veckan. - Inte dricka mer än 8 öl i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts