Gå till innehåll

Debitcard, hur vet man hur mycket man kan ta ut?


malte8000

Recommended Posts

Du kan väl kanske få ut 7500:- om du har tur.

Bara att testa ta ut lite. Sen kan du se hur mycket du har kvar (eller fråga i Livechatten om du inte ser summan när du loggar in på Neteller.com)

 

Dras det inte 2$ för varje felaktig uttag?

 

Säg att jag har 1000$ och knappar in 10'000 sek (som är för mycket) så dras det 2$ från mitt NetEller Debitkonto.

 

Är dock inte hundra på detta men har för mig dessa avgifter. Skicka det direkt till Bankkontot så blri det lite billigare iaf.

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Du kan väl kanske få ut 7500:- om du har tur.

Bara att testa ta ut lite. Sen kan du se hur mycket du har kvar (eller fråga i Livechatten om du inte ser summan när du loggar in på Neteller.com)

 

Dras det inte 2$ för varje felaktig uttag?

 

Säg att jag har 1000$ och knappar in 10'000 sek (som är för mycket) så dras det 2$ från mitt NetEller Debitkonto.

 

Är dock inte hundra på detta men har för mig dessa avgifter. Skicka det direkt till Bankkontot så blri det lite billigare iaf.

 

MVH

//KF

aer det inte 2$ som dras direkt nar du for over pa neteller sidan per transaktion och naer man tar ut med kortet so ar det bara vaxlingsavgiften man betalar +bankens/affaren*om de har nogon avgift ?

 

skulle vart jaevligt skummt om de d drar pengar pa varje sk kontakt med /cirrus fron atm

 

edit, sorry de tog visst betalt för förfrågningar , var ju tvungen att testa :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...