Gå till innehåll

Jag vill bara uppmärksamma er om att ....


Recommended Posts

...jag alltid gillat den där reklamen.

 

Skämt o sido!

 

Denna tråd har jag lagt upp för alla som vill fixa något kul på klubben. Exempelvis olika turneringsorter med mera.

 

Ni vet alla att man blir gammal och senil, då blir det svårt att hitta på roliga saker till ungtupparna på klubben :). Vi kan inte kräva varken Togga eller Kjelle på fler nya initiativ utan det är vår plikt som klubbmedlemmar att komma med nya ideér och se om andra också är intresserade för att därefter lämna underlag till klubben om vad vi önskar.

 

Nu ska vi ta "önska" med en nypa salt och inte komma med saker som inte är kostnadseffektiva för klubben. Vi ska inte be om rakeback med mera, då får ni skaffa en egen tråd.

 

Här gäller endast nya idéer för turneringar, turneringstider, turneringsdagar, cashgames och saker som blindsperioder, startmarker, med mera. Är ni osäkra på vad som passar i tråden eller inte så kan ni alltid skriva upp det i alla fall, det kan alldrig bli för mycket ellerhur?

 

Märker jag att det visas intresse för något som någon har skrivit så ser jag till att det finns en extern tråd för fortsatt intresseanmälan, eller omröstningar.

 

Hoppas ni tar det här på allvar, fyfan vad kul det skulle vara om vi var 60 pers varje fredag.

 

/Nathaniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Starta alla turneringar på utsatt tid - är man sen så är det kört. Vet man att man ska bli sen så får man betala i förskott och blindas.

- Bakgrundsmusik?

- Inga dåliga syner som klonkar - inga klonkande fiskar.

- Fredag är partydag eller en dag som man gärna gör ngt annat... eller vad tycker ni andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Starta alla turneringar på utsatt tid - är man sen så är det kört. Vet man att man ska bli sen så får man betala i förskott och blindas.

- Bakgrundsmusik?

- Inga dåliga syner som klonkar - inga klonkande fiskar.

- Fredag är partydag eller en dag som man gärna gör ngt annat... eller vad tycker ni andra?

Men va då ska inga lira eller...Bara massa fiskar lixom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra idé Klonk Master Flax! :)

 

Jag fibblar till det lite med din tråd så att den blir klistrad, vilket innebär att den kommer ligga kvar bland de första trådarna hela tiden :)

 

Bara att skriva på mina vänner och komma med förslag :)

 

Allt för att klubben ska bli så bra som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

o vad är fel på strippande killar? :|

 

Jag vill iaf ha en ny form av turnering.

Buyin är 700kr+rake.

Normala bindsperioder.

En gång i timman får du tillbaka 100kr av din buyin, med andra ord blir det billigare o billigare ju längre du överlever. Detta fram tills finalbordet börjar, där får du böta 50kr i timman.

 

Allt för att dra ut på spelet tills det blir finalbord, o snabba upp det/sätta press på spelarna när man väl kommer dit.

 

Kom snälla inte med några idiotkommentarer om hur ni ska övertala alla att folda så alla går plus, du får givetvis aldrig tillbaka mer än du betalat in. (om en turnering nu skulle ta 7 timmar dvs.) dessutom har du ju då suttit i onödan då det inte finns några prispengar kvar. :)

 

Kom däremot gärna med kreativa idéer och försök utveckla min helt unika idé ytterlgare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...