el_kryddo Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 KlonkBerra kommer va på tilt redan när Cicci med knuff börjar, men det lär väl resten av pöbeln också va:evil: Om dom ens får ordning på grejerna i tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gudentor Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 man får ersättning för turneringarna man anmält sig till säger dom på kundservice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bates Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Någon som ringt till supporten?, om vad är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 man får ersättning för turneringarna man anmält sig till säger dom på kundservice haha jaaa tur det annars hade dom tjänat över en kvarts miljon på deras "tekniska problem" bara på cicci med knuff prissumman. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 man får ersättning för turneringarna man anmält sig till säger dom på kundservice Oj fel av mig. Ditt påstående stämmer så länge turneringarna inte hunnit starta. Ifall en turnering startat ingen ersättning, likadant med cashgames och sittn goes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Nu har en info kommit upp på svenskaspel.se "Vi har just nu driftstörningar i pokerklienten, men gör vårt yttersta för att du snart ska kunna spela igen. " Inte mycket info dock. Jag gissar att det blir fortsatt avbrott någonstans i området 10 minuter till 10 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gudentor Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Jo dom kände sig nog ganska tvungna pengarna tillbaka för allt man satt i osv till o med sng =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Kan tilläga att för mig får de gärna ha sajten nerstängd i en vecka bara de får den att fungera i minst en vecka efteråt. Som det är nu får jag betala minst en tusenlapp i månaden till deras små uppehåll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Makaber Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Ni tror inte Cissi med knuff flyttas fram då om de inte hunnit lösa problemen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gungan Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Har nog aldrig spelat på en sajt som strular lika mycket som Svenska Spel.. SS kanske ska sätta ett spelartak igen?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Ni tror inte Cissi med knuff flyttas fram då om de inte hunnit lösa problemen? Klockan är inte 21:00 än Jag bojkottar fr.om nu Svenska Spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 jag är inne igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 jag är inne igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerhenke Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 själv får jag detta felmedelande: error when making moneytransaction, if your money has not been transferred please try to login and logout. If you are unsuccessful please contact support or try again later. Errorcode=24622 ...suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 själv får jag detta felmedelande:error when making moneytransaction, if your money has not been transferred please try to login and logout. If you are unsuccessful please contact support or try again later. Errorcode=24622 ...suck Same here! Blir så trött på alla inkometenta idioter som jobbar på Svenska Spel. Avskaffa monopolet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Jag kom in nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Säg den lycka som varar. utkastad igen. Ger upp svenska spel för ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Makaber Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Jag är kvar inne i allafall, men det är alltså strul!? Cissi uppe i 365 000 nu i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Jag kom in nu Du kommer att vara lycklig i exakt 5 minuter.. Säg den lycka som varar. utkastad igen. Ger upp svenska spel för ikväll... Japp. Skit är vad det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gutte Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Jag kommer inte in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Jahapp, vart ingen Cicci me knuff, turneringen avbruten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gutte Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 ok! då kan man gå och glo på tv istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Jahapp, vart ingen Cicci me knuff, turneringen avbruten... Såg det, sjukt att man får sin plats å allt... hamnar bredvid Cicci N! När får man inköpet tillbaka tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Makaber Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Ja, så tråkigt, jag var sjukt taggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gutte Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 blir det ingen ny ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts