JMEno1 Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Vad har dom egentligen gjort!? korten är ju lilarosa....går ju inte att spela med jag lämnade bordet direkt...hur ändrar man tillbaka!? Edit: Ordnade till sig när jag installerade om hela kienten, misstänker att det hände pga att min FW blockade uppdateringen flera ggr, så den gick inte igenom helt sen när jag diablade den då gick allt igenom. Citera
b0bb4n Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Jo men överlever du inte om det är stängt 2 timmar på onsdagar b0bb4n? Haha jodå lite nyfiken bara.. då ss är dom ända som har så Citera
sorkenkk Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Jo men överlever du inte om det är stängt 2 timmar på onsdagar b0bb4n? Haha jodå lite nyfiken bara.. då ss är dom ända som har så Mmm SS är de enda som startar om servrarna och kör backups regelbundet, japps! Citera
K_MaN Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Nån som har problem meed att logga in? Den försöker uppgradera mjukvaran men misslyckas 3 ggr o sen hänger sig allt.... Citera
solat Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Nån mer än jag som använt sig av poker tracker till svs med hjälp av denna utmärkta konverterare http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=36318 Tack PO!! Problemet är bara att efter uppdateringarna kan jag inte längre konvertera hhs från svs. Är det jag som är efterbliven? Någon som får det att funka? Citera
aspelin Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Vad tycker ni om borden med paus på 5 minuter varje timme? De är värdelösa, de jag hamnat på blir tomma när pausen kommer... +att den inte är samtidigt så spelar man 5 bord är det paus på något så gott som halva tiden.. en riktigt dålig idé! Citera
b0bb4n Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Jo men överlever du inte om det är stängt 2 timmar på onsdagar b0bb4n? Haha jodå lite nyfiken bara.. då ss är dom ända som har så Mmm SS är de enda som startar om servrarna och kör backups regelbundet, japps! Jag menar att SS är dom enda som stänger pokerklienten i 2 timmar. Sa aldrig nåt om att dom var dom enda som kör backups men det fattade tydligen inte du.. Citera
b0bb4n Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Vad tycker ni om borden med paus på 5 minuter varje timme? De är värdelösa, de jag hamnat på blir tomma när pausen kommer... +att den inte är samtidigt så spelar man 5 bord är det paus på något så gott som halva tiden.. en riktigt dålig idé!Låter riktigt irriterande. Att ha paus på borden är ju rätt onödigt, ska man skita kan man ju vara sit out istället och pissa hinner man ju nästan med innan man automatiskt blir sit out. Citera
Broccoli Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 De har ett nytt spel, mörkpoker 7-E, som är som vanlig mörkpoker fast med strippad lek. Färg slår dessutom kåk. Rätt kul. (Leken är 32-korts upp till och med fyra spelare, men om man är fem vid bordet kommer även sexorna med.) Citera
aspelin Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Vad tycker ni om borden med paus på 5 minuter varje timme? De är värdelösa, de jag hamnat på blir tomma när pausen kommer... +att den inte är samtidigt så spelar man 5 bord är det paus på något så gott som halva tiden.. en riktigt dålig idé!Låter riktigt irriterande. Att ha paus på borden är ju rätt onödigt, ska man skita kan man ju vara sit out istället och pissa hinner man ju nästan med innan man automatiskt blir sit out. verkligen man tappar ju en hel del speltid på det, eftersom pausen inte är samtidigt på alla borden blir den helt värdelös för alla som inte spelar ett bord. Citera
JMEno1 Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Nån som har problem meed att logga in? Den försöker uppgradera mjukvaran men misslyckas 3 ggr o sen hänger sig allt.... Stäng av din FW fungerade för mig. Fast korten blev lilarosa så avinstallereade klienten och installerade igen så fungerade allt bra Citera
snorleif Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Fy fan vad irriterande. Kan ej köpa pokermarker. Tydligen ett fel många har då kundservicen hade ett automatmedelande om att det var något dom arbetade på. Igår bröts klienten precis när man hittat klonken och idag får man sota för att man loggade ut en snabbis för att köpa snus. Hoppas dom arbetar fort. Citera
b0bb4n Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Fy fan vad irriterande. Kan ej köpa pokermarker. Tydligen ett fel många har då kundservicen hade ett automatmedelande om att det var något dom arbetade på. Igår bröts klienten precis när man hittat klonken och idag får man sota för att man loggade ut en snabbis för att köpa snus. Hoppas dom arbetar fort. Samma problem.. jobbigt då jag precis tänkte spela en stund.. Får fortsätta plugga lite istället bah Citera
jm_j Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Fy fan vad irriterande. Kan ej köpa pokermarker. Tydligen ett fel många har då kundservicen hade ett automatmedelande om att det var något dom arbetade på. Igår bröts klienten precis när man hittat klonken och idag får man sota för att man loggade ut en snabbis för att köpa snus. Hoppas dom arbetar fort. Samma problem.. jobbigt då jag precis tänkte spela en stund.. Får fortsätta plugga lite istället bah Samma här. Försökt ca 10ggr de senaste 20 minuterna. EDIT: nu funkar det efter ca 25min Citera
Roger71 Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Nu kunde jag äntligen köpa marker iallafall. Citera
sorkenkk Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Jo men överlever du inte om det är stängt 2 timmar på onsdagar b0bb4n? Haha jodå lite nyfiken bara.. då ss är dom ända som har så Mmm SS är de enda som startar om servrarna och kör backups regelbundet, japps! Jag menar att SS är dom enda som stänger pokerklienten i 2 timmar. Sa aldrig nåt om att dom var dom enda som kör backups men det fattade tydligen inte du.. Igår hade PokerStars stängt ett tag under dan och idag hade Full Tilt stängt i tre timmar (sa dom iaf när jag blev utloggad). Citera
Tugglugg Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 K_MaN skrev: Nån som har problem meed att logga in? Den försöker uppgradera mjukvaran men misslyckas 3 ggr o sen hänger sig allt.... Stäng av din FW fungerade för mig. Fast korten blev lilarosa så avinstallereade klienten och installerade igen så fungerade allt bra Vad är FW??? Citera
Juggernaught Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Gjorde nyss Svenska Spels speltest, intressant svar på min syn på spel: "Du har en överdriven tilltro till din egen förmåga att påverka spelet. Oavsett hur skicklig och kunnig du är kommer det i längden alltid vara spelbolaget som vinner. Din skicklighet kan aldrig vända oddsen till din fördel. Det gäller alla spel. En felaktig syn på slumpen och hur den fungerar kan vara en allvarlig varningsklocka. Ring gärna stödnumret för spelberoende och läs mer om hur slumpen fungerar här nedan." Citera
aspelin Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 K_MaN skrev: Nån som har problem meed att logga in? Den försöker uppgradera mjukvaran men misslyckas 3 ggr o sen hänger sig allt.... Stäng av din FW fungerade för mig. Fast korten blev lilarosa så avinstallereade klienten och installerade igen så fungerade allt bra Vad är FW??? Firewall aka Brandvägg på svenska. Citera
snorleif Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Nu laggar borden fast ett efter ett. När jag kommer tillbaka efter ca 10sek så står det att jag suttit ut i tio händer och torskar min plats vid bordet. Citera
Erna113 Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Nu laggar borden fast ett efter ett. När jag kommer tillbaka efter ca 10sek så står det att jag suttit ut i tio händer och torskar min plats vid bordet. Samma sak hände mig oxå... Citera
Bubbla Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Hjärnorna bakom SS har slagit till igen! 5 min paus en gång i timmen på vissa bord. Det kan iof vara ganska bra när man spelar 4-5 bord så man hinner på toa och sånt. Men är det så att det är paus samtidigt på alla bord? Nej så klart inte! Så spelar man mer än ett bord så är ju pausarna värdelösa. Stakt jobbar SS! Citera
sandsater Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Kan ju vara värt att skriva ett kort mail till dom, tar inte lång tid samt att om dom får många så kanske dom tar åt sig av kritiken... i den bästa av världar. Citera
cluelessrookie Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Visst är dom listiga...... Cluelessrookie Hjärnorna bakom SS har slagit till igen!5 min paus en gång i timmen på vissa bord. Det kan iof vara ganska bra när man spelar 4-5 bord så man hinner på toa och sånt. Men är det så att det är paus samtidigt på alla bord? Nej så klart inte! Så spelar man mer än ett bord så är ju pausarna värdelösa. Stakt jobbar SS! Citera
cluelessrookie Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Fick just en bugg konfirmerad av SvS. Multitablar man och lägger till pengar på ett av bordet så ripplar detta inte över till kassainformationen på dom andra borden. Man vet alltså inte efter ett tag med några återköp hur mycket pengar man har kvar att spela för. Betatest...vad fan är det.... Cluelessrookie Citera
Recommended Posts