joke123 Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Hade 14k stack i SM och startstack i Steken. Fått 1028SEK.. :ola: Citera
Supertequila Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Fick 696 kr fr Poker SM. Hade typ runt 12-15 BB i stacken när det bröts. Citera
foogel Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Hur kan man se hur mycket de har betalat tillbaka? Kommer inte ihåg exakt hur mycket jag hade inne på spelkontot. EDIT: Oj ser att folk har skrivit det nu att man ska kunna se inne i klienten. Inte fått tillbaka något än iaf. Citera
ölkaka Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 fick runt 1.3k hade lite under 17k i stack Citera
Vladi Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 "Hej Återbetalningarna kommer att göras från när det hände första gången. Elin- Kundservice" Vilket bör betyda att om man råkade busta mellan avbrotten så får man pengar tillbaka. Det här ska firas! Citera
Ripentrction Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 "Hej Återbetalningarna kommer att göras från när det hände första gången. Elin- Kundservice" Vilket bör betyda att om man råkade busta mellan avbrotten så får man pengar tillbaka. Det här ska firas! men tilt, ökade ju stacken 3x i perioden emellan (fortfarande inte fått nåt) Citera
VenCe Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Hur kan man se hur mycket de har betalat tillbaka? Kommer inte ihåg exakt hur mycket jag hade inne på spelkontot. EDIT: Oj ser att folk har skrivit det nu att man ska kunna se inne i klienten. Inte fått tillbaka något än iaf. Kan inte ens se att turneringen finns kvar i klienten, väntar ännu på mina pengar! Citera
mani08 Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Måste vara århundradets rip off. Blir till å bojkotta svs. Ingen rättssäkerhet överhuvudtaget! Det var säkert på svepofs beställning attackerna skedde, snyggt isf. Citera
Ripentrction Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Måste vara århundradets rip off. Blir till å bojkotta svs. Ingen rättssäkerhet överhuvudtaget! Det var säkert på svepofs beställning attackerna skedde, snyggt isf. Haha, ja min första tanke var fan att det var Bjoelle som låg bakom Citera
JerryOdeen Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Måste vara århundradets rip off. Blir till å bojkotta svs. Ingen rättssäkerhet överhuvudtaget! Det var säkert på svepofs beställning attackerna skedde, snyggt isf. +1 Citera
minibiff Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 "Hej Återbetalningarna kommer att göras från när det hände första gången. Elin- Kundservice" Vilket bör betyda att om man råkade busta mellan avbrotten så får man pengar tillbaka. Det här ska firas! Haha sååja! Citera
narcissist Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Vågar knappt tänka på fågelholkarna i SVS-kundtjänsten när uppretade spelare ringt upp dem under dagen. Citera
Dr.Evil Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Hade ca 10k i SM och 7,5k i steken. Fått in 887kr idag så jag antar att det bara är från SM. Någon som bara lirade steken som fått tillbaka deg? Citera
HokuzzPokuzz Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Hade ca 10k i SM och 7,5k i steken. Fått in 887kr idag så jag antar att det bara är från SM. Någon som bara lirade steken som fått tillbaka deg? Körde båda men har troligtvis bara fått från SM. Hade liknande stackar som dig. Får ju anta att man får tillbaka flat från steken då den bröts efter typ tre tassar? Citera
gorillai Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Hade 20bigs och slutade grisback.. SM var kul! Citera
jimenez Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Körde båda men har troligtvis bara fått från SM. Hade liknande stackar som dig. Får ju anta att man får tillbaka flat från steken då den bröts efter typ tre tassar? Det låter rimligt! Jag hade med drygt 10k i sm samt 12k i steken och har också fått in 900 så steken kommer väl så småningom antar jag Citera
Govno Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 "Hej Återbetalningarna kommer att göras från när det hände första gången. Elin- Kundservice" Vilket bör betyda att om man råkade busta mellan avbrotten så får man pengar tillbaka. Det här ska firas! Hon skrev också på deras forum att de första störningarna kom runt 17.00 Menar de första gången de frös skiten då? Citera
Govno Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 ja man blir sne.. Visst dom gör nog va dom "kan" Och här har vi antagligen pudelns kärna... Citera
jimmie86 Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Jag fick tillbaka 1400sek i SM för 21k marker. Hade mkt hellre spelat vidare som alla andra;( Citera
YummiKnullarAlla Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera
en_stor_keps Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Planeras avstängningen av trafik från utlandet vara permanent? Citera
Govno Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Planeras avstängningen av trafik från utlandet vara permanent? Vill du att vi ska spekulera vilt eller? Om ens SvS-tomtarna själva vet så lär de knappast dyka upp här och klara ut detta. De orkar inte ens svara folk på sitt egna forum. De kan inte ens ge ett klart besked i klienten om att de avslutar en turnering. Om jag spekulerar så antar jag att deras svar på din fråga blir: eeh..uuuhmm..öööööööööh....gurgel... vi kommer att hantera det enligt våra regler. Citera
TonyS Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Planeras avstängningen av trafik från utlandet vara permanent? Om DDOS-attackerna fortsätter och de inte hittar en annan lösning på det så kommer det nog hållas stängt. Citera
en_stor_keps Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Vill du att vi ska spekulera vilt eller? Om ens SvS-tomtarna själva vet så lär de knappast dyka upp här och klara ut detta. De orkar inte ens svara folk på sitt egna forum. De kan inte ens ge ett klart besked i klienten om att de avslutar en turnering. Om jag spekulerar så antar jag att deras svar på din fråga blir: eeh..uuuhmm..öööööööööh....gurgel... vi kommer att hantera det enligt våra regler. Frågan var riktad till Niklas, tänkt att besvaras den dagen han tycker det är dags att kika in här. Citera
TonyS Postad 3 November , 2014 Rapport Postad 3 November , 2014 Frågan var riktad till Niklas, tänkt att besvaras den dagen han tycker det är dags att kika in här. SvS-Niklas hänger inte här längre. Du får ställa frågan i SvS-forumet på svenskaspel.se Citera
Recommended Posts