minibiff Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 18.03 inget funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 This Is A Outrage Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YummiKnullarAlla Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 meanwhile at svs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Hej, Vi är fortfarande nere för underhåll och senaste nytt är att vi beräknar öppna igen ca 18:00. Turneringar återbetalas i detta nu och är färdiga under kvällen. Tack för tålamod och hoppas på en bättre fortsättning på fredagskvällen. Mvh/ Niklas - Poker På vilket sätt återbetalas de som kör turneringarna? Senaste gången något liknande hände för mig så fick jag bara tillbaka buy-in trots att jag satt med 40% marker mer än startstack, var även några som satt med 5x+ startstack och bara fick tillbaka buy-in. Kallas att råna folk i vardagsspråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Men va fa............................. drar till gymmet å pressar sönder sen kommer man hem till " Pokerklienten är tillfälligt...." Karma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 På vilket sätt återbetalas de som kör turneringarna? Senaste gången något liknande hände för mig så fick jag bara tillbaka buy-in trots att jag satt med 40% marker mer än startstack, var även några som satt med 5x+ startstack och bara fick tillbaka buy-in. Kallas att råna folk i vardagsspråk. Hej, Beroende på vilken turnering de gäller och hur långt den gått innan problemen uppdagades så skerr återbetalningen olika, Mer info om hur återbetalningar går till kan du läsa på vår hemsida svenskaspel.se . För att veta exakt hur myckt du fått återbetalt kan du kolla när du kommer in i klienten eller kontakta kundservice så berättar dom de för dig. Vi beräknar vara färdiga med återbetalningarna inom kort och förhoppningsvis öppnas klienten snart så du kommer in och kan se ditt saldo. Mvh/ Nikals - Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
supermos Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Väl spelat svs, väl spelat. Ni slutar aldrig att imponera, vilket är helt jävla fantastiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Börjar fundera över om Svenska Spel är ett socialt experiment där de vill se hur långt de kan gå utan att få folk att gå in i någon slags psykos. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Nu när jag loggar in saknas fortfarande mina pengar från cashgame, kommer de komma tillbaka eller ska man kontakta supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Nu är det uppe igen, fast pengarna som var fast på bord som stängdes ner av sig själv innan ni tog ner siten för underhåll är borta. Härlig start på kvällen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 mmmmm pokerstars.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vegetera Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Ni som spelade cash game och bordet bara stängde ner utan att pengarna återfördes till spelkontot. Har ni fått tillbaka dom? Inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qualified Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Ni som spelade cash game och bordet bara stängde ner utan att pengarna återfördes till spelkontot. Har ni fått tillbaka dom? Inte jag Nope, har inte fått tillbaka min smet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gavve Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 De pengar jag inte förde från spelkontot till pokerkontot finns kvar, men allt som välxades in under förra sessionen är borta. Eller ja dom kommer väl tillbaka inom en ganska snar framtid hoppas jag... Ställer till en massa besvär iaf. Edit: Pengarna från borden som var öppna när klienten dog är fortfarande borta, de andra som fördes över finns på plats nu. Hade väl två bord öppna så 2x 200bbs borta lite drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vegetera Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Nope, har inte fått tillbaka min smet ok, bra (för då vet jag att jag ej är ensam) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Edit: Pengarna från borden som var öppna när klienten dog är fortfarande borta, de andra som fördes över finns på plats nu. Hade väl två bord öppna så 2x 200bbs borta lite drygt. samma här, bör vara lugnt hoppas man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Hur länge orkar man vänta på att pengarna som frös inne på bord i samband med dagens spektakel ska komma tillbaks innan man kontaktar support? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gavve Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Hur länge orkar man vänta på att pengarna som frös inne på bord i samband med dagens spektakel ska komma tillbaks innan man kontaktar support? Lär vara sån sjuk kö på supporten så jag ger det tills imorgon. Turnerningspengarna skulle trilla in ikväll tror jag, så jag antar att cashgameslantarna gör detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Fick detta från supporten precis. Hej! Ifall du spelade Cash game så kommer dessa pengar du hade vid kraschen att återbetalas förhoppningsvis under helgen. Med vänlig hälsning Verkar inte bli några pengar ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gavve Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Fick detta från supporten precis. Verkar inte bli några pengar ikväll. Ty. Folk som hade rullen på borden lär vara riktigt nöjda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Januari , 2014 Rapport Share Postad 24 Januari , 2014 Fick detta från supporten precis. Verkar inte bli några pengar ikväll. AAAAAAAAAAAAAAAAhhahahahahaha "förhoppningsvis under helgen". You can't make this shit up :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 25 Januari , 2014 Rapport Share Postad 25 Januari , 2014 Naturligtvis ett sätt för svs att minska spelberoende mm att stänga ned löningsfredag den månad på året folk har minst pengar. dom tar ju bara sitt samhällsansvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts