Mattie Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Dom har förlängt tiden. Jag gillar det! Då blir jag genast nyfiken på vad det är du gillar med det? Skapar ju bara massa merjobb för oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Då blir jag genast nyfiken på vad det är du gillar med det? Skapar ju bara massa merjobb för oss? 1. Jobbigare för regs 2. Jobbigare för regs innebär lägre regs 3. Lägre regs innebär högre fiskratio. 4. Högre fiskratio innebär högre wr 5. ..... 6. profit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattie Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Visst blir det jobbigare men värdet är såpass bra på svs ändå att det är värt för regsen att göra sig besväret. Tvivlar på att någon reg kommer försvinna pga detta. Lobbyn är precis lika full idag som den var innan förändringen, så besvisligen har den 0 effekt förutom att skapa frustration Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Tycker iofs SvS värde är otroligt dåligt nuförtiden, glory days var ju när man fick action varje dag åtminstone. Tycker inte det är särskilt hårt krav på att man ska behöva sitta vid datorn när man väntar på action. Wp svs, gör gärna något nu för att öka trafiken hos vardagsspelare bara så vore jag helt nöjd (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattie Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Du måste redan sitta vid datorn när du väntar på action eftersom blindsen postas automatiskt och du kommer förlora en sb eller bb om du inte hinner dit när någon sätter sig vid ditt bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 nvm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisas=) Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Hej Hej. hur ser ni på användning av VPN på Svenska Spel? jag har använt mig utav vpn ett tag nu eftersom att mitt internet funkar sämre utan vpn (märkligt, men antar att min vpn kringgår min pissisp). det här innebär att mitt ip ändras ganska drastiskt från session till session ibland. är det här något som spelar någon roll? inte hittat någon info ang det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Vet inte om jag är ensam om att se det här som ett problem, men alla dessa shortstackers gör mig galen. Det känns helt orimligt att det ska sitta folk med <25bb som sitter och limpfoldar eller check/foldar varje hand i en timma när det finns 5 pers som köar till ett bord.För min del hade ni gärna fått höja minbuyin-gränsen också, kanske är mindre realistiskt förvisso. Men ni kan inte överväga att kasta ut folk ifrån bord som inte ens sitter med 40bb. Givetvis bör man ha en chans att fylla på om man blir stackad, men att sitta runt 20 rundor i rad och mjölka ut allting tror jag är negativt för alla spelare (Förutom idioterna i fråga). Oavsett om vi pratar om en fisk eller regg så vill ingen sitta mot någon som sitter med 10bb. Iaf på microstakes.. tycker de ska få spela som de vill =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 20 December , 2013 Rapport Share Postad 20 December , 2013 tycker de ska få spela som de vill =) Jag med. Är det någon som får svs att växla mellan två internet anslutningar utan att tappa bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 20 December , 2013 Rapport Share Postad 20 December , 2013 Hej Hej. hur ser ni på användning av VPN på Svenska Spel? jag har använt mig utav vpn ett tag nu eftersom att mitt internet funkar sämre utan vpn (märkligt, men antar att min vpn kringgår min pissisp). det här innebär att mitt ip ändras ganska drastiskt från session till session ibland. är det här något som spelar någon roll? inte hittat någon info ang det.. Borde aldrig vara några problem med det då svs är en av de få sidor man får spela på varifrån som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BlackSmp Postad 22 December , 2013 Rapport Share Postad 22 December , 2013 Det är någon på svenska spels forum som påstår att en ny fuskhärva är på gång men kan inte avslöja någon källa eller detaljer och SVS har ingen information Någon som vet som detta är totalt taget ur luften eller om det finns något cirkulerande rykte med fler detaljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 22 December , 2013 Rapport Share Postad 22 December , 2013 Tomte 'til proven otherwise? Enligt källan 5/10 och uppåt. Mod skriver i SVS-forumet att de inte fått in någon anmälan, men det behöver ju inte betyda något. Smålustigt om de bara uppmanar kunderna att anmäla misstänkt fusk. Får ju hoppas att det är standard för säkerhetsavdelningen att slå en signal till den som påstår sig ha källor på att fusk pågår. Oavsett substans! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BlackSmp Postad 22 December , 2013 Rapport Share Postad 22 December , 2013 Böjd att hålla med. Det var väldigt vagt i forumet med uttryck som "det var från en säker källa" samt "Men jag kan inte säga något". Kändes mest som ett troll men tråden är låst på SvS forum så det var lite svårt att spekulera vidare där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mirho Postad 22 December , 2013 Rapport Share Postad 22 December , 2013 Är det fortfarande strul med att HM 1 missar händer från SVS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manjee Postad 22 December , 2013 Rapport Share Postad 22 December , 2013 "Stängning p.g.a. julhelgen", tack för en bra förklaring! Vill även tacka för att ni inte informerar spelarna om strukturändringen i söndagssteken. Slutligen vill jag tacka för den fina hästskon som man kan välja som avatar, den förhöjer verkligen spelupplevelsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 December , 2013 Rapport Share Postad 22 December , 2013 "Stängning p.g.a. julhelgen", tack för en bra förklaring! Stängning av klienten? Nu eller senare menar dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kayle Postad 23 December , 2013 Rapport Share Postad 23 December , 2013 Här ser man fram emot att spela bort hela studiebidraget också stänger ni ner helt utan förvarning. Förövrigt så hittar man inte alls (lätt) information på svenskaspel.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
getseriouspls Postad 23 December , 2013 Rapport Share Postad 23 December , 2013 Är skiten uppe till 05.00 nudå? Tiltade rejält på att det inte gick att föra över mer pengar till pokermarker de sista timmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 23 December , 2013 Rapport Share Postad 23 December , 2013 Hej Hej. hur ser ni på användning av VPN på Svenska Spel? jag har använt mig utav vpn ett tag nu eftersom att mitt internet funkar sämre utan vpn (märkligt, men antar att min vpn kringgår min pissisp). det här innebär att mitt ip ändras ganska drastiskt från session till session ibland. är det här något som spelar någon roll? inte hittat någon info ang det.. Hej, Det är inga problem för oss om du spelar via VPN. Funkar det bättre för dig så kör. "Stängning p.g.a. julhelgen", tack för en bra förklaring! Vill även tacka för att ni inte informerar spelarna om strukturändringen i söndagssteken. Slutligen vill jag tacka för den fina hästskon som man kan välja som avatar, den förhöjer verkligen spelupplevelsen! Ledsen att vi missade att lämna informationen här i forumet. Vi gick ut med det i vårt eget forum samt i artikel på Svenskaspel.se Eftersom stängningen är flyttad även nästa vecka så kommer samma ändring gälla Söndagssteken den 29/12. Slutligen passar jag på att önska er en God Jul och ett Gott Nytt År. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 December , 2013 Rapport Share Postad 23 December , 2013 Hej, Det är inga problem för oss om du spelar via VPN. Funkar det bättre för dig så kör. Ledsen att vi missade att lämna informationen här i forumet. Vi gick ut med det i vårt eget forum samt i artikel på Svenskaspel.se Eftersom stängningen är flyttad även nästa vecka så kommer samma ändring gälla Söndagssteken den 29/12. Slutligen passar jag på att önska er en God Jul och ett Gott Nytt År. Så julafton och nyårsafton kommer alltså vara lediga från stängning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 23 December , 2013 Rapport Share Postad 23 December , 2013 Så julafton och nyårsafton kommer alltså vara lediga från stängning? Precis, det blir Jul och nyårsöppet. Mvh/ Niklas-Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 23 December , 2013 Rapport Share Postad 23 December , 2013 Precis, det blir Jul och nyårsöppet. Mvh/ Niklas-Poker Snällt av er att ha "öppet" under de 2 mest grindvänliga dagarna! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BrutallyHonest93 Postad 27 December , 2013 Rapport Share Postad 27 December , 2013 Inför något slags poängsystem. Eller ett levelsystem. Inte nödvändigtvis med direkta belöningar i ren cash men något ska man kunna få för poängen kontra level. Biljetter och liknande, så inte poängen blir helt meningslösa. Jag vet att iallafall jag hade tyckt det varit roligt och hade absolut spelat mycket mer då på er annars risiga sajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 27 December , 2013 Rapport Share Postad 27 December , 2013 Inför något slags poängsystem. Eller ett levelsystem. Inte nödvändigtvis med direkta belöningar i ren cash men något ska man kunna få för poängen kontra level. Biljetter och liknande, så inte poängen blir helt meningslösa. Jag vet att iallafall jag hade tyckt det varit roligt och hade absolut spelat mycket mer då på er annars risiga sajt. Får dom ens ha de? Finns det inte någon grinig lag som säger att detta är olagligt. Har för mig det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 27 December , 2013 Rapport Share Postad 27 December , 2013 Inför något slags poängsystem. Eller ett levelsystem. Inte nödvändigtvis med direkta belöningar i ren cash men något ska man kunna få för poängen kontra level. Biljetter och liknande, så inte poängen blir helt meningslösa. Jag vet att iallafall jag hade tyckt det varit roligt och hade absolut spelat mycket mer då på er annars risiga sajt. Haha, du vet att detta är exakt allt som svs skall vara emot va? Det här med att få folk att spela för mycket/spela mer än nödvändigt. Glöm inte av att det är statligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts