Lirardanne Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Går det att spela på svs-klienten från USA? Om icke, går det att lösa på nåt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Proxy? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 funkar fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Går det att spela på svs-klienten från USA?Om icke, går det att lösa på nåt sätt? Det ska gå. Nu vet jag inte exakt för USA men det har funkat i alla länder jag besökt och vet minst en på forumet som spelat från just USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Går det att spela på svs-klienten från USA?Om icke, går det att lösa på nåt sätt? Det ska funka utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lirardanne Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Ok, nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 21 Februari , 2011 Rapport Share Postad 21 Februari , 2011 Spelat från new york i ett halvår utan problem, bara å köra på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 I söndags var det återigen SöndagsSteken med 238 st spelare och en total prispott på 178 500 kr. Det blev LauraAngel som tog hem förstapriset på 49 087 kr. Här är topp 5: 1. LauraAngel 49 087 kr 2. eyTobby 30 345 kr 3. Killberry 20 527 kr 4. GZ 14 280 kr 5, ManlyBeach 11 602 kr Ikväll är det dags för LillLördag igen kl 20.00 som vanligt. Inköp 400+40 kr med 5.000 startmarker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Det blev klättermus som kammade hem LillLördagsturneringens förstapris på 23.100 kr efter 6 timmar och 30 minuters spel. Här är topp 5: 1. klättermus 23.100 kr 2. örnfeber 14.280 kr 3. pb30 9.660 kr 4. Frassefisk 6.720 kr 5. Generalen7 5.460 kr Ser fram mot en skön pokerhelg. FredagsFighten, DM, TOPP100, SchlagerPoker på lördag och sedan söndag med bounty på William: SuperSöndag Söndagen den 27/2 kl 20.00. Inköp: 1000 + 90 kr med 10.000 startmarker. 5% bounty av prispotten på William (alias W Thorson). Du kan köpa in dig direkt eller spela satelliter. Kolla under knappen turneringar och fliken satelliter. Williams blogg och Pokerstudion William är i Köpenhamn och här hittar du hans blogg: http://blogg.expressen.se/thorson/. Du kan också se och lyssna på Williams intryck i Pokerstudion: http://tv.expressen.se/sport/poker/1.2343849/missa-inte-pokerstudion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Hur stänger jag av allt meningslöst spammande i klienten om Thorsson å annan dynga som man får konstant på helger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Hur stänger jag av allt meningslöst spammande i klienten om Thorsson å annan dynga som man får konstant på helger? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Fråga: har SvS köpt hela Expressens (visserligen inte speciellt välmående) pokeravdelning? If so, hur ligger det i linje med att få folk att "spela lagom"? Hint: att säga till folk att "spela lagom" och samtidigt göra aggressiv reklam går inte riktigt ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Hur stänger jag av allt meningslöst spammande i klienten om Thorsson å annan dynga som man får konstant på helger? +1 +1 Fråga: har SvS köpt hela Expressens (visserligen inte speciellt välmående) pokeravdelning? If so, hur ligger det i linje med att få folk att "spela lagom"? Hint: att säga till folk att "spela lagom" och samtidigt göra aggressiv reklam går inte riktigt ihop. Nu har Jennez och/eller Brandborn kapat min db-polares konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Nu har Jennez och/eller Brandborn kapat min db-polares konto. Det är ju sic anmärkningsvärt även om jag egentligen är rätt ointresserad av hela monopoldebatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Fråga: har SvS köpt hela Expressens (visserligen inte speciellt välmående) pokeravdelning? If so, hur ligger det i linje med att få folk att "spela lagom"? Hint: att säga till folk att "spela lagom" och samtidigt göra aggressiv reklam går inte riktigt ihop. Det ser onekligen så ut. "Exp.../Poker" ger "Hela denna sida är en annons" TF jag tror det är så att svs och du har olika syn på vad "spela lagom" betyder. Du tror de menar spela mindre, men svs anser att lagom är att vi spelar mer. Vi har inte nått upp till "lagom nivån" än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 2 Mars , 2011 Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 Här är en kort recap med en del av det som hände i helgen: Fredag Helgen började med Fredagsfighten där 239 spelare deltog och en prispott på 143 400 kr. Det blev ifkmad som tog förstapriset på 43 737 kr, efter nästan 6 timmars spel. Lördag Våran trogna turnering Långlördag (inköp 200+20) lockade 392 st spelare på lördagskvällen vilket gav Schultzan ett första pris på 19 600 kr. Söndag 348 spelare deltog i månadens största turnering SuperSöndag. Prispotten hamnade på 348 000kr, förstapris på 87 000kr och en bounty på William Thorson som blev 17 400 kr. Efter 7,5 timmar avslutades turneringen, sist kvar på bordet och vinnaren av turneringen var LauraAngel som dessutom slog ut Willam och därmed bountyn. Sammanlagt gav detta en vinst på 104 400 kr. William gjorde en bra insats och slogs ut precis innan finalbordet på en 11:e plats. LauraAngel är på hugget nu efter att förra veckan också vunnit Söndagsstekens förstapris på 49 087 kr. DM-kvalen fortsätter och vi har nu passerat 400 registrerade till alla län. Flest har Stockholm och Västra Götaland med båda och lite sena i starten är Blekinge och Kronoberg. LillLördag spelas som vanligt ikväll kl 20.00 med inköp 400 + 40 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 LillLördag I onsdags körde vi LillLördag som vanligt. 255 personer hade kvalat och anmält sig till turneringen med en prispott som landade på 102 000 kr. Efter lite mer än 6 timmars spel vann BaverX förstapriset på 28 050 kr. Här är topp 5: 1. BaverX 28 050 kr 2. Erasehead4 17 340 kr 3. Flugan 11 730 kr 4. LimJerry 8 160 kr 5. flames 6 630 kr TOPP100 Just nu leder GoBaLi TOPP100. Varje vecka spelar vi två rankingturneringar med satelliter. Du kan kvalificera dig till månadsfinaler och en stor TOPP100 final i augusti. Här är de 10 i toppen just nu: 1. GoBaLi 2. Chipholder 3. alxjonsson 4. Jakern 5. silentX 6. KalleJ 7. karl%11 8. klättermus 9. bisons 10. Gobj Pokerstudion Rekommenderar Pokerstudions senaste avsnitt med EPT-vinnaren Michael Tureniec som bland annat pratar om spelstrategi och om sitt speciella sätt att inte försöka ge bort några tells vid bordet. http://www.expressen.se/poker/1.2352804/tureniec-om-70-miljonerspotten-det-ar-ju-inte-klokt Ser fram mot pokerhelgens FredagsFight, DM, TOPP100, SchlagerPoker och så SöndagsSteken förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 Du duckar min fråga ovan Svenska Spel. Also, det blir lite underfundigt när man via Expressens förstasida inte kan komma åt pokeravdelningen utan måste skriva in adressen för hand eller klicka er länk. Whats' up with that? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 Så sköna de är skiter i alla jobbiga frågor och bara postar på om deras värdelösa turrar. This TF. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 svs måste ju göra reklam för att kunna konkurrera med de utländska operatörerna. jag kika förövrigt in lite snabbt på expressens pokersida och ser inte ett ord om svenskaspel, visserligen deras färger och så, men ser inte hur det är nån vidare aggressiv reklam. det bästa med svs marknadsföring är att det inte är nån som ringer och tjatar på en när man inte spelat där på länge, något som exempelvis företaget som jennez arbetar för gör (många gör visserligen det, men det var det senaste bolaget som ringt mig). där kan vi snacka om extremt aggressiv marknadsföring. visst, monopol är imo sällan (aldrig?) bra men svs gör i mina ögon ett jättebra jobb med att erbjuda spel. förstår förövrigt att representanten ducka frågan då det inte är dennes uppgift att försvara monopolet och loa/jens och nu även tfs tjat om monopolet utan det ska isf tas upp politiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 svs måste ju göra reklam för att kunna konkurrera med de utländska operatörerna. jag kika förövrigt in lite snabbt på expressens pokersida och ser inte ett ord om svenskaspel, visserligen deras färger och så, men ser inte hur det är nån vidare aggressiv reklam. det bästa med svs marknadsföring är att det inte är nån som ringer och tjatar på en när man inte spelat där på länge, något som exempelvis företaget som jennez arbetar för gör (många gör visserligen det, men det var det senaste bolaget som ringt mig). där kan vi snacka om extremt aggressiv marknadsföring. visst, monopol är imo sällan (aldrig?) bra men svs gör i mina ögon ett jättebra jobb med att erbjuda spel. förstår förövrigt att representanten ducka frågan då det inte är dennes uppgift att försvara monopolet och loa/jens och nu även tfs tjat om monopolet utan det ska isf tas upp politiskt. Dom duckar ju dock all form av kritik, även saklig kritik riktad mot dåliga beslut eller sunkig teknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 Kan inte se att jag springer monopolbelackarnas ärende någonstans, okocha? *edit* Känns väldigt mkt som guilt by association här... svs måste ju göra reklam för att kunna konkurrera med de utländska operatörerna. jag kika förövrigt in lite snabbt på expressens pokersida och ser inte ett ord om svenskaspel, visserligen deras färger och så, men ser inte hur det är nån vidare aggressiv reklam.Det där var ju rätt lol. Så om cocacola skulle köpa aftonbladets Mat & Dryck-avdelning och tapetsera med sina färger så skulle det inte vara aggressiv marknadsföring Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 Du duckar min fråga ovan Svenska Spel. Also, det blir lite underfundigt när man via Expressens förstasida inte kan komma åt pokeravdelningen utan måste skriva in adressen för hand eller klicka er länk. Whats' up with that? Det är faktiskt inte sant att man inte kan komma åt sidan via förstasidan. I vänstra kolumnen under "Tjänster" finner man "Sveriges Poker". Edit: eller så är det precis den länken du menar. Är lite nyvaken här. svs måste ju göra reklam för att kunna konkurrera med de utländska operatörerna. jag kika förövrigt in lite snabbt på expressens pokersida och ser inte ett ord om svenskaspel, visserligen deras färger och så, men ser inte hur det är nån vidare aggressiv reklam. Huh? Hur ser sidan du får upp ut? Så här välkomnas jag: William Thorsons ansikte på tre ställen, banner med svenskaspel.se/poker och Spela Lagom rullande överst och en Svenska Spel-turneringsbanner till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
renad Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 Är det bara på min skärm expressens pokersida ser rätt mycket orangare ut än svs "röda" färg. edit: inser att man inte ska ha på addblock när jag ser screenshot ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 Det är faktiskt inte sant att man inte kan komma åt sidan via förstasidan. I vänstra kolumnen under "Tjänster" finner man "Sveriges Poker". Edit: eller så är det precis den länken du menar. Är lite nyvaken här. Hade jag helt och hållet missat. Det var ju än mer lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts