Gå till innehåll

Bonusar


Oddish

Recommended Posts

Jag funderade på att skapa tråden i "Bonusar", men där är det tydligen tänkt att man bara ska posta och diskutera bonusar som erbjuds, och inte generella frågor runt detta.

 

Jag har bara lirat ett par veckor och då först på Betsson och nu på Party Poker. Jag undrar vad som gäller med bonusar. Jag har sett att vissa kallar sig för bonushoror och det torde ju antyda att det går att flytta runt sina pengar ganska flitigt för att maximera utdelningar i form av bonusar. Men detta borde ju ta slut någon gång eller? Vad händer när man signat upp på alla pokersajter och plockat alla bra bonusar? Kan man avsluta sina konton och börja om från början och jaga bonusar? Jag hajar inte riktigt grejen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns otroligt många bonusar ute på nätet, och jag har svårt att tro att det är någon som lyckas cleara alla samtidigt som de spelar in reloadbonusar. Men om nu någon har spelat in alla bonusar som finns så får den väl överleva på reloadbonusar och nyöppnade siters bonusar, om den inte vill bryta mot reglerna och skapa fler konton på samma sida dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni tillåter så fortsätter jag gärna den här tråden genom att undra om ni kan rekommendera vad mitt nästa steg bör bli? Partypoker var den första bonusen jag clearat (har som sagt inte spelat länge alls) och jag lirar som nybörjare helst runt $0.10/0.25. Finns det överhuvudtaget några ok bonusar som man kan cleara om man spelar på den nivån?

 

Limit eller inte spelar ingen större roll, eller borde det göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...