Gå till innehåll

PartyPoker 50k Freeroll för skandinaver 26/3!


Nick

Recommended Posts

  • Svars 202
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Inte min kväll:

 

Scandinavian freeroll

Plats: 345

Ryker med KK vs AA (preflop all in)

 

WSOP qualifier #1

3500 startande

Topp 50 går vidare

Plats: 133

Ryker med KK mot ATs (preflop all in)

Jag låg dessutom strax under average så hade jag dubblat hade jag legat mycket bra till. :cry:

 

Hoppas nu på denna:

 

WSOP qualifier #2

3500 startande

Topp 50 går vidare

Stack: 140k

Avg: 88k

Spelare kvar: 120

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

56K efter timme tre. Var uppe i 98k nyss, men förlorade drygt hälften med AA mot KQ på en QQX-flopp. Potten var stor (28-30K) på floppen och jag trodde att chansen var hygglig att han hade ett underpar, så jag synade hans all-in.

 

Å andra sidan var jag nere på 13K tidigt under timmen, innan en galen rush med två jättepotter med nötflush och AA, samt ett par småpotter tog mig upp till 60K.

 

262 kvar och pengarna är nära... lycka till ni som är kvar, nu sätter vi danskarna och norrmännen på plats!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gått ganska trögt. Bästa handen jag fått på en timma är 56s. Nu hade jag tur att få min näst bästa hand, 56o i frispel på BB. klonka en straight på turn efter check/check på floppen. Skulle ha värdebetat mer på rivern dock. Dansken skulle säkert ha synat.

 

Ligger på 78k nu i vilket fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha där var man ute på 205:e plats. Får först KQ, höjer till 9k, en kille trycker in 5k extra så jag synar såklart. Han visar upp 76 och får en 7:a på floppen.

 

2 händer senare så får jag QQ. Samma kille som KQ handen trycker all in och jag synar givetvis. Han visar AT och vad kommer då inte på floppen? Ett A-helvete!

 

Doddelito: Finns du på detta forum? Jag är jävligt sur på dig nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...