Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 202
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

HeFo Helena Forsell har: 16.000 - Bollen är en elak människa - efter att ha fått tinnitus av bollens illtjut i örat.

Nu ska hon gå iväg och slå ihjäl en snorunge som snott plastbitar av henne, och så har hon 39graders feber. Livet är orättvist.

Postad

Hamnade på ett fantastiskt trevligt bord med idel trevliga människor. Alla är kvar och vi har lite varierade stackar. Ligger på 7800 så det kan bli lite galet ställande i morgon bitti :)

Linas har lyckats fota en kille med Heypoker-tröja, skäggstubb och ett utseende som skulle få en staty att gråta av sorg. Tror du inte hon lyckades plåta precis när jag hickade. Ser ut som jag hade syskon till föräldrar... :)

Nu ska det slaskas cashgame.

Säger som andra har sagt tidigare: Ni som inte är här förstår inte vad ni missar. Det är sjukt kul!

Mvh Johan

Postad
Nu har jag fånbligat på matteprofs två första bilder, och måste säga att pokerspelare är ett enformigt släkte (eller så är det samma bild...).

Det har du förstås alldeles rätt i. Skulle bara testa eran uppmärksamhet ;)

Postad

Äsch. gick tungt för mig. Första dagen satt jag och folda/småsnodde med skithänder i några timmar till AK dök upp på bb..

Rundfold fram till sb som limpar.. Höjer upp till 1200 och syn av sb.

Flopp 24A 2 i hjärter. SB ställer rakt in i mig med ca 6k i 2,4k potten med 85s eller nått liknande.. Han drar in färgen på turn och jag har 4k kvar..

Dag 2 ställer jag första handen med QJ med mina 6,5 bb.. Syn av 88 och inget kommer..

Postad

För alla er som vill få chansen att köra en liknande turnering som denna kommer det att finnas en i Linköping den 18 april, 600 deltagare 3000 buy in. Eurobet som sponsrar den tävlingen. Mer info + anmälan på linkopingspoker.se !! ett hett tips!! :P

Hur går de för Mikael Westerlund i tävlingen, nån som vet??