Loveless Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Jaha. Hur kan man hitta syn med AQo när jag återhöjer all-in med nästan 1/10 av hans stack. Inte håller favoriten K6s heller. (Jo, var lite tilt efter en tidigare utdragning) Citera
erbus Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 jaha, då har man överlevt till andra pausen.. två AI på slutet som räddade situationen ställde med 97s klonkar en 9a mötte AQo ställde efter en R med AKo som möter 88 jag klonkar en K bara att klonka vidare /A Citera
Rille Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Jaha. Hur kan man hitta syn med AQo när jag återhöjer all-in med nästan 1/10 av hans stack. Inte håller favoriten K6s heller. (Jo, var lite tilt efter en tidigare utdragning) Jo klart jag lägger AQ när det ligger kring 6k i potten och måste syna 1k Citera
Skanke Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 TILT spelade en hand sugkasst mot Erbus den räven.... Citera
erbus Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 TILT spelade en hand sugkasst mot Erbus den räven.... du foldade rätt jag hade KQo och stege /A Citera
fourfingerz Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Klart man möter AA när man äntligen får KK. 3 platser från bubblan Citera
Skanke Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 TILT spelade en hand sugkasst mot Erbus den räven.... du foldade rätt jag hade KQo och stege /A Lirade den förvisso genomuselt, meningen med checken på turn var att du skulle ställa på rivern, men istället fick du klonka gratis:) Citera
erbus Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 TILT spelade en hand sugkasst mot Erbus den räven.... du foldade rätt jag hade KQo och stege /A Lirade den förvisso genomuselt, meningen med checken på turn var att du skulle ställa på rivern, men istället fick du klonka gratis:) jag hade inte ställt utan träff mot dig i det läget, bara så du vet skulle betat 1/3 pott i stället /A Citera
Skanke Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 1/3pott hade tacksamts tagit emot:) Citera
Ezkash Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Klart man möter AA när man äntligen får KK. 3 platser från bubblan Klart man möter Q3 med AT nån plats från bubblan... Får väl panta burkar eller nåt för att få ihop €20... Citera
punkis Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 88 vs 1010 och ingen klonk:( plats 14 Citera
Metaddict Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Tvungen att syna två all ins från mindre stackar när jag höjt upp pre. Fick drygt två mot ett båda gångerna men där försvann halva stacken när jag inte kunde klonka. Sen får man skräp, skräp, skräp innan man hittar JJ...då är man uppe mot KK såklart. Men jag har faktiskt vunnit när jag varit favorit! Stoooort steg framåt mot hur de senaste två månaderna sett ut Får väl nöja mig med min första ITM i pf.nu och mycket bra spel. 15 euro på tre timmars jobb är däremot mindre att hurra över Citera
atrus Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 hatar mig själv ibland. Chipleader... och så tiltar man till. Fattar inte hur jag tänker ibland. Fanns inte en chans i helskotta att jag skulle ta den, och ändå möter jag upp. Vet inte vad jag ska skylla på heller. Bakisheten eller tröttheten... inget av dom säkert... dooh. Citera
Iracoubo1932 Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 hatar mig själv ibland. Chipleader... och så tiltar man till. Fattar inte hur jag tänker ibland. Fanns inte en chans i helskotta att jag skulle ta den, och ändå möter jag upp. Vet inte vad jag ska skylla på heller. Bakisheten eller tröttheten... inget av dom säkert... dooh. Jag skulle nog vilja kalla det för oddscalligheten. Citera
Jogga99 Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 hatar mig själv ibland. Chipleader... och så tiltar man till. Fattar inte hur jag tänker ibland. Fanns inte en chans i helskotta att jag skulle ta den, och ändå möter jag upp. Vet inte vad jag ska skylla på heller. Bakisheten eller tröttheten... inget av dom säkert... dooh. och jag som trodde du gjorde det för att vara snäll med mig. Tre gånger hittils har jag dubblat upp mot dig. Tack för folden förresten... Citera
Metaddict Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Adde eyh vafan snackar du om, tilta...jag menar muckar du med mig eller Hehe Atrus vad hände?? Vi tar den nästa gång... Citera
atrus Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Adde eyh vafan snackar du om, tilta...jag menar muckar du med mig eller Hehe Atrus vad hände?? Vi tar den nästa gång... Minns knappt, allt blev vitt efter att jag callat. Var som om nån annan gjorde det. Som ett avsnitt ur "Twilight Zone". Citera
atrus Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 hatar mig själv ibland. Chipleader... och så tiltar man till. Fattar inte hur jag tänker ibland. Fanns inte en chans i helskotta att jag skulle ta den, och ändå möter jag upp. Vet inte vad jag ska skylla på heller. Bakisheten eller tröttheten... inget av dom säkert... dooh. och jag som trodde du gjorde det för att vara snäll med mig. Tre gånger hittils har jag dubblat upp mot dig. Tack för folden förresten... Jag spelar som sämst mot dig. Måste väl ha att göra med att du spelar bra helt enkelt. Du bländar mig med din skicklighet... eller så är jag bara dålig. Hursomhelst så är jag tillbaka på toppen igen. Hoppas det håller i sig nu. Citera
Jogga99 Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 hatar mig själv ibland. Chipleader... och så tiltar man till. Fattar inte hur jag tänker ibland. Fanns inte en chans i helskotta att jag skulle ta den, och ändå möter jag upp. Vet inte vad jag ska skylla på heller. Bakisheten eller tröttheten... inget av dom säkert... dooh. och jag som trodde du gjorde det för att vara snäll med mig. Tre gånger hittils har jag dubblat upp mot dig. Tack för folden förresten... Jag spelar som sämst mot dig. Måste väl ha att göra med att du spelar bra helt enkelt. Du bländar mig med din skicklighet... eller så är jag bara dålig. Hursomhelst så är jag tillbaka på toppen igen. Hoppas det håller i sig nu. Tackar för smörningen, den värmde. Citera
atrus Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Jaja, "äntligen" ute. Efter mycket mycket dåligt spel på finalbordet. En sjätteplats gav lite deg i alla fall. Sov gott! Citera
Iracoubo1932 Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Ute.. :'( Får AQ mot 99 och floppen A9X. Kan inte komma undan. Citera
erbus Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 då var man ute som trea... ställde med AQo och mötte 33 jag lyckades inte träffa något.. tyckte iallafall att jag spelade stabilt i stort sett hela tiden... fast emellanåt väldigt vekt. gick från chipledare till mitten på finalbord, när jag semibluffade med ett färgdrag och det fanns K ute..blev nedsynad av en som hade hälften av min stack, han visar glatt upp PP 9 på turn en K jag fyllde färgen på river med en 9a, som gav Fi en kåk med 999KK. jag ställde med förhoppning om att Fi skulle folda, kändes inte som att han hade träffat K utan hade ett lägre PP QQ och nedåt. tyvärr så orkade han syna annars så var det en roligt trn GRATTIS till Jozzze1 som vann /A Citera
Jossse1 Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Jag tackar för ett bra game vid finalbordet.. Jozzze1 Citera
erbus Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Hgur gick de för älsklings QoS? som vanligt... inget vidare inga klonkarskills där inte /A Citera
Recommended Posts