Gå till innehåll

NLT - Trn, 19/3, Online, post-game snack


inteillaalls

Recommended Posts

  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jag ska ge ett tips till ER pokerspelare som läser denna exklusiva tråd...

Försök INTE att stryka kläder samtidigt som ni spelar en turnering. Risken för skada på både chipsstack och kropp är överhängande stor.

 

jag lovar att jag aldrig skall stryka samtidigt som jag spelar en pokertrn ;)

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan sak att undvika under en turnering: Försök inte att få med en morot, en macka och ett glas mjölk från köket till datorn på en gång. Undvik speciellt att ta en tugga på moroten när du bär den i munnen och inte har några händer lediga att ta emot den när den ramlar ner på målarutrustningen som står i hallen eftersom du håller på att renovera. Bara ett tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska ge ett råd till ER pokerspelare som läser denna exklusiva tråd...

Försök INTE att stryka kläder samtidigt som ni spelar en turnering. Risken för skada på både chipsstack och kropp är överhängande stor.

 

Igår pissade min son i mitt knä mitt under en turnering. Det värmde, men det var inte välgörande för stacken, det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe tänkte nästan det var du bojen, inga många som använder ordet nötknackare på två ställen :twisted:

 

Fortsätt sno de massiva blindsen ;)

nötknackare är ju 90% av alla som är med har stora problem med någon atrus05 som vägrar folda preflop trotts bett på 30BB preflop

 

Bitter? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var man ute efter att blivit rivrad två gånger... Först står inte AA mot två som jagar färg och träffar på river sen träffar såklart AKo en K på river mot mina 99... Jaja, var ju favorit när degen åkte in iaf...

 

Förmånen är ju att man kan gå o lägga sig som den klenis man är :D

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...